Blijk ik te zijn opgezadeld met de liefdesbaby van Donkey en Bigfoot
X
= 

Moderator: moderatorteam
X
= 

Ik regeer met ijzeren vuist! De enige manier om het kind onder de duim te houdenZamunda schreef:Hoe is het met mijn Aylatje eigenlijk?

Ze was zo onschuldig en schattig, waar is de tijd geblevenhakunamatata schreef:Lijkt echt sprekend![]()
En ik nog zeggen toen ze nog een klein schattig pupje was dat het waarschijnlijk een hele mooie hond ging worden. Ik neem mijn woorden terug

Wordt een leuk middenmaatje zeiden jullie... ik ben blij dat ik niet zo goedgelovig benhakunamatata schreef:Lijkt echt sprekend![]()
En ik nog zeggen toen ze nog een klein schattig pupje was dat het waarschijnlijk een hele mooie hond ging worden. Ik neem mijn woorden terug
Heel goed. Veel herhalen, dan ga je het vast nog gelovennomo schreef:Ik regeer met ijzeren vuist! De enige manier om het kind onder de duim te houden![]()
Och, kijk dat kind toch
Ja dat kan ik me voorstellen, Ravi kon het echt niet laten om steeds op haar uitnodigingen in te gaan, hoefde ze geen enkele moeite voor te doen. Sinds Ayla weg is heeft hij weer energie om te racen, had hij gewoon tien dagen geen puf voorHet meisje doet het ontzettend goedZe bruist nog van de energie, altijd in voor actie. Gelukkig kan ze ook goed haar rust pakken, al mogen we van haar de hele dag wel leuke dingen doen. Ze mist Ravi wel een beetje, Morris wil niet hele dagen spelen hoe ze ook haar best doet.
Daar kun je zo lekker mee grijpenJammere is wel dat die verrekte hoektanden er nog niet uit zijnVolgens mij bevalt het leven met zes hoektanden haar wel