Door de week kom ik zelden iemand tegen en de natuur is hier, zeker voor polder begrippen, schitterend.
Ook Bronco geniet altijd volop. Genoeg te snuffelen en overal water voor als je dorst krijgt.

Moderator: moderatorteam

Honden mogen er niet los, dat is ook 1 van de redenen dat ik er loopLieske_1977 schreef:Mooie plaatjes!
Mogen honden er los? En weet jij misschien of de rolstoelroutes die er lopen de moeite waard zijn?
Dank je wel en dat kanZamunda schreef:Mooi. Mogen nog wel meer foto's bij!

Ik hoop dat het is wat je verwacht!Lieske_1977 schreef:Je hebt me enthousiast gemaakt, ik ga er binnenkort eens heen!
https://www.natuurmonumenten.nl/natuurg ... en-contactSuusz27 schreef:Wauw, wat is het daar prachtig. Over een paar weken ben ik op vakantie in 't harde en zie nu dat ik een dagje daarheen ga plannen, maar een half uurtje rijden.
Heb je toevallig nog een tip waar ik goed kan parkeren?
cooperv schreef:Oh het is zo mooi daar. Ik heb het voor elkaar gekregen in de Polder op te groeien zonder van het bestaan van dit bos af te weten. Gelukkig is dat al een paar jaar anders
Crescent schreef:Heel erg mooi, en hele mooie hond.
Bedankt!hakunamatata schreef:Mooi zeg! En leuk om Bronco weer eens voorbij te zien komen
Ja, dat wel.cooperv schreef:oef dat zal wel heel jammer zijn. Maar is het ook niet een monument ondertussen?