Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Moderator: moderatorteam

Ja Perry, die kleinere grijze man. (Broken coat)Zamunda schreef:Heerlijk. Had één van deze twee nou IHA? En heeft hij nergens last meer van?

Tamara81 schreef:Dat is genieten!![]()
Dat fietskratje waar ze in zitten... kan deze toevallig dicht met een deksel met luchtgaatjes en een postzegel erop voor Nijmegen?![]()

Wat fijn dat er bij Perry eigenlijk niets meer van te merken is! Ja ik kan me wel voorstellen dat je er zelf wel wat aan overhoudt, dat zal nog wel even tijd nodig hebben zo te lezen.Budkes schreef:Ja Perry, die kleinere grijze man. (Broken coat)Zamunda schreef:Heerlijk. Had één van deze twee nou IHA? En heeft hij nergens last meer van?
Het is werkelijk onvoorstelbaar hoe hij is hersteld.
Hij sjouwt kilometers aan de fiets weer en als zoon Rupert allang weer uit zichzelf op de fiets in het kistje wil moet je Perry alweer dwingen. Hij is weer helemaal zijn energieke zelf.
Ik niet, ik controleer elke dag de kleur van zijn slijmvliezen, heb er echt een klein trauma aan over gehouden merk ik wel. Het feit dat je hond de ene dag kern gezond is en de volgende ineens dood en doodziek.
Dat moet ook echt slijten denk ik.