Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wolven en apen
Moderator: moderatorteam
Re: Wolven en apen
Hoe krijgen die beesten het toch bedacht 

Nou ja, ik zou ook errug voorzichtig zijn bij deze apen...… ze hebben van die leuke tandjes...…

Mooi gebitje trouwens....

Mooi gebitje trouwens....

- Nakisha
- moderator
- Mijn ras(sen): Coahuila
Dieren gaan vaker zulke verbanden aan, zo zie je ook dat we hun intelligentie vaak schromelijk onderschatten. Zeker dieren die steeds meer van mensen te duchten hebben zullen zich absoluut meer en meer gaan aanpassen... overlevingsinstinct is nu eenmaal sterk. 

- Tineke
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Nou dat hadden de dieren in de bio-industrie dan vast gedaan als dat binnen het bereik zou liggen van hun denkvermogen.Nakisha schreef:Dieren gaan vaker zulke verbanden aan, zo zie je ook dat we hun intelligentie vaak schromelijk onderschatten. Zeker dieren die steeds meer van mensen te duchten hebben zullen zich absoluut meer en meer gaan aanpassen... overlevingsinstinct is nu eenmaal sterk.

De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.
https://www.facebook.com/Hondenherplaatsingennl
Ook dieren die niets van mensen te duchten hebben leven in symbiose. Ze hebben er beide baat bij.Nakisha schreef:Dieren gaan vaker zulke verbanden aan, zo zie je ook dat we hun intelligentie vaak schromelijk onderschatten. Zeker dieren die steeds meer van mensen te duchten hebben zullen zich absoluut meer en meer gaan aanpassen... overlevingsinstinct is nu eenmaal sterk.
Ja, maar er moet toch eens een aap zijn geweest die zich tijdens het ballenkrabben bedacht dat die wolven nuttig konden zijn. Ik vind het fascinerend.
- dagmar88
- Zeer actief
Ik schat een parelvis of poetsgarnaal nog steeds niet bijster intelligent in.Nakisha schreef:Dieren gaan vaker zulke verbanden aan, zo zie je ook dat we hun intelligentie vaak schromelijk onderschatten.
-
- Zeer actief
Een interessante symbiose.
- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
Er zijn meerdere dieren die zulke verbanden aangaan met elkaar. Soms is het heel handig om gebruik te maken van de 'vijand'.