Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Haha!
Ik voelde me gisteren al zo rebels. Bij de paal mogen blijkbaar maar drie tenten staan en je mag niet koken met een gasbrander. Ik had honger en ga geen koude soep eten. En ik ging ook al niet weer naar huis rijden omdat er al iets van vijf tenten stonden (waarvan er 4 al van 2 groepjes waren).
Er stonden trouwens hele familietenten bij de 2 paalcampings waar ik geweest ben Van die zespersoonsdingen.
Laatst gewijzigd door Manuma op 19 aug 2018 19:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Tjonge die hebben flink lopen leuren met die zware tent, die prop je niet zomaar in je rugzak
Is het daar in de bosjes niet verschrikkelijk goor? Ik bedoel, al die mensen moeten een toch een keer naar 'de wc'
Als die paalcampings zo druk zijn, lijkt het me nogal een zooitje worden of viel dat mee?
Paisley schreef:Tjonge die hebben flink lopen leuren met die zware tent, die prop je niet zomaar in je rugzak
Is het daar in de bosjes niet verschrikkelijk goor? Ik bedoel, al die mensen moeten een toch een keer naar 'de wc'
Als die paalcampings zo druk zijn, lijkt het me nogal een zooitje worden of viel dat mee?
Ja haha!
Het was helemaal niet vies eigenlijk! Af en toe verdween iemand het bos in. Het is ook zo ruim dat je echt alle keuze hebt. Ik vond het wel een beetje eng te gaan plassen in dat hoge gras in het pikkedonker
Maartje schreef:
Heb ik het nu al die tijd verkeerd gedaan? Of is dit een nieuwere versie? Nooit een gebruiksaanwijzing erbij gebruikt, maar dat korte stokje bovenin gaat bij mij onder de andere stokken door en niet er overheen Dat past precies
Er is een nieuwe 2018 versie inderdaad, ik heb het volgens dit filmpje gedaan :
Zal de volgende keer eens kijken of onderlangs beter gaat want ik moest nu wel een beetje kracht zetten.
Ik belandde laatst spontaan op de Natuurcamping in Borger, want een stel kennissen stonden er en ben een dagje aangehaakt.
Best een leuke camping, midden in het bos. Je moet jezelf aanmelden via een computer. Ondanks de bouwvak en het mooie weer was het verschrikkelijk rustig.
Het bos zelf is behoorlijk saai maar bij de zandafgraving kun je verschrikkelijk lekker zwemmen met je hond.
Ik ga er ook wel eens met de MTB naartoe en noem t de Drentse Côte d'Azur
Laatst gewijzigd door Paisley op 22 aug 2018 21:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Het is hier verschrikkelijk diep. Als dit dichtgevroren is, ligt deze Fries allang dr kater uit te kreunen vanwege iets te veel Beerenburg tijdens de after- afterparty van de 11-stedentocht
Laatst gewijzigd door Paisley op 22 aug 2018 21:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Het is hier verschrikkelijk diep. Als dit dichtgevroren is, ligt deze Fries allang dr kater uit te kreunen vanwege iets te veel Beerenburg tijdens de afterparty van de 11-stedentocht
Haha!
Verstuurd vanaf mijn SM-A510F met Tapatalk
What do you hear, Starbuck?
-Nothing but the rain…
Ik kan in Drenthe zeker een leuk rondje voor een weekend lopen bedenken hoor. De HondenForum Hunnebed Hike En zie de viking dan als een neolithische holbewoner
Oh de forum BOA is er weer. Als je het al niet eens bent met de titel, wat motiveert je dan het topic aan te klikken? Is het de behoefte tot wereldverbetering, is het zelfkastijding? Is het de behoefte om je meerderwaardigheidsgevoelens te uiten? Cleva, vertel het ons, wat drijft deze man?
Maar goed, ik ben meer van het "mik je tent ergens naast de auto neer voor een weekend en ga van daaruit lopen"
Ik zie het (nog) niet zitten om ook met tent te gaan lopen (plus daar is mijn tent ook niet geschikt voor).
Maar goed, ik ben meer van het "mik je tent ergens naast de auto neer voor een weekend en ga van daaruit lopen"
Ik zie het (nog) niet zitten om ook met tent te gaan lopen (plus daar is mijn tent ook niet geschikt voor).
Dan mikken we de tenten in de auto, gaan lopen, pikken later de tenten op en draaien we de worsten aan het spit en eten Cleva's koekjes.
Trouwens, dient er nog een paalcamping geïnspecteerd te worden? Misschien ga ik zondag op maandag nog m'n tent uitproberen.
Dan mikken we de tenten in de auto, gaan lopen, pikken later de tenten op en draaien we de worsten aan het spit en eten Cleva's koekjes.
Trouwens, dient er nog een paalcamping geïnspecteerd te worden? Misschien ga ik zondag op maandag nog m'n tent uitproberen.
Oh! Als ik de juiste reparatiematerialen heb voor mijn tent komen wij misschien ook?
What do you hear, Starbuck?
-Nothing but the rain…