Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Cultuur, slapen en klem zitten

Voor alle hondenfotos

Moderator: moderatorteam

Shibby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje
Aantal honden: 1

Cultuur, slapen en klem zitten

Ongelezen bericht door Shibby »

Onze vakantie zit er weer op en daarom nog wat leuks van de laatste 2 dagen :cheer:

Donderdag was een warme dag dus geen lange wandelingen. Wel wat cultuur opgesnoven bij het kasteel, of dat wat er van over is, van La Roche

Afbeelding

Daarna zijn we doorgereden naar Luxemburg om te tanken en sigaretten te halen én een bezoekje te brengen aan de dierenwinkel. En echt hoor, trut zat vast onder het schap. :roll:
Ze was zo enthousiast brokjes en koekjes aan het stofzuigen dat ze helemaal onder het schap was gekropen en toen kon ze geen kant meer op.
Afbeelding

Lou keek benauwd, ik keek benauwd en ik was al aan het bedenken hoe ik dat hele schap leeg kon gaan trekken om haar er weer onderuit te krijgen. :roll:
Nog een keertje aan de riem trekken, nope totaal geen beweging. Nog 1 laatste poging om Lou zelf te motiveren om er onderuit te kruipen en zowaar met een hoop gewring en gefrot wist ze zich gelukkig weer onder dat schap uit te krijgen. :cheer:
Helaas heeft ze er alleen niks van geleerd. :roll:
Afbeelding

's Avonds liet ze zich van haar beste kant zien toen we bij een restaurant wat gingen eten. Ze kreeg zelfs complimenten van de andere gasten hoe relaxt ze was :I:
Afbeelding

Vrijdag de laatste wandeling. Ik had een vrij korte wandeling uitgekozen met, zo werd gezegd, een fantastisch uitzicht. En daar was niks van gelogen :cheer: Le Herou, een prachtige rotsformatie net buiten Nadrin

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Met momenten was het wel een wandeling met uitdagingen, want door regenval die nacht was het op sommige punten spekglad. En dit was nou net geen wandeling waar je ergens onderuit wil gaan :engel:
Afbeelding

Na een gladde afdaling kwamen we opnieuw bij de Ourthe aan waar een, wederom, uitdagend pad langs liep. Ik heb best wel vaak met handen en voeten moeten klimmen dus het was fijn dat Lou aan de heupgordel kon. :wink:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik heb ervoor gekozen om na een 2,5 kilometer om te draaien en dezelfde weg terug te volgen, omdat we anders nog een stuk langs de weg richting auto moesten en dat vinden we allebei niet zo leuk.
Eerlijk is eerlijk; de terugweg had beter 'Le Hel' genoemd kunnen worden, want het was loodzwaar. Dat we een slechte nacht hadden gehad vanwege onweer, het glad was door de regenval en we de hele week al op pad waren, zal vast ook niet in ons voordeel hebben gewerkt. :mrgreen:

Maar dat je dan toch weer even terug komt bij dit uitzicht, was het allemaal meer dan waard. Heerlijk nog een tijdje gezeten en genoten van het uitzicht. En Lou vond het wederom wel best en ging lekker liggen slapen. :I:

Afbeelding

Afbeelding

Ik ben echt verliefd geworden op de Ardennen in de afgelopen 6 dagen en ben alweer enthousiast aan het kijken wanneer we weer kunnen voor een dagje (en eventueel een nacht) :I: :I: :I:
Afbeelding
Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
fenneke
Zeer actief
Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn

Re: Cultuur, slapen en klem zitten

Ongelezen bericht door fenneke »

prachtig

ik vind het heel bijzonder dat ze steeds die plekjes uitzoekt om te slapen. niet iets lekker zachts of zo nee gewoon de steen :mrgreen:
Fenneke en Baloe
Afbeelding
maart
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herders

Ongelezen bericht door maart »

Prachtig! Ik was vorig weekend in La Roche voor een loop evenement, het is er idd echt schitterend. Prachtige omgeving.
Shibby
Zeer actief

fenneke schreef:prachtig

ik vind het heel bijzonder dat ze steeds die plekjes uitzoekt om te slapen. niet iets lekker zachts of zo nee gewoon de steen :mrgreen:
En dan ook niks rechts, maar hoekig, hobbelig en puntig.
Ik ben er ook een beetje jaloers op, want ik kan zelf alleen maar slapen onder de perfecte omstandigheden :hmmm:
Afbeelding
Doke
Actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Doke »

Kijk anders eens op de site van sirius dogtrekking ;-)
De laatste keer dat ik mee kon (ira is nadien ziek geworden) was ook in La Roche.
De wandelingen gaan wel om de twee jaar ergens anders door.
Afbeelding
Shibby
Zeer actief

maart schreef:Prachtig! Ik was vorig weekend in La Roche voor een loop evenement, het is er idd echt schitterend. Prachtige omgeving.
Ja, trail des fantomes was. Ik kwam zondag aan in La Roche en het was er onwijs druk haha. Heb je zelf ook gelopen? Ik wil nog een keer terug om die trail te wandelen (al heb ik vannacht gedroomd dat ik mee deed met de hardlooptrail :mrgreen:).
Afbeelding
Lieske_1977
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador retriever
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Lieske_1977 »

Wat hebben jullie prachtige wandelingen gemaakt! Heerlijk!
Afbeelding
maart
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herders

Ongelezen bericht door maart »

Shibby schreef:
maart schreef:Prachtig! Ik was vorig weekend in La Roche voor een loop evenement, het is er idd echt schitterend. Prachtige omgeving.
Ja, trail des fantomes was. Ik kwam zondag aan in La Roche en het was er onwijs druk haha. Heb je zelf ook gelopen? Ik wil nog een keer terug om die trail te wandelen (al heb ik vannacht gedroomd dat ik mee deed met de hardlooptrail :mrgreen:).
Ja, zaterdag uitgelopen, zondag gestart maar na 2km deed de hond ineens raar dus opgegeven dan. (Denk dat hij rete stijf was, bergaf had hij ineens moeite)

Gewoon meedoen volgend jaar, iemand omschreef de trailer als 'een soort wandeltocht' en dat kwam goed in de buurt :LOL:
Shibby
Zeer actief

maart schreef:
Shibby schreef:
Ja, zaterdag uitgelopen, zondag gestart maar na 2km deed de hond ineens raar dus opgegeven dan. (Denk dat hij rete stijf was, bergaf had hij ineens moeite)

Gewoon meedoen volgend jaar, iemand omschreef de trailer als 'een soort wandeltocht' en dat kwam goed in de buurt :LOL:
Ik loop 'm wel een keer op een ander moment. Ik vind het juist heerlijk om als een soort Remy rond te struinen. :mrgreen:
Afbeelding
alm@
moderator
Mijn ras(sen): Langhaar teckel
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door alm@ »

Wat een prachtige zen omgeving :E:
Afbeelding
Sulluna
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse mix en Siberische Husky
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Sulluna »

Wauw, wat een prachtige omgeving!! Mooie foto's ook!!
Manuma
Zeer actief

Ongelezen bericht door Manuma »

Hahaha die dikke billen onder het schap :goeie:
Ziet eruit als een heerlijke vakantie :I:
Zamunda
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Zamunda »

Oh wat een doos, onder het schap :LOL: .

Omgeving ziet er schitterend uit en heerlijk om dit met je Loutje gedaan te hebben :ok: .
Plaats reactie

Terug naar “Foto's”