Moderator: moderatorteam
Floortje schreef:Gelukkig is het met een operatie verholpen.
Stel je voor zeg, straks moet je nog dubbele hondenbelasting betalen omdat je hond twee anussen heeft.
Sandra&co schreef:Floortje schreef:Gelukkig is het met een operatie verholpen.
Stel je voor zeg, straks moet je nog dubbele hondenbelasting betalen omdat je hond twee anussen heeft.![]()
Maaruh, wat apart! Zouden het 2 puppies zijn geweest die niet goed zijn losgekomen bij de celdeling of een genetisch defect? Ik vind zoiets wel razend interessant.
Goede uitleg dagmardagmar88 schreef:Sandra&co schreef:Floortje schreef:Gelukkig is het met een operatie verholpen.
Stel je voor zeg, straks moet je nog dubbele hondenbelasting betalen omdat je hond twee anussen heeft.![]()
Maaruh, wat apart! Zouden het 2 puppies zijn geweest die niet goed zijn losgekomen bij de celdeling of een genetisch defect? Ik vind zoiets wel razend interessant.![]()
De aandoening staat er bij. Komt bij mensen ook voor.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3775131/

bouvierpoedel schreef:Die moet je toch in het nest al in laten slapen als fokker.
dagmar88 schreef:bouvierpoedel schreef:Die moet je toch in het nest al in laten slapen als fokker.Of twee nesten tegelijk laten krijgen.
Er is ooit een dame van lichte zeden geweest die met twee vagina's en vier borsten haar klanten bediende, volgens de verhalen gelijktijdig.

Klopt , kennisje had een dochter die zonder anus geboren was. Kindje is toen wel geopereerd maar weet geen eens of ze nu een anus heeft gekregen of niet . Die is nu ook al over de 30 en kinderen.Floortje schreef:Ik heb op mijn werk een keer een schaap zónder anus gehad. Schijnt bij varkens nog veel vaker voor te komen en bij mensen ook trouwens.

Ken een fokker die dat bij een mechelse herder pup heeft gehadFloortje schreef:Ik heb op mijn werk een keer een schaap zónder anus gehad. Schijnt bij varkens nog veel vaker voor te komen en bij mensen ook trouwens.
Ligt er aan of alleen de opening ontbreekt of de kringspier ook. Die laatste valt niet aan te leggen.bouvierpoedel schreef:Klopt , kennisje had een dochter die zonder anus geboren was. Kindje is toen wel geopereerd maar weet geen eens of ze nu een anus heeft gekregen of niet . Die is nu ook al over de 30 en kinderen.Floortje schreef:Ik heb op mijn werk een keer een schaap zónder anus gehad. Schijnt bij varkens nog veel vaker voor te komen en bij mensen ook trouwens.