Moderator: moderatorteam

Ik kreeg via Instagram zelfs de vraag of ik haar écht niet wilde verkopen... nee dusEmma schreef:Het is een prachtige pup
Ramiek schreef:Ik kreeg via Instagram zelfs de vraag of ik haar écht niet wilde verkopen... nee dusEmma schreef:Het is een prachtige pup
Best wel, hij had echt zoiets van niet geschoten is altijd mis... wilde ook op wachtlijst volgende nest, ook toen ik zei dat dat pas najaar 2019 zou worden..dagmar88 schreef:Ramiek schreef:Ik kreeg via Instagram zelfs de vraag of ik haar écht niet wilde verkopen... nee dusEmma schreef:Het is een prachtige pup![]()
Die durft!

Waar woon je?Luna87 schreef:Ik zag laatst een topic voorbij komen over jatneigingen. Laat ik het er maar op houden dat ik jou maar beter niet tegen kan komen met dat prul
Ze wordt ongeveer als haar moeder, er gaar nog veel zwart verdwijnen. Dit is Spetter met ong 9 wekenmijke schreef:Sjee wat gaat dat rap! Mooie kleuren heeft ze.

Ze is ook mooier dan haar moeder, zondag is ze bekeken door een keurmeester van de borders, die was zeer over haar te spreken, zij is niet helemaal objectief want de paps komt bij haar vandaan maar als ze negatieve dingen had gezien had ik het zeker gehoord want ze is best kritisch.Nanna schreef:Ik vind haar mooier dan haar moeder. Daar gaat nog een zware pijp van gerookt worden op shows.
Op die eerste foto dacht ik trouwens dat ze een oormerk in had
Geen zorgen haha, ik woon niet in de buurt.Ramiek schreef:Waar woon je?Luna87 schreef:Ik zag laatst een topic voorbij komen over jatneigingen. Laat ik het er maar op houden dat ik jou maar beter niet tegen kan komen met dat prul

Gelukkig! Heb al genoeg kapers die wel in de buurt wonenLuna87 schreef:Geen zorgen haha, ik woon niet in de buurt.Ramiek schreef:Waar woon je?Luna87 schreef:Ik zag laatst een topic voorbij komen over jatneigingen. Laat ik het er maar op houden dat ik jou maar beter niet tegen kan komen met dat prul