Voor Izzy dan ook gelijk maar een nieuwe winterjas. Dat ze de jas alleen even moest passen vond ze minder geslaagd, uit doen vond ze niet de bedoeling.

Moderator: moderatorteam

Nanna schreef:Stoerr

Daar gaat z'n imago.veertje schreef:Droef schaamt zich kapotNanna schreef:Stoerr
Ik heb tegenwoordig een waterblazer en dat werkt prima. Maar 8.00 en 22.30 uur heb ik daar niet zo veel zin in en ik denk dat de buren daar ook niet om zitten te springen. Dus voor die momenten maar even een regenjas. Als ik er niks aan doe, duurt het een halve dag voor Droef weer droog is.M@scha schreef:die kat!: wa heppie nou dan?
ik zit te wachten op willems regenjas.
de etter zuigt water op. dan droog je hem af met een pettowel, lijkt ie droog en 2 minuten later issie weer lek. dus die krijgt ook een jas
Altijd, vooral als ik foto's probeer te maken.bram en thijs schreef:Ze hebben weer dikke pret, je ziet het.
SerieusDees en Maylo schreef:Als ik er niks aan doe, duurt het een halve dag voor Droef weer droog is.
Floortje schreef:![]()
Nu nog allebei een elektrische fiets.
Izzy is inderdaad ook zo droog. Maar die mag niet nat worden want dan veranderd ze in een gremlin als we eenmaal thuis zijn. En buiten loopt ze er bij alsof ze zwaar mishandeld wordt.M@rleen schreef:Handig!
Hier ook een jas voor met name Pepper de jack, die blijft rustig uren nat.
Boomer met zn lange haar schud 1x en is droog.
Pepper weigert met jas aan om nog iets te doen, maar dan plast ze rustig binnenDees en Maylo schreef: buiten loopt ze er bij alsof ze zwaar mishandeld wordt.