Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Pup stelen is gefilmd
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
Re: Pup stelen is gefilmd
tja, mijn honden zijn ook feitelijk nooit alleen buiten, nu zullen ze Gil of Zuurtje niet over het hek heen trekken, maar Boots is zo weg natuurlijk..... wat nog rotter is, is dus dat ze zo iets over een hek heen gooien om je hond te vergiftigen,...... mensen zijn niet helemaal lekker soms...... dus ik blijf er maar bij voor de zekerheid.......
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
- Aantal honden: 2
Lekker dan.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
-
- Zeer actief
ja en hoeveel van dat soort lopen er losNanna schreef:Uiteraard zijn het weer eens kansparelsgonnie schreef:Lekker dan.

- Miezemuis
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedels
- Aantal honden: 2
Jeetje, gelukkig is mijn tuin ommuurd en kan je niet vanaf de weg bij mijn achterom komen.... Ik ben dan weer naïef maar ik zou zoiets echt niet verwachten.
- veertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
Zo zag ik ook een keer een filmpje van een stafford pup die ook, hop, over het hekje werd getild en weg waren ze. Dat ging net zo eenvoudig als hier en ook daar stonden een paar volwassen honden met hun staartjes bij te kwispelen.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador
Tering, dat gaat makkelijk
- Rebble
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
-
- Zeer actief
Teveel, ondanks dat er circa 63% van de niet Westerse allochtonen in de gevangenis verblijft. Cijfers zijn overigens uit 2015. " Vanaf 2015 kwamen echter hele volksstammen hoogopgeleiden hier naar toe. Met name de Somaliërs en Eritreeërs die van huis uit allemaal wetenschappelijk onderlegd zijn, zijn dan ook graag geziene gasten op de arbeidsmarkt. Hun werklust en arbeidsethiek is niet te evenaren en derhalve meer dan uitstekend. Dankzij hen blijven de belastingpotten dan ook goed gevuld. Hun normen en waarden moge een voorbeeld voor ons allen zijn. Dankzij hun aanwezigheid zullen zij een voorbeeld zijn voor de vredelievende kwajongens en grapjurken die hier al enkele generaties vertoeven en zullen de criminaliteitscijfers onder de niet Westerse allochtonen fors gaan dalen."S@ndr@ schreef:ja en hoeveel van dat soort lopen er losNanna schreef:Uiteraard zijn het weer eens kansparelsgonnie schreef:Lekker dan.
Zien is meer dan kijken, luisteren is meer dan horen en leven is meer dan overleven.
- Rebble
- Zeer actief
Het wordt tijd dat jij eens van je stokpaardje afvalt.Wolfsblut schreef:Teveel, ondanks dat er circa 63% van de niet Westerse allochtonen in de gevangenis verblijft. Cijfers zijn overigens uit 2015. " Vanaf 2015 kwamen echter hele volksstammen hoogopgeleiden hier naar toe. Met name de Somaliërs en Eritreeërs die van huis uit allemaal wetenschappelijk onderlegd zijn, zijn dan ook graag geziene gasten op de arbeidsmarkt. Hun werklust en arbeidsethiek is niet te evenaren en derhalve meer dan uitstekend. Dankzij hen blijven de belastingpotten dan ook goed gevuld. Hun normen en waarden moge een voorbeeld voor ons allen zijn. Dankzij hun aanwezigheid zullen zij een voorbeeld zijn voor de vredelievende kwajongens en grapjurken die hier al enkele generaties vertoeven en zullen de criminaliteitscijfers onder de niet Westerse allochtonen fors gaan dalen."S@ndr@ schreef:ja en hoeveel van dat soort lopen er losNanna schreef:Uiteraard zijn het weer eens kansparelsgonnie schreef:Lekker dan.

- Tineke
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Boutje schreef:Dat heb je met stokpaardjes, die steigeren of bokken nauwelijks, dus dat afvallen....Rebble schreef:Het wordt tijd dat jij eens van je stokpaardje afvalt.
Op hol slaan doen ze weer wel frequent.

De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.
https://www.facebook.com/Hondenherplaatsingennl
- DesireeB
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Old English Bulldog & Kruisingen
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Mijn eerste hond liet ik rustig onbeheerd achter bij de supermarkt.(Heeft me nog een fles jack daniels opgeleverd, die was naast haar neergezet en waarschijnlijk niet meer durven pakken)
Nu wonen we aan het water dus echt toegang tot de tuin is er niet. Toch zal ik de honden nooit buiten laten zonder dat ik ze in de gaten kan houden. Er gaan hier nogal wat verhalen dat ze graag honden stelen(zelfs inbreken daarvoor).
Droef (en ook Maylo) heb ik nooit voor de winkel durven parkeren. Droef is zo makkelijk met mensen dat ik die zo kwijt ben. Izzy heeft 2 x buiten gewacht maar die moet niks van vreemde hebben en ik denk dat bastaardjes niet zo interessant zijn. Ook dat doe ik niet meer, het zat me toch niet lekker. Als ze nu al moeten wachten is dat in de auto en die staat op slot(niet dat het dan onmogelijk is maar toch).
Nu wonen we aan het water dus echt toegang tot de tuin is er niet. Toch zal ik de honden nooit buiten laten zonder dat ik ze in de gaten kan houden. Er gaan hier nogal wat verhalen dat ze graag honden stelen(zelfs inbreken daarvoor).
Droef (en ook Maylo) heb ik nooit voor de winkel durven parkeren. Droef is zo makkelijk met mensen dat ik die zo kwijt ben. Izzy heeft 2 x buiten gewacht maar die moet niks van vreemde hebben en ik denk dat bastaardjes niet zo interessant zijn. Ook dat doe ik niet meer, het zat me toch niet lekker. Als ze nu al moeten wachten is dat in de auto en die staat op slot(niet dat het dan onmogelijk is maar toch).
- Lanavandevledders
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweiler
t is toch te gek voor woorden, een pup stelen,
maar goed het gebeurt dus,
ook hier loopt de hond niet los als we niet thuis zijn, maar dat is niet om de reden van stelen,
als pup bleef ik er ook bij, maar denk niet dat ze nu nog een poging zouden wagen, alles wordt ook uitgebreid aangekondigd,
mocht er vreemd volk in de buurt komen
maar goed het gebeurt dus,
ook hier loopt de hond niet los als we niet thuis zijn, maar dat is niet om de reden van stelen,
als pup bleef ik er ook bij, maar denk niet dat ze nu nog een poging zouden wagen, alles wordt ook uitgebreid aangekondigd,
mocht er vreemd volk in de buurt komen