laeken schreef:Waar komt de hond vandaan? Weet je waar hij gefokt is of gekocht. Want ik zie ook een labrador maar net als jij denk ik dus wel dat er ooit een ander ras in is gemengd. Een echte labrador heeft een otterstaart. Of hij nu slank of grof is de staart is altijd vrij dik en krult niet.
Ik kan me zelfs voorstellen dat in veel werklijn labradors ook andere rassen zitten. Jagers waren en zijn echt niet te beroerd om een goede hond te gebruiken als labrador in een lijn labradors.
Is het een hond uit broodfok?
Een Fieldtrail labrador heeft geen otterstaart, 99% iig niet! En dat krullende puntje zou gewoon een foutje kunnen zijn.
Er zit ook niks doorheen gefokt, vroeger waren labradors gewoon zo, geen idee waar je dit nou weer vandaan haalt
Ik zie een mooie fieldtrail labrador, met een vreemd staartpuntje, maar dat kan gewoon een foutje zijn.
Oh en volgens andere hondenbezitters zit er minimaal windhond doorheen

dat heb ik zovaak te horen gekregen, veel te slank en snel, daar moet windhond doorheen zitten

Je weet niet hoe sterk je bent tot het moment dat sterk zijn de enige keuze is die je hebt!