Heavy schreef:Ohjee heeft ze Ravi al verwond ?
Nee, had hij al voor ze kwam.
Fotogravinnetje schreef:Oh, dan kun je dit er ook nog wel bij hebben
Ja dat moet wel lukken, daar merk ik niet eens wat van

.
alm@ schreef:Ze heeft wel een lief onschuldig hoofd

heerlijke grote ruime zat zie ik. Teckelproof? Dan wil ik graag voor volgend jaar 3 weken reserveren voor 2 teckels en een Laekense herder

Die onschuldigheid zie je alleen van op een foto, in werkelijkheid zie je daar niets van.
Nou alle verhalen en waarschuwingen over Tokkels gelezen hebbend heb ik besloten dat ík niet Teckelproof ben

. Moet je van heel goede huize komen wil je me daarvoor kunnen strikken.
dagmar88 schreef: 
Dat wordt net als bij Sloeberke op een emmer.
Briljant, dank je! *Zet vast emmer klaar op de slaapkamer*
dagmar88 schreef:

Ik werd wakker doordat Sjaak 30 cm naast m'n bed had gepoept, naap daar doorheen was gelopen en lekker bij me op het fris gewassen dekbed was gekropen met z'n puppyhoofd. Heel charmant. En dan nog mokken dat hij er af moest ook.
Tot ik hem aan de strontstempel liet ruiken, toen ging hij er als een haas vandoor

Euh

, jij wint! Met een straat-/strontlengte voorsprong! Gatverdamme

.
bram en thijs schreef:Neem weer een pup, zeggen ze dan.
Ze hebben me net voordat Raaf kwam nog een nestgenoot van Ayla proberen aan te smeren

. Leuk middenmaatje zeiden ze ook nog (maar daar geloofde ik toen al niks van). Door het oog van de naald gekropen zeg ik je!
Suzanne schreef:Oh die peutertijd. Geniet er van, ze zijn maar één keer klein. Voor je het weet zijn ze groot.

Mij is verteld dat ze nog veel zou slapen... ik merk er niks van

. ''Slapen doen we 's nachts'' zegt ze

.
Habibi schreef:Deze begínt al groot...

Belachelijk hè

?!
ranetje schreef:Ik hoop dat je toch bent gaan plassen, want anders slaap je helemaal niet meer (ik niet tenminste)
Hopelijk val je vannacht wat eerder in slaap vanwege de uitputting door Ayla

Ik ben uiteindelijk toch maar gaan plassen ja, want van slapen kwam er zo inderdaad niks meer. Daarna monster er maar uit gelaten, buitendeur open gezet en hup mijn slaapkamer weer ingevlucht. Echt slapen lukte ook niet meer maar een beetje rust voor de storm was nog wel lekker

.
sternentänzerin schreef:Last van insomnia?
Moeite met inslapen of doorslapen?
Wij hebben de oplossing, na enkele dagen slaap je als een roosje zodra je hoofd je kussen raakt.

Beide, maar vooral met inslapen. Wie is 'wij'? Is dat jij en B&T? Want dan weet ik niet of ik naar die oplossing durf te vragen

.