bram en thijs schreef:Ik ben natuurlijk de opvang en ik wil heel graag op Alma's honden passen, kunnen de olifanten ook spelen. Maar als ze al zo bang is voor paardenZamunda schreef: Maar bij wie moeten ze in de opvang en wiens honden wil je dan?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ayla was in Zamunda, nu alleen de beelden nog (foto's p17)
Moderator: moderatorteam
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
Re: Oh jee, Ayla in Zamunda... Weer foto's

- bram en thijs
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Zwitserse Sennenhond
- Aantal honden: 0
Je bent niet bepaald avontuurlijk aangelegd. Je slaapt zeker ook niet met vossen.alm@ schreef: Zij wil de olifanten in opvang met mijn honden. De groeten

- alm@
- moderator
Zamunda schreef:Nee joh, Alma snapt het weer eens niet, Amy is veilig voor de paarden hoorDeDiana schreef:O, goed dat je het zegt, dat kan ik mijn allerliefste poelewoepie natuurlijk niet aandoen!alm@ schreef: Ze heeft levensgevaarlijke paarden die alle kanten op schoppen, besef je dat wel?, alleen honden ter grootte van een kat zijn niet veilig want die kunnen door de omheining, maar goed dat zijn natuurlijk ook geen echte honden
.
Frodo weegt 13.6 kilo en is zo groot dat hij niet door het betongaas van de voortuin kan

- Zamunda
- Zeer actief
Jemig wat gaan jullie snel, niet bij te houden dit!
.
.
.
Beetje overdreven ook weerbram en thijs schreef:Ik ben natuurlijk de opvang en ik wil heel graag op Alma's honden passen, kunnen de olifanten ook spelen. Maar als ze al zo bang is voor paardenZamunda schreef: Maar bij wie moeten ze in de opvang en wiens honden wil je dan?
Oh. Nou dan kom je eerst een dagje om haar op te voeden.DeDiana schreef:Ja, maar dat gaat nogal lastig als ik er zelf niet bij ben. Dat was eigenlijk wel het hele idee (even rust!)
Onderweg van de kerk naar het terrasjebram en thijs schreef:Nou, nou, nou. Meneer Pastoor let daar vast secuur op. Foei.
Toen hij kwam was het pas erg, heel weinig conditie. Maar Ayla is echt erg hoor en Raaf kan zich dan toch niet beheersen dus gaat maar weerbram en thijs schreef:Wat een conditionele sufkut zeg![]()
![]()
Flauw hoor.alm@ schreef:Zij wil de olifanten in opvang met mijn honden. De groeten
- Zamunda
- Zeer actief
Oh ja, zo'n vetklepje moet wel kunnenalm@ schreef:Frodo weegt 13.6 kilo en is zo groot dat hij niet door het betongaas van de voortuin kan
- alm@
- moderator
Ze zitten wel in de voortuin als het hek per ongeluk open is blijven staan maar ik nodig ze niet uit in bed nee.bram en thijs schreef:Je bent niet bepaald avontuurlijk aangelegd. Je slaapt zeker ook niet met vossen.alm@ schreef: Zij wil de olifanten in opvang met mijn honden. De groeten

- alm@
- moderator
Zamunda schreef:Oh ja, zo'n vetklepje moet wel kunnenalm@ schreef:Frodo weegt 13.6 kilo en is zo groot dat hij niet door het betongaas van de voortuin kan.

-
Sterre
Wat een leuke filmpjes. Die lange stelten van Ravi. Geweldig zo samen.
- bram en thijs
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Zwitserse Sennenhond
En dat heeft dan een herderalm@ schreef:Ze zitten wel in de voortuin als het hek per ongeluk open is blijven staan maar ik nodig ze niet uit in bed nee.bram en thijs schreef:Je bent niet bepaald avontuurlijk aangelegd. Je slaapt zeker ook niet met vossen.alm@ schreef: Zij wil de olifanten in opvang met mijn honden. De groeten

- Zamunda
- Zeer actief
alm@ schreef:Zamunda schreef:Oh ja, zo'n vetklepje moet wel kunnenalm@ schreef:Frodo weegt 13.6 kilo en is zo groot dat hij niet door het betongaas van de voortuin kan.
Dankjewel! Ja wat een stelten hè die Raaf en hij kan er zo prachtig mee rennen, ik ben echt vreselijk verliefd op die hondSterre schreef:Wat een leuke filmpjes. Die lange stelten van Ravi. Geweldig zo samen.
Laatst gewijzigd door Zamunda op 22 aug 2018 21:44, 1 keer totaal gewijzigd.
- alm@
- moderator
En Raaf heeft ook prachtige gespierde billen
ze doen het heel leuk 

- alm@
- moderator
Die is die sluipvossen wel gewend inmiddels en laat z'n slaap er niet door verstoren.bram en thijs schreef:En dat heeft dan een herderalm@ schreef:Ze zitten wel in de voortuin als het hek per ongeluk open is blijven staan maar ik nodig ze niet uit in bed nee.bram en thijs schreef:Je bent niet bepaald avontuurlijk aangelegd. Je slaapt zeker ook niet met vossen.alm@ schreef: Zij wil de olifanten in opvang met mijn honden. De groeten

- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Aantal honden: 1
Ravi en Ayla spelen zeker leuk
Als Ravi nou niet zo achterlijk hard was gaan rennen (zie eerste filmpje) was hij nou vast niet zo moe geweest
Voor Ayla was minder hard rennen ook goed genoeg geweest, ze kan hem op dat filmpje tenminste niet bijhouden
Als Ravi nou niet zo achterlijk hard was gaan rennen (zie eerste filmpje) was hij nou vast niet zo moe geweest
Voor Ayla was minder hard rennen ook goed genoeg geweest, ze kan hem op dat filmpje tenminste niet bijhouden
- Zamunda
- Zeer actief
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Net zulke zandkoppen hier
- Zamunda
- Zeer actief
Ja, maar toen wist hij nog niet dat ze zo onvermoeibaar wasranetje schreef:Ravi en Ayla spelen zeker leuk![]()
Als Ravi nou niet zo achterlijk hard was gaan rennen (zie eerste filmpje) was hij nou vast niet zo moe geweest![]()
Ik ben heel erg benieuwd hoe hij zich verder gaat ontwikkelen, of hij nog wat gespierder wordt maar ze zijn nu al aardig te zien hè. Ja ik vind het echt belachelijk hoe leuk die twee het met elkaar doenalm@ schreef:En Raaf heeft ook prachtige gespierde billenze doen het heel leuk
Vreselijkranetje schreef:![]()
![]()
Net zulke zandkoppen hier
- Lunatic
- Erelid
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
Roemeense mix - Aantal honden: 2
Je weet niet hoe sterk je bent tot het moment dat sterk zijn de enige keuze is die je hebt!
-
S@ndr@
- Zeer actief
die twee hebben onwijs veel aan elkaar, eigenlijk het perfecte gelegenheidsduo .....
- fenneke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
- alm@
- moderator
Die paarden vind ik toch wel een puntjefenneke schreef:T is toch echt een logeerparadijs

- fenneke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
Ik niet hoor
We hebben ""vroeger"" zelf paarden gehad dus nee daar ben ik niet bang voor
Fenneke en Baloe

- Zamunda
- Zeer actief
Ik heb mijn huis verstoptHeavy schreef:Filmpjes zijn hier bekeken en Heavy zit in de trein
Zo is het inderdaad gegaanLunatic schreef:Volgens mij hebben ze Zamunda in die kuil gefrommeld en dicht gegooit, niks niet naar China graven, gewoon zorgen dat dat mens met al die regels uitgeschakeld wordt
![]()
Ons watertje in de wei wordt nu eindelijk eens écht ten volle gebruiktfenneke schreef:T is toch echt een logeerparadijs
Zolang de honden niet door (of over) het gaas gaan hebben ze met die paarden niet veel te schaften. Op een schrikmomentje na als een paard het hoofd een keer over het hek steektalm@ schreef:Die paarden vind ik toch wel een puntjefenneke schreef:T is toch echt een logeerparadijs
Oh leukfenneke schreef:Ik niet hoor![]()
- sternentänzerin
- Zeer actief
En het mooiste cadeau is eigenlijk dat Raaf straks een super speelconditie heeft en de terreurpup straks weer naar huis is.
Wie gaat dan met hem spelen, uren en uren en uren?
...; We will never surrender Winston Churchill
- Zamunda
- Zeer actief
Iemand een idee hoe de flamingo aan een nekwond komt
?
! Maar goed, zover is het nog niet, eerst terrorpup nog maar uit huis zien te krijgen. Man is helemaal weg van Ayla dus wil haar niet meer afstaan
. Ik heb hem een ultimatum gegeven: zij eruit of ik eruit. Hij denkt er nog over na zegt ie
.
Ja, dan heb ik dus een hyperRaaf die ik zelf moet zien te gaan vermakensternentänzerin schreef:En het mooiste cadeau is eigenlijk dat Raaf straks een super speelconditie heeft en de terreurpup straks weer naar huis is.
- sternentänzerin
- Zeer actief
Er staat een mandje klaar in huize Nomo, misschien laat Hilly je er wel in.Zamunda schreef:Iemand een idee hoe de flamingo aan een nekwond komt?
Ja, dan heb ik dus een hyperRaaf die ik zelf moet zien te gaan vermakensternentänzerin schreef:En het mooiste cadeau is eigenlijk dat Raaf straks een super speelconditie heeft en de terreurpup straks weer naar huis is.
Wie gaat dan met hem spelen, uren en uren en uren?! Maar goed, zover is het nog niet, eerst terrorpup nog maar uit huis zien te krijgen. Man is helemaal weg van Ayla dus wil haar niet meer afstaan
. Ik heb hem een ultimatum gegeven: zij eruit of ik eruit. Hij denkt er nog over na zegt ie
.
En een nekwond? Was iemand aan de andere kant van de kuil ook aan het graven?
- alm@
- moderator
- Zamunda
- Zeer actief
Je bent te goed voor mesternentänzerin schreef:Er staat een mandje klaar in huize Nomo, misschien laat Hilly je er wel in.![]()
Nee ik zag geen zandsporen in de wond, wel tandafdrukken.sternentänzerin schreef:En een nekwond? Was iemand aan de andere kant van de kuil ook aan het graven?
Nou, nu dus niet meeralm@ schreef:Flamingo? Heb je die ook al rondlopen?
- sternentänzerin
- Zeer actief
Ik denk wel aan je hoor.
Ohw en die super batterij van de pup is niet uniek. De 'pup' hier in huis heeft een vergelijkbare.
Ohw en die super batterij van de pup is niet uniek. De 'pup' hier in huis heeft een vergelijkbare.

- Zamunda
- Zeer actief
Altijd fijn als er iemand zo begaan is met me.sternentänzerin schreef:Ik denk wel aan je hoor.
Pff, ik zou jouw pup lekker uit logeren doen totdat pups batterij wat ouder is.
- alm@
- moderator
Mijn pupje ligt al anderhalf uur heerlijk tegen mij aan te slapen
en te hikken en dromen