Nog 6 weken.......

Moderator: moderatorteam
Ze is van een goede maar niet degene die jij denkt vrees ikNanna schreef:Jaaaaaaa, daar is ze dan. En dan nog van Neerlands beste fokker ook. Heel benieuwd hoe ze uitgroeit
Wat maakte de ommezwaai?mim schreef:Nooit gedacht dat ik op een Whippet zou vallen maar het viel als een blok.
Smokey woont met grote regelmaat bij mijn dochter, dat is 2 handen op een buik. Filou is dan vaak alleen en die vind dat niet fijn en er valt weinig te wandelen dan...... dat is een trek rondje, alleen wandeld ze niet graag. Een 2e teckel zag ik niet zitten, hoe leuk ik zo ook vind!Persistence schreef:Wat een knapperd, en mama ook!![]()
Wat maakte de ommezwaai?mim schreef:Nooit gedacht dat ik op een Whippet zou vallen maar het viel als een blok.
Prachtig! Hazel heeft ook bijna geen wit.Nanna schreef:Ik vind dat ook prachtig mits met weinig wit.Ptje schreef:Ooow owwww smelt, bij wipperts vind ik dat gestroomde juist mooi.
What's not to like?
Topsi in haar jonge jaren
Idem hier. Kan niet wachten om zelf zo'n hond te hebben. Ik denk dat het eind volgend jaar wordt, zodra de fokster dan een nest heeft liggen. Dan is Izzy 6 en Sofi 4. Mooi uit elkaar qua leeftijd dus. Kan niet wachten op de Hazel-puppyfoto'sZamunda schreef:Blijf vooral veel foto's en verhalen plaatsen straks hè! Het kriebelt wel hoor, zo'n whippet (niet voor nu trouwens).
Wil je geen Sofi-puppy houden dan? Of óók, dat kan natuurlijk ook, hoe meer zielen hoe meer vreugdSandra&co schreef:Idem hier. Kan niet wachten om zelf zo'n hond te hebben. Ik denk dat het eind volgend jaar wordt, zodra de fokster dan een nest heeft liggen. Dan is Izzy 6 en Sofi 4. Mooi uit elkaar qua leeftijd dus. Kan niet wachten op de Hazel-puppyfoto'sZamunda schreef:Blijf vooral veel foto's en verhalen plaatsen straks hè! Het kriebelt wel hoor, zo'n whippet (niet voor nu trouwens).
Ja, die kans zit er ook inPersistence schreef: Wil je geen Sofi-puppy houden dan? Of óók, dat kan natuurlijk ook, hoe meer zielen hoe meer vreugd![]()