Precies. Ik leef prima met reuen die niet bij elke reu kunnen. Nanna zou dat vreselijk vinden. Ik vind een hond die achter een konijn aan gaat vreselijk Nanna vint daar weer prima mee te leven. Dat maakt toch niet dat t één beter is?blondie schreef:Dees geeft aan dat eten geen probleem is, geen geklapper en geen gejank of gesnuif aan bosjes en kwijlen bij teven plassen.Nanna schreef:Ik heb naast een batterij intacte reuen ook een hyperseksuele reu gehad. En je gaat daar gewoon niet blij van worden, wat zeg ik, ik kreeg zelfs een beetje een hekel aan hem. Dat eeuwige gesnuif, geklapper, gedoe met die lul, knokken met andere reuen, dagenlang janken....
Gecastreerd en een volte face. Een totaal andere hond. Eindelijk eens op gewicht ipv dat broodmagere karkas, gezellig en vriendelijk. Had ik veel eerder moeten doen.
Laat je niks wijsmaken. Als jij zijn gedrag zat bent zou ik die suprelorin proberen, in mijn tijd bestond dat nog niet. Nu heb je die optie.
Prima dat jij je mening ook geeft, maar ook jij bent nogal eens kort door de bocht en stellig in bepaalde dingen. Als bepaald gedrag je niet aan staat of het past niet binnen het plaatje wat jij voor ogen hebt dan gaan de ballen eraf of wordt een hond herplaatst.
Prima.
Anderen kijken er soms anders tegenaan, en door een wat andere omgang of reageren op acties en reacties van een hond kun je er samen anders in komen te staan.
Ook daar is dit forum voor bedoelt volgens mij, verschillende inzichten als je ergens tegenaan loopt. En dan kun je als topic starter je keuze daarin maken.
"laat je niets wijsmaken" ? geen idee wat je daar nu mee bedoelt?
Is jouw antwoord het beste?
Andere mensen met andere inzichten en meningen kunnen toch ook iemand aan het denken zetten.
Laat je niets wijsmaken vind ik dan ook weer wat raar omschreven wel weet ik dat als mijn hond dat deed (rijden) dan was ie daar heel snel klaar mee. Ik accepteer niks dus in dat geval mag hij er niet eens naar kijken. Je leert je eerst maar te gedragen; thuis. Lukt t daar dan mag je buiten t ook laten zien. Tot die tijd krijg je de kans gewoon niet. Ook als dat in moet houden dat je dan maar helemaal niet mag spelen.
Ik geloof Pioenroos dan wel weer. Maar Dees is imo te makkelijk met Droef. Hij krijgt gewoon teveel ruimte.