Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Bente en Boet
Moderator: moderatorteam
- Hakkene
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Re: Bente en Boet
Ze kijkt wel extreem gelukkig inderdaad 

-
- Zeer actief
Helaas geen foto maar wel een blij hart! Vandaag speelde Bente en Boet in huis en mocht Boet een lange tijd contact liggen bij Bente. Zo mooi om te zien. Een tweede hond erbij was dus idd de juiste keuze!
- bram en thijs
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Zwitserse Sennenhond
- Aantal honden: 0
Deed Bram ook hoor, je mag erbij maar je bent niet de baas.Stapper schreef:O wee als hij iets doet wat niet mag, ze waarschuwde hem gelijk.

-
- Zeer actief
Zit in het ras, wat opvalt dat bijna geen enkele hond zich daar wat van aantrekt, was dat ook bij Bram?
- bram en thijs
- Zeer actief
Dat dacht ik toch niet. En samen werden ze de ME genoemd, schouder aan schouder met veel kabaal een potentiële vechtpartij opbreken. Aan Bram werd niet getornd.Stapper schreef:Zit in het ras, wat opvalt dat bijna geen enkele hond zich daar wat van aantrekt, was dat ook bij Bram?

-
- Zeer actief
Mmm, ik zeg het niet hardop tegen Bente maar dan is ze toch mislukt. Het gewicht haalt ze niet en ze probeert alles te regelen, maar geen hond die luistert. Wel mooi om te zien hoe zij op haar eigenwijze een kudde schapen hoed. Ze gaat tegen alle regels in maar het gaat geweldig. Daarom vind ik haar zo tof. Die eigenzinnigheid. De schapen reageren op haar en zij reageert zo anders, je ziet echt die schapen reageren... dit werkt niet, ze hoort niet bij ons maar ze is oké ... en nu? Waardoor de schapen haar volgen. Serieus, ze rent voor de schapen uit de stal in en ze volgen haar. Geweldig om te zien maar niet volgens de regels van jet schapenhoeden
- bram en thijs
- Zeer actief
Daar begon Bram anders niet aan, duffe dingen als koeien of schapen hoeden. Thijs wel, die deed zomaar met twee andere Zwitserse knullen mee en ze hadden de koeien netjes op een kluit. Thijs werd ook gek van de rendieren, dat liep daar maar ongeregeld alle kanten op. Bram vond dat geregel ver beneden niveau, daar werd je vast moe van. En je kon ze overal bij laten, kippen, ganzen, varkens of paarden.

-
- Zeer actief