Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Waar ga ik allemaal tegenaan lopen met een reutje??

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

wolvster
Zeer actief
Mijn ras(sen): Friese StabijXFox Terrier, Airedale Terrier
Aantal honden: 1
Contacteer:

Re: Waar ga ik allemaal tegenaan lopen met een reutje??

Ongelezen bericht door wolvster »

Barkley schreef:ik moet tot mijn grote schaamte bekennen dat ik vorig jaar de spoeddienst van de dierenarts heb gebeld.

Fred lag op mijn voeten en opeens werd mijn sok nat. Er lag ook echt een plas onder zijn buik en er kwam nog steeds urine naar buiten. Ik wilde hem naar buiten bonjouren maar hij kon niet opstaan en kermde van de pijn.

Ik was helemaal in paniek en dacht aan een achterhandsverlamming of een hernia met uitval.
Maar hij had blijkbaar het hondse equivalent van een natte droom waarbij een of andere klier was opgezet waardoor zijn erectie niet weg kon en alles helemaal opgezwollen was. Daar stroomt al het bloed heen en opstaan kan dan niet.
Ja dus. De oplossing was gewoon een stukje lopen over de koude vloer.

Tldr: ik heb huilend met de dierenarts gebeld en weekendtarief betaald voor mijn hond omdat hij gewoon een natte droom had.
Oh wat erg!!
Afbeelding
incubi666
Actief
Mijn ras(sen): Raad maar eens.
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door incubi666 »

Ik ga ook voor en reu een ridgeback of ik hem laat castreren geen idee. Ze zeggen dat ze enorm veel vlekken maken maar idd zo schoon te maken. Waaks en beschermend alleen maar goed. Dominantie is af te leren denk ik net als overal tegen aan plassen. Ik ga zowieso een Fokker zoeken die kvv voert. Wil geen brokken hond.
Vince mijn moeders blindegeleidehond
Rana mijn eigen hond. Karma is een bitch
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

incubi666 schreef:Ik ga ook voor en reu een ridgeback of ik hem laat castreren geen idee. Ze zeggen dat ze enorm veel vlekken maken maar idd zo schoon te maken. Waaks en beschermend alleen maar goed. Dominantie is af te leren denk ik net als overal tegen aan plassen. Ik ga zowieso een Fokker zoeken die kvv voert. Wil geen brokken hond.
goesso :19:
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

incubi666 schreef:Ik ga ook voor en reu een ridgeback of ik hem laat castreren geen idee. Ze zeggen dat ze enorm veel vlekken maken maar idd zo schoon te maken. Waaks en beschermend alleen maar goed. Dominantie is af te leren denk ik net als overal tegen aan plassen. Ik ga zowieso een Fokker zoeken die kvv voert. Wil geen brokken hond.
Pup zet je over op brok of op vlees. Dus wat is het probleem.? Misschien 1 fokker zoeken die nog op leeuwen jaagt.?
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
Lizzie.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Poedel

Ongelezen bericht door Lizzie. »

bouvierpoedel schreef:
Pup zet je over op brok of op vlees. Dus wat is het probleem.? Misschien 1 fokker zoeken die nog op leeuwen jaagt.?
Oh.. dan heb ik mijn RR bij de verkeerde fokker gekocht :jank:
Afbeelding
semmyboy
Zeer actief
Mijn ras(sen): De duitse herdershond!
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door semmyboy »

mijn duitse herder reu van 7 is intact.
Het is een hele lieve rustige hond, die niet geinterresseerd is in een wip.
Loopse teven ruiken wel lekker, maar geeft er niet heel veel om.
het is ook geen vechter, als een andere hond naar hem uitvalt dan geeft hij wel een blaf terug, maar dat had ik ook gedaan.

iedere hond is anders, en het is ook maar net hoe je er mee omgaat.
Leer nooit een taal af, die je zelf niet spreekt!
Afbeelding
[/URL]Afbeelding[/url]
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”