Ik weet niet meer waar ik deze gekocht heb maar ook niet meer hoe het heet. Als ik nu honden deken in de zoekbalk op verschillende site intik, krijg ik echte dekens. Maar dit zijn speciale. wie kan me helpen??

Moderator: moderatorteam
Nee, online shop. Was niet een van deze. En doordat ik geen foto kan plaatsen kan ik niet duidelijk maken wat ik bedoel. Als ik tenminste iemand hier tegenkom die toevallig ook zon deken heeft en weet wat ik bedoel.Hilly45 schreef:Ik denk dat ik weet wat je bedoelt. Kan het niet zijn, dat je het bij Intratuin hebt gekocht? Of Welkoop?
Nee, heb net even gekeken. Die van mij is met dikke hoge polen en voelt zacht aan.Jeannettebo schreef:bedoel je een hondenzeem?
Jaaaa fijn, bedankt. Ik was helemaal vergeten waar ik het ook alweer had gekocht. Super bedankt.Desi&Bibi schreef:Deze?
Deel dit bericht: #zooplus https://www.zooplus.nl/-1068759/shop/ho ... ten/625148
natalie schreef:Ik dacht ook aan zoiets als Desi&Bibi:
Eigenlijk een hondenhanddoek, maar ik gebruik het als dekentje. Misschien jij ook?
Dat zou ik net zeggen. Ik koop deze voor een paar euro bij de Ikea. Ideaal! Heb er 2 in de auto (eentje in de kofferbak voor Morris en een in de bench voor Ayla), ze nemen meeste zooi wel op.Jackira schreef:Ongeveer zulke badmatten heb je ook bij Ikea