Precies. Als de advertentie weg is, is hij weg. Opgeruimd staat netjes.Cleva schreef:Het zal me eerlijk gezegd jeuken.
Het slotstuk gaat heus niet ineens wel over het bestwil van de hond, ofzo.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Opvangertje Bauke
Moderator: moderatorteam
- dagmar88
- Zeer actief
Re: Opvangertje Bauke
- wolvster
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese StabijXFox Terrier, Airedale Terrier
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Had me niets uitgemaakt als ze geen 'nitwits' had geschreven.Alfilillo schreef:Is het nou de bedoeling dat Sandra op haar blote knietjes publiekelijk gaat erkennen dat dit niet goed gegaan is?wolvster schreef:Hey maar Sandra, je ziet toch zelf ook wel in dat het op z'n minst niet handig was om die hond in huis te nemen?
Ja toch?
Jammer dat je jezelf overschat/Bauke onderschat hebt. Dat kan je toch gewoon erkennen?
In plaats van mensen uit te schelden?
Wat schiet Bauke daar nou mee op?
- dagmar88
- Zeer actief
Je snapt toch zelf wel waar dat vandaan komt.wolvster schreef:Had me niets uitgemaakt als ze geen 'nitwits' had geschreven.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Waarom is dat in ene een probleem dan er werd niet anders gedaan hier over TS . Maar je voelt jezelf aangesproken terwijl ze je naam niet noemt.wolvster schreef:Had me niets uitgemaakt als ze geen 'nitwits' had geschreven.Alfilillo schreef:Is het nou de bedoeling dat Sandra op haar blote knietjes publiekelijk gaat erkennen dat dit niet goed gegaan is?wolvster schreef:Hey maar Sandra, je ziet toch zelf ook wel in dat het op z'n minst niet handig was om die hond in huis te nemen?
Ja toch?
Jammer dat je jezelf overschat/Bauke onderschat hebt. Dat kan je toch gewoon erkennen?
In plaats van mensen uit te schelden?
Wat schiet Bauke daar nou mee op?
Wat je zegt ben je zelfffff 

-
- Zeer actief
voelde je je aangesproken dan ?wolvster schreef: Had me niets uitgemaakt als ze geen 'nitwits' had geschreven.
- wolvster
- Zeer actief
- Contacteer:
Blijkbaar wel. 
Het is gewoon een raar verhaal en als dat wordt gezegd mag dat schijnbaar niet. Ze kan het toch gewoon toegeven en gaan met die banaan. Zand erover in dat geval en op naar de volgende rel.
Dat doet ze niet.
Dat vind ik irritant.
Dat is uiteraard volledig haar keuze, maar daar heb ik wel een mening over.

Het is gewoon een raar verhaal en als dat wordt gezegd mag dat schijnbaar niet. Ze kan het toch gewoon toegeven en gaan met die banaan. Zand erover in dat geval en op naar de volgende rel.
Dat doet ze niet.
Dat vind ik irritant.
-
- Zeer actief
Waarom moet ze toegeven van wat jij er van vind.Ga jij ook toegeven wat een ander van jou vind.?wolvster schreef:Blijkbaar wel.
Dat doet ze niet.
Dat vind ik irritant.

- wolvster
- Zeer actief
- Contacteer:
Ze moet niets van mij. En dat kan jij ook prima lezen.
-
- Zeer actief
Jawel ze moet toegeven in wat jij en anderen van haar vinden..wolvster schreef:Ze moet niets van mij. En dat kan jij ook prima lezen.

- dagmar88
- Zeer actief
Als je die voor een hond al niet voelt houdt het wel op.Nanna schreef:Gaan we weer hoor
Er moet verantwoohoohoohoordelijk afgelegd worden. En wel nu. Zeggen wat het forum wil horen!
Op je knietjes en door het stof.
-
- Zeer actief
Wat een onzinNanna schreef:Gaan we weer hoor
Er moet verantwoohoohoohoordelijk afgelegd worden. En wel nu. Zeggen wat het forum wil horen!

Om nu alles maar in het extreme te trekken om een punt te halen vind ik raar.
-
- Zeer actief
Het bind wel lekker onderling om samen lekker te kunnen soppen.Nanna schreef:Dat is zo. Maar ja, wat wil je eraan veranderen. Op hoge toon gaan eisen heeft toch geen enkele zin. Misschien hooguit om jezelf een wat betere hondenbaas te voelen.dagmar88 schreef:Als je die voor een hond al niet voelt houdt het wel op.Nanna schreef:Gaan we weer hoor

-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Ach ja....saampjes veren in elkaars reetje stoppen lijkt me minstens net zo verbindend toch?bouvierpoedel schreef:Het bind wel lekker onderling om samen lekker te kunnen soppen.Nanna schreef:Dat is zo. Maar ja, wat wil je eraan veranderen. Op hoge toon gaan eisen heeft toch geen enkele zin. Misschien hooguit om jezelf een wat betere hondenbaas te voelen.dagmar88 schreef:Als je die voor een hond al niet voelt houdt het wel op.Nanna schreef:Gaan we weer hoor
- dagmar88
- Zeer actief
Helemaal niets. Wat zou ze nog moeten zeggen?Nanna schreef: Dat is zo. Maar ja, wat wil je eraan veranderen. Op hoge toon gaan eisen heeft toch geen enkele zin. Misschien hooguit om jezelf een wat betere hondenbaas te voelen.
Sorry jullie zijn geen nitwits, ik ben dom geweest, spoor niet helemaal, heb me ten onrechte afgereageerd en zal het nooooit meer doen als jullie me alsjeblieft maar weer vreten.
Pleurt op.

-
- Zeer actief
dagmar88 schreef:Helemaal niets. Wat zou ze nog moeten zeggen?Nanna schreef: Dat is zo. Maar ja, wat wil je eraan veranderen. Op hoge toon gaan eisen heeft toch geen enkele zin. Misschien hooguit om jezelf een wat betere hondenbaas te voelen.
Sorry jullie zijn geen nitwits, ik ben dom geweest, spoor niet helemaal, heb me ten onrechte afgereageerd en zal het nooooit meer doen als jullie me alsjeblieft maar weer vreten.
Pleurt op.
Maar ik voel me dan ook al buitengewoon goed.

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Poedel
Daar ligt dus de kern, al die moraalridders die hun mening hier lopen te krijsen omdat ze denken dat hun mening de enige ''waarheid'' is.Nanna schreef: Misschien hooguit om jezelf een wat betere hondenbaas te voelen.

-
- Zeer actief
dat is het honden forum,..... je moet geen verhalen gaan schrijven over hoe je een hond gaat evalueren, want anderen weten het altijd beter ( ook al kunnen ze het niet zien) willen er nogal eens mee aan de haal gaan...... en trekken met alle liefde iets compleet uit verband..... en daarna moet je ook nog op knieënNanna schreef:Gaan we weer hoor

- dagmar88
- Zeer actief
Lizzie. schreef:Daar ligt dus de kern, al die moraalridders die hun mening hier lopen te krijsen omdat ze denken dat hun mening de enige ''waarheid'' is.Nanna schreef: Misschien hooguit om jezelf een wat betere hondenbaas te voelen.

De feiten zijn wat ze zijn, wie daar wat van vindt doet er helemaal niet toe.
-
- Zeer actief
Wat een larie komt er nu zeg. Ik vind mezelf een prima hondenbaas omdat als je hier komt als hond je in elk geval krijgt wat je nodig hebt. Niet wieberen om kulredenen en er komen geen dieren bij die niet goed met de huidige honden kunnen. Tja...hoe moeilijk is dat? Kwestie van loyaliteit en de juiste keuzes maken denk ik?
Ik heb eigenlijk een omgedraaid gevoel bij de topic. De topucstartster steekt zichzelf in bericht 1 een hele dikke veer in de kont. Vervolgens trekt ze die er hoogstpersoonlijk zelf en publiek weer uit en blijkbaar doet dat zeer en mag er niks van gevonden worden.
Hoe bijzonder dat de zaken dan omgedraaid worden door mensen die mij een moraalridder noemen maar die zelf de moraalridders uithangen. Typisch....op zijn zachtst gezegd.
En wat mij betreft steek je geen veren in je eigen poepert als je het niet kan verdragen dat die eruit gehaald moeten worden. Wat erin gaat moet er toch echt een keertje uit.
Ik vind mezelf een hele prima hondenbaas. Ik heb en hoef daar echt geen bevestiging van via internet. Ik zet ook geen topic neer dat ik een hond ga redden, rust geven en daarna trainen om vervolgens na een week die hond weg te willen hebben.
Ik heb eigenlijk een omgedraaid gevoel bij de topic. De topucstartster steekt zichzelf in bericht 1 een hele dikke veer in de kont. Vervolgens trekt ze die er hoogstpersoonlijk zelf en publiek weer uit en blijkbaar doet dat zeer en mag er niks van gevonden worden.
Hoe bijzonder dat de zaken dan omgedraaid worden door mensen die mij een moraalridder noemen maar die zelf de moraalridders uithangen. Typisch....op zijn zachtst gezegd.
En wat mij betreft steek je geen veren in je eigen poepert als je het niet kan verdragen dat die eruit gehaald moeten worden. Wat erin gaat moet er toch echt een keertje uit.
Ik vind mezelf een hele prima hondenbaas. Ik heb en hoef daar echt geen bevestiging van via internet. Ik zet ook geen topic neer dat ik een hond ga redden, rust geven en daarna trainen om vervolgens na een week die hond weg te willen hebben.
- Lunatic
- Erelid
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
Roemeense mix - Aantal honden: 2
laeken schreef:Wat een larie komt er nu zeg. Ik vind mezelf een prima hondenbaas omdat als je hier komt als hond je in elk geval krijgt wat je nodig hebt. Niet wieberen om kulredenen en er komen geen dieren bij die niet goed met de huidige honden kunnen. Tja...hoe moeilijk is dat? Kwestie van loyaliteit en de juiste keuzes maken denk ik?

Je weet niet hoe sterk je bent tot het moment dat sterk zijn de enige keuze is die je hebt!
- [Sandra]
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse bulldog x Maltezer
Nou, hoe je het ook wendt of keert, die hond heeft nu helemaal een k*tleven daar in Den Helder:

De vraag is hoe het was gegaan als hij, met een verleden van happen en sneppen en baknijd, in Zuid-Limburg naar een asiel was gegaan, want dat was buiten opvang de enige andere optie geweest. Ik ben misschien niet de superbeste opvang voor hem geweest, maar blije baasjes en een blije hond. Daar doe ik het dan wel voor.

De vraag is hoe het was gegaan als hij, met een verleden van happen en sneppen en baknijd, in Zuid-Limburg naar een asiel was gegaan, want dat was buiten opvang de enige andere optie geweest. Ik ben misschien niet de superbeste opvang voor hem geweest, maar blije baasjes en een blije hond. Daar doe ik het dan wel voor.
Laatst gewijzigd door [Sandra] op 26 aug 2018 01:19, 2 keer totaal gewijzigd.

Groetjes,
Sandra
- [Sandra]
- Zeer actief
Ja, hemelaal.Cleva schreef:[Sandra] schreef:Nou, hoe je het ook wendt of keert, die hond heeft nu hemelaal een k*tleven daar in Den Helder:
De vraag is hoe het was gegaan als hij,met een verleden van happen en sneppen en baknijd, in Zuid-Limburg naar een asiel was gegaan, want dat was buiten opvang de enige andere optie geweest. Ik ben misschien niet de superbeste opvang voor hem geweest, maar blije baasjes en een blije hond. Daar doe ik het dan wel voor.
Hemelaal?

Groetjes,
Sandra
- [Sandra]
- Zeer actief
Je had de ontbrekende spatie nog over het hoofd gezien.Cleva schreef:[Sandra] schreef:Nou, hoe je het ook wendt of keert, die hond heeft nu hemelaal een k*tleven daar in Den Helder:
De vraag is hoe het was gegaan als hij,met een verleden van happen en sneppen en baknijd, in Zuid-Limburg naar een asiel was gegaan, want dat was buiten opvang de enige andere optie geweest. Ik ben misschien niet de superbeste opvang voor hem geweest, maar blije baasjes en een blije hond. Daar doe ik het dan wel voor.
Hemelaal?

Groetjes,
Sandra
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Poedel
-
- Zeer actief
Wat goed om te lezen dat er mensen voor hem gegaan zijn. Nu afwachten of ze hem ook nog leuk vinden als hij zijn tanden heeft laten zien maar daar zijn ze van op de hoogte dus moet goed komen.
Fijn om te zien die foto. Hij ziet er echt happy uit.
- dagmar88
- Zeer actief
laeken schreef: Fijn om te zien die foto. Hij ziet er echt happy uit.

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising en podenco(kruising)
- Aantal honden: 2
Super dat hij geplaatst is. Mooie foto ook!
- ellen en de birmanen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 4 tollers
- Aantal honden: 4
misschien laat hij bij die mensen zijn tanden niet zien. ik heb ook een opvanger in huis die een meisje van 9 jaar heeft gebeten, "agressief gedrag" vertoont naar andere honden volgens zijn baas. ik merk er dus niks van. ik geef hem de kans niet, ik zie geen agressief gedrag maar eerder een onzekere hond die niet weet hoe met andere honden om te gaan als die te dichtbij komen.laeken schreef:Wat goed om te lezen dat er mensen voor hem gegaan zijn. Nu afwachten of ze hem ook nog leuk vinden als hij zijn tanden heeft laten zien maar daar zijn ze van op de hoogte dus moet goed komen.
ik vind dat jullie echt lopen te zeiken op Sandra. zij doet het tenminste en staat niet te kijken hoe een ander het doet en alleen maar commentaar te leveren.
ellen
-
- Zeer actief
Ja joh. Post ik iets aardigs en dan ga jij erover zeiken...
Alsof ik nooit een hond met problemen in huis heb gehaald. Pfff. De meeste mensen die hier gereageerd hebben en de zaken raar vonden halen de ene na de andere herplaatser in huis. Dat weet jij zelf ook wel. En als je leest waarover mensen hier zeiken zie je zelf ook prima dat daar een reden voor is. Niemand zeikt over het opvangen van een hond. Alleen het verhaal werd elke dag anders en de manier waarop het gegaan is is gewoon raar. Maar wat maakt het uit als die hond nu op zijn plek zit?
Ik ben alleen niet meteen 100% gerust als "iemand" hem genomen heeft. Even afwachten hoe het gaat en net als iedereen hoop ik goed.
Alsof ik nooit een hond met problemen in huis heb gehaald. Pfff. De meeste mensen die hier gereageerd hebben en de zaken raar vonden halen de ene na de andere herplaatser in huis. Dat weet jij zelf ook wel. En als je leest waarover mensen hier zeiken zie je zelf ook prima dat daar een reden voor is. Niemand zeikt over het opvangen van een hond. Alleen het verhaal werd elke dag anders en de manier waarop het gegaan is is gewoon raar. Maar wat maakt het uit als die hond nu op zijn plek zit?
Ik ben alleen niet meteen 100% gerust als "iemand" hem genomen heeft. Even afwachten hoe het gaat en net als iedereen hoop ik goed.
- dagmar88
- Zeer actief
Het is een fiasco met (hopelijk) een goede afloop voor de hond. Dat hij nu geplaatst is verandert niets aan de belachelijke manier waarop het is verlopen. Veren zijn ongepast.ellen en de birmanen schreef: ik vind dat jullie echt lopen te zeiken op Sandra. zij doet het tenminste en staat niet te kijken hoe een ander het doet en alleen maar commentaar te leveren.