KOEKJE?!? ZEI IEMAND KOEKJE?!?

Moderator: moderatorteam
Oh hahaha ik had hem ook niet herkend. Leuk. Lizzie voelt zich nog steeds hartstikke sexy ( en ik val door de mand met mijn geweldig luisterende poedelLysette schreef:Pretbekken!
(Nu valt ineens het kwartje. Vik heeft vanmorgen heerlijk met jouw dames gespeeld!)
Je hebt hartstikke leuke honden! En ze kwamen uiteindelijk netjes mee allemaal toch? Ik was daar eigenlijk nog best trots op met allemaal van die jonge guppenMiezemuis schreef:Oh hahaha ik had hem ook niet herkend. Leuk. Lizzie voelt zich nog steeds hartstikke sexy ( en ik val door de mand met mijn geweldig luisterende poedelLysette schreef:Pretbekken!
(Nu valt ineens het kwartje. Vik heeft vanmorgen heerlijk met jouw dames gespeeld!))
Ik vond dat ze het uiteindelijk prima deden. Keetje is echt aan het puberen dus ik wist wel dat ze nog een keer terug zou sjezen leuk om te zien of ze nog even wilden rennen. Honden speelden hartstikke leuk met elkaar. Niks geen grenzen opzoeken maar gewoon echt lol. Ik vind Vik ook echt en leuke hond, super mooi en hij speelt ook precies op de manier die keetje graag ziet, met volle snelheid achter elkaar aan. Dat een hond haar dan bijhoudt qua wendbaarheid is helemaal bonus.Lysette schreef:Je hebt hartstikke leuke honden! En ze kwamen uiteindelijk netjes mee allemaal toch? Ik was daar eigenlijk nog best trots op met allemaal van die jonge guppenMiezemuis schreef:Oh hahaha ik had hem ook niet herkend. Leuk. Lizzie voelt zich nog steeds hartstikke sexy ( en ik val door de mand met mijn geweldig luisterende poedelLysette schreef:Pretbekken!
(Nu valt ineens het kwartje. Vik heeft vanmorgen heerlijk met jouw dames gespeeld!))
![]()
Vik was helemaal kapot daarna en zijn aussievriendje ook. Dus bedank je dames maar haha.