Ollie de Welsh Springer en Diesel de Engelse Springer, het verschil in type is best goed te zien zo he
Moderator: moderatorteam

Haha je bent niet de eerste die dat opmerkt, we worden vaker voor zusjes aangezienCleva schreef:Om eerlijk te zijn vind ik het verschil in type minimaal als je de kleur en de trimbeurt niet meetelt.
Het verschil is ongeveer even groot als tussen de handlers die zonder meer volle zusters zouden kunnen zijn.
grover schreef:Jaaaa tis zo'n leuk ding die DieselHeb er ook nog eentje van zaterdag, met Oll en Gilroy, maar het verschil tussen de rassen is zoveel meer zichtbaar met Diesel
![]()
@persistence ik zit ezelsbruggetjes te verzinnen maar ik kan nergens opkomenVoor mij is het verschil heel vanzelfsprekend, zelfs als ze qua type op elkaar lijken is een Welsh altijd rood en een ESS nooit, maar ik heb dat weer met andere rassen
Speciaal voor jou danDianevk schreef:Ik vind Gilroy ook zo’n mooie springer. Daar is mijn Elvis een zoon van.

grover schreef:Speciaal voor jou danDianevk schreef:Ik vind Gilroy ook zo’n mooie springer. Daar is mijn Elvis een zoon van.![]()
grover schreef:Speciaal voor jou danDianevk schreef:Ik vind Gilroy ook zo’n mooie springer. Daar is mijn Elvis een zoon van.![]()
Ja klopt! Zit sowieso veel verschil tussen die twee reuen..sirene schreef:Leuke foto's! Jullie staan er zo trots op.
Wat een enorm verschil in hoeveelheid lip tussen die ESS. Of lijkt dat maar?