Een oude camperbus gekocht, beetje opgeknapt en op avontuur gegaan. Hier een klein overzicht van de reis, heel veel foto's
Gestart in Duitsland

Door naar Denemarken, daar twee dagen geweest, eerst halverwege en later door naar het Noorden, zodat we nog maar 20 minuten hoefden te reizen naar de boot

En door naar Noorwegen!!!
Eerste camping op niet te ver rijden na de boot uitgezocht, de honden moeten aan boord in de camper blijven (of in een onbekende bench aan boord) daarom wou ik ze niet nog veel langer in de benches hebben zitten
Vanaf de camping kon je direct de bergen in wandelen, dat was wel even wennen na het glooiende landschap in Duitsland en Denemarken, dit is wel een behoorlijk stuk steiler...

Doorgereden via het binnenland richting Haugen, een erg steile weg om te rijden, maar zo ontzettend prachtige natuur en zeker een aanrader!!

Bij de camping in Haugen was een prachtige brede waterval, waar je via een langlaufroute langs omhoog kon lopen

Door naar Frafjord, een prachtig gelegen camping, er was daar weinig te doen en het weer zat niet heel erg mee. Een dag genoten van het prachtige uitzicht en daarna weer door.

Als wens hadden we om de Preikestolen te bezoeken, het zou die dag mooi weer zijn, dus we zijn die kant verder op gereisd. Het is een prachtige wandeling om te doen, maar wel heel erg toeristisch, maar het kon niets af doen aan de ervaring. Wat een prachtige vergezichten heb je daar. Het is een wandeling van 4km heen en 4km weer terug en de nodige hoogtemeters.

En bovenaan!!!

De volgende dag een rustdag voor de hondjes, want het was ook een forse wandeling voor hun. Prachtig uitzicht vanaf de camping

Doorgereden naar Saudasjøen, daar een waterval bezocht en de dag daarna de Hovlandsnuten wandeling gelopen vanuit het dal. Totaal 13,8 km en 931 hoogtemeters... het was flink doorpakken... maar echt een geweldige wandeling.

En aan de top!!! (helaas door de mist geen uitzicht)

Ovre Eidfjord

Gevaren met de honden

Waterval Vøringfossen

Zo zag een groot deel van het 'pad' eruit

Vanaf hier ging mijn reis alleen met de honden verder, doorgereden naar Voss. De natuur in Noorwegen is echt indrukwekkend.

Onderweg naar Birkelund camping

Natuurgebied vlakbij de camping

Onderweg naar de volgende camping (richting Zweden) de camper in de natuur geparkeerd en daar een paar kilometer gelopen. Heerlijk dat dat daar gewoon kan

Elanden zoeken

En in Zweden aangekomen

Zoek de hondjes

Edleskog

Prikkeren

Yttre Bodane

Torsviken strand

Tividens camping

Wandeling bij de camping

Tividens National Park, echt een aanrader om heen te gaan. Route van 11 km gelopen.

Bounty gevoel

Eland gespot in Vimmerby

Långasjönäs

Skateholms strand

En op naar Denemarken!! Broager 2 nachten gebleven

En weer verder richting Duitsland, een nacht doorgebracht op de eerste camping van de reis

Daarna door naar Hardausee

De grootste campingplek tot nu toe

Harz

Ik kijken terug op een prachtige reis en gave ervaring!!
Ik heb jullie zo een klein kijkje kunnen geven op mijn reis