Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Raadras AUB

Forum voor alle opmerkingen over hondenrassen, vragen of weetjes.

Moderator: moderatorteam

Cendy
Zeer actief
Mijn ras(sen): Boerboel
Aantal honden: 2

Re: Raadras AUB

Ongelezen bericht door Cendy »

Rebble schreef:
Cendy schreef:
Rebble schreef:
Cendy schreef:
Ik werk op de ebweg, en heel soms ga ik na het werk lopen in de polder daar bij de kleine duikelaar.
Grappig! De kans dat ik je dan wel eens gezien heb is niet zo groot. Ik loop daar ook wel eens maar meestal aan de andere kan van de polder en niet aan de kant van de kinderboerderij. Vanaf de ebweg ben je lopend ook dichtbij de wevershoek, dat is ook leuk wandelen, heel anders dan de polder.
Waar is dat? Ben verder niet echt bekend daar.
Als je van de ebweg afkomt en bij de rotonde naar links gaat, kun je op een gegeven moment, nog voor de volgende rotonde, die weg oversteken. Daar zit transportbedrijf WTB, en wat verderop een bussluis, je loopt dan naar boven de dijk op en tegen een gebouw (restaurant) aan, rechts om dat gebouw heen ligt de wevershoek. Ik denk dat het een kleine 10 minuten lopen is. Met de auto kun je er uiteraard ook komen maar niet zoals ik nu uitgelegd heb, dan kun je als navigatie het adres van restaurant de Wevershoeve gebruiken.
Leuk, ga ik daar ook eens kijken!
Rebble
Zeer actief
Aantal honden: 1

Re: Raadras AUB

Ongelezen bericht door Rebble »

Cendy schreef:
Rebble schreef:Als je van de ebweg afkomt en bij de rotonde naar links gaat, kun je op een gegeven moment, nog voor de volgende rotonde, die weg oversteken. Daar zit transportbedrijf WTB, en wat verderop een bussluis, je loopt dan naar boven de dijk op en tegen een gebouw (restaurant) aan, rechts om dat gebouw heen ligt de wevershoek. Ik denk dat het een kleine 10 minuten lopen is. Met de auto kun je er uiteraard ook komen maar niet zoals ik nu uitgelegd heb, dan kun je als navigatie het adres van restaurant de Wevershoeve gebruiken.
Leuk, ga ik daar ook eens kijken!
Kan het zijn dat ik je net zag lopen met Toos? Ik reed even na 10u op de boezemweg thv de ebweg
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Hondenrassen en kruisingen”