Waar ik vaak met ze wandel liggen nu 2 grote bergen houtsnippers en dat is dikke lol natuurlijk

Moderator: moderatorteam
Dank jemosquito1980 schreef:Blije koppies![]()
Zo voelen ze zich groot
Lekker door en overheen crossen, helemaal geweldigrunninggirl schreef:Jaaaa houtsnipper-bergen zijn altijd groot feest!
Foto's!billy schreef:Lekker door en overheen crossen, helemaal geweldig![]()
Morgen neem ik de camera mee,had nu alleen de telefoon bij me en maar eens kijken of het lukt en gooien met houtsnippers en foto's nemenZamunda schreef:Blije bekkies.
Dank je![]()
Haha, wat een sukkelsbilly schreef:Morgen neem ik de camera mee,had nu alleen de telefoon bij me en maar eens kijken of het lukt en gooien met houtsnippers en foto's nemenZamunda schreef:Blije bekkies.
Dank je![]()
Ik dacht ze gaan er wel overheen achter hun bal aan, maar dan rennen ze om de berg heen![]()
Ik heb altijd meerdere honden gehad, wat ook altijd goed ging en ze hadden wat aan elkaar, maar dit is een klik dit past als een handschoen deze tweelaeken schreef:Leuk stel. Vindt jij het ook zo leuk om een koppeltje honden te hebben? Die goed klikken en bij elkaar passen. Ik vind dat geweldig. Daarom vind ik jouw stel ook zo leuk. Natuurlijk ook omdat ik DJT gewoon domweg om op te vreten vind...
Genieten is dat helaeken schreef:Wat leuk! Hier idem. Guus is super heftig en Bas kan hem toch aan omdat hij heilig respect voor haar heeft.