Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Ayla was in Zamunda, nu alleen de beelden nog (foto's p17)

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Zamunda
Zeer actief
Aantal honden: 0

Re: Oh jee, Ayla in Zamunda...

Ongelezen bericht door Zamunda »

bram en thijs schreef:
Zamunda schreef:
bram en thijs schreef:Juist. Neem haar op schoot, ook al spartelt ze tegen en praat met een hele zachte en rustige stem heel dicht bij haar oor. Dat ze heel lief en heel geweldig maar ook heel moe is.
Doe jij het even voor wil je?
Ja best, ik ben hondenfluisteraar.
Kan ik je over een kwartier verwelkomen?
bram en thijs
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote Zwitserse Sennenhond

Ongelezen bericht door bram en thijs »

Zamunda schreef:
bram en thijs schreef:
Zamunda schreef:
bram en thijs schreef:Juist. Neem haar op schoot, ook al spartelt ze tegen en praat met een hele zachte en rustige stem heel dicht bij haar oor. Dat ze heel lief en heel geweldig maar ook heel moe is.
Doe jij het even voor wil je?
Ja best, ik ben hondenfluisteraar.
Kan ik je over een kwartier verwelkomen?
Een Up heeft en maximum en dat ligt vrij laag. Maar als je aan het eind van de straat woont dan lukt het me.
AfbeeldingAfbeelding
bram en thijs
Zeer actief

Zamunda schreef:Ik had al nattigheid moeten voelen toen ze enkel twee grote plaatsnamen noemde met de mededeling dat ze ergens daar tussen woonde :roll: . Zo dom van mij.
Groningen en Maastricht?
AfbeeldingAfbeelding
Zamunda
Zeer actief

bram en thijs schreef:Een Up heeft en maximum en dat ligt vrij laag. Maar als je aan het eind van de straat woont dan lukt het me.
Waar woont jouw straat ergens dan?

bram en thijs schreef:Groningen en Maastricht?
Hoe weet jij dat nou weer :80: ?
bram en thijs
Zeer actief

Zamunda schreef:Hoe weet jij dat nou weer :80: ?
Jij laat je van alles wijsmaken, dat weten wij allemaal. Sukkel.
AfbeeldingAfbeelding
alm@
moderator
Mijn ras(sen): Langhaar teckel
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door alm@ »

:idea: ik zou haar over 11 dagen tussen die 2 plaatsen aan een boom binden en nomo de locatie doorgeven :smile2:
Afbeelding
Zamunda
Zeer actief

Lais en Raaf liggen echt te wachten tot mevrouw Druktemaker nou eens rustig blijft liggen
Afbeelding

Zo lag ze net voordat mijn man thuis kwam, de rust leek weergekeerd (Willem is hier al doodmoe :F: )...
Afbeelding

Daarna ging ze dus weer los en zochten mijn schatjes steun bij elkaar :LOL:
Afbeelding

Vooral Willem was echter niet veilig voor de puppendrukte
Afbeelding

Zo af en toe gaat ze zo liggen, dan denk je eindelijk rust te krijgen maar bij het minste of geringste is ze weer afgeleid en gaat ze weer los :roll:
Afbeelding
nomo
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door nomo »

Geen namen, geen adressen :pffff: ik zorg wel dat ik onvindbaar blijf!

Maar ligt het Pollewopje, het kleine Prinsesje, de lichtvoetige Ballerina nu gewoon op de kale vloer :hmmm:

Het arme ding is kapot :LOL: Voor de goede orde... Ayla dus :hmmm:
hakunamatata
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense straatratjes

Ongelezen bericht door hakunamatata »

Zamunda schreef:
hakunamatata schreef:Vol verbazing lees ik dit topic. Eerst pikt huize Zamunda onze logee in en dan ga je ook nog bij voorbaat al klagen! Bedenk wel even dat je zelf wilde dat ze kwam logeren, terwijl ze al een logeeradres had. Suze was al diep teleurgesteld dat haar beste reuzenvriendin Ayla niet komt logeren, maar na dit topic ligt ze alleen nog maar sneu in een hoekje :jank: Ik vind het echt niet kunnen dit en dan ook nog verwachten dat wij wel even back-up willen zijn. Ayla is ónze vast logee en van niemand anders en wij zijn geen 2e keus :S:
Etterbak :devil: . Je had gewoon geen zin in die drukke Ayla en hebt mij ermee opgescheept onder het mom dat ze het hier vast meer naar haar zin zou hebben :mep: !
Maar als je zo'n grote mond hebt kom ik haar wel brengen hoor! Per direct ook nog, geen probleem :pffff:
Te laat :neenee: dat had je gelijk kunnen bedenken toen ik zo makkelijk zei dat ze naar huize Zamunda mocht

Oke, zal ik even iets aardigs zeggen? Wacht maar even tot morgen, tot het reuzenpuppekind wat beter met alle prikkels om kan gaan. Dan heb je ineens zo'n lieve leuke logee aan Ayla :lief:
Tja.. die hond heeft Suze aan het spelen gekregen. Dus bij mij heeft ze sowieso altijd een streepje voor. Pas maar op, die puppyoogjes pakken je morgen helemaal in. Je overleeft Ayla wel 11 dagen :flower:
~ Hakuna matata: Ge hebt geen zorgen, zorg maar dat ge geniet! ~
Afbeelding
fenneke
Zeer actief
Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door fenneke »

Slijmbal :hmmm:

Niet naar luisteren zamunda t gaat je toch niet lukken :mrgreen:
Fenneke en Baloe
Afbeelding
Kayltje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeentjes, Laekense Herder en een terror-terriër
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door Kayltje »

Ach... Als je het niet meer aankunt kom ik je wel redden :lol1:
Lever ik Imp ook bij je in en kunnen ze samen spelen :cheer:
:I: Maddie :I: Fitz :I: Imp :I: Djinn :I:
Caro.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Draak
Contacteer:

Ongelezen bericht door Caro. »

Zamunda schreef:
blablabla...

Sinds ik de buitendeur open het gezet gaat ze ook zo af en toe naar buiten en staat ze naar de paarden te staren :F: . Of met een blaadje te kloten, of weet ik het wat uit te vreten. Kind heeft ook echt het concentratievermogen van een poffertje :LOL: .

blablabla...
Je snapt toch hopelijk wel dat juist als je niets hoort het foute boel is? Dan zijn ze echt wat aan het uitvreten hoor; de boel is alleen
relatief veilig als je ze ziet, hoort en voelt :engel:
Afbeelding
A good dog never dies...

Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
Caro.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Draak
Contacteer:

Ongelezen bericht door Caro. »

Zamunda schreef:Lais en Raaf liggen echt te wachten tot mevrouw Druktemaker nou eens rustig blijft liggen

Daarna ging ze dus weer los en zochten mijn schatjes steun bij elkaar :LOL:
Afbeelding

Vooral Willem was echter niet veilig voor de puppendrukte
Afbeelding

Je ziet Lais denken 'Christus kan dat opwindding niet oprotten? :ugh: :roll: :ugh:
Afbeelding
A good dog never dies...

Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
Zamunda
Zeer actief

bram en thijs schreef:
Zamunda schreef:Hoe weet jij dat nou weer :80: ?
Jij laat je van alles wijsmaken, dat weten wij allemaal. Sukkel.
Wat ben je toch weer op je aardigst :jank: .

alm@ schreef::idea: ik zou haar over 11 dagen tussen die 2 plaatsen aan een boom binden en nomo de locatie doorgeven :smile2:
Ik denk dat ik dat morgen alvast ga doen :cool2: .

Heavy schreef:Het lijkt wel een herder oh wacht dat is het ook :engel:
Ah, nou snap ik waarom ik het zo zwaar vind :80: !

nomo schreef:Geen namen, geen adressen :pffff: ik zorg wel dat ik onvindbaar blijf!
Wat ben je toch vreselijk doortrapt!

nomo schreef:Maar ligt het Pollewopje, het kleine Prinsesje, de lichtvoetige Ballerina nu gewoon op de kale vloer :hmmm:
Ik heb haar van de bank gegromt en gesnauwd :pffff: .

nomo schreef:Het arme ding is kapot :LOL: Voor de goede orde... Ayla dus :hmmm:
Als ze kapot is moet ze gaan rusten, niet midden in de kamer gaan liggen zodat ze op elk geluidje weer actie kan ondernemen :hmmm: .

Ik heb er een uur geleden een bak vreten in gedouwd, had ik veel eerder moeten doen want nu ligt ze eindelijk te pitten (op de bank) :cheer: . Niemand durft meer te bewegen (of te ademen) uit angst dat Ayla weer aan gaat :vaag: :LOL: .

hakunamatata schreef:Te laat :neenee: dat had je gelijk kunnen bedenken toen ik zo makkelijk zei dat ze naar huize Zamunda mocht
Ik geloof dat mijn nattigheid-radar vreselijk stuk was afgelopen week :blauwoog: .

hakunamatata schreef:Oke, zal ik even iets aardigs zeggen? Wacht maar even tot morgen, tot het reuzenpuppekind wat beter met alle prikkels om kan gaan. Dan heb je ineens zo'n lieve leuke logee aan Ayla :lief:
Tja.. die hond heeft Suze aan het spelen gekregen. Dus bij mij heeft ze sowieso altijd een streepje voor. Pas maar op, die puppyoogjes pakken je morgen helemaal in. Je overleeft Ayla wel 11 dagen :flower:
Dat denk (en hoop) ik ook :ok: . Haha, ik ben echt heel erg benieuwd hoe het verder gaat. Maar ze zit nu in de Verschrikkelijke Hapfase :schrik: , dat genoegen heb jij nog niet gehad zeker?

fenneke schreef:Slijmbal :hmmm:

Niet naar luisteren zamunda t gaat je toch niet lukken :mrgreen:
Zen wordt ze. Ik zweer jou.

Tamara81 schreef:Hoe jouw drietal steun bij elkaar zoekt is mooi om te zien. :lol1:

En dat juist Willem gestoord wordt terwijl hij zo graag lekker wil dutten, arme :(:

Die Ayla zal nog voor grappige taferelen zorgen!
Ja echt opvallend hoor, ze liggen zelden met z'n drieën op één bank (en zowel, dan niet zo bezorgd :Q: ).
Haha die Willem trok echt gigantisch zijn lip op joh :80: . Later op de avond kwam hij bij mij steun zoeken en heb ik hem maar even tegen het puppengeweld beschermd.
hakunamatata
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense straatratjes

Ongelezen bericht door hakunamatata »

Kayltje schreef:Ach... Als je het niet meer aankunt kom ik je wel redden :lol1:
:LOL: :LOL:
~ Hakuna matata: Ge hebt geen zorgen, zorg maar dat ge geniet! ~
Afbeelding
Zamunda
Zeer actief

Caro. schreef:Je snapt toch hopelijk wel dat juist als je niets hoort het foute boel is? Dan zijn ze echt wat aan het uitvreten hoor; de boel is alleen relatief veilig als je ze ziet, hoort en voelt :engel:
Ja, daarom was het ook wel irritant. Zat ik eindelijk, moest ik weer opstaan om dat mormel in de gaten te houden buiten. Doodvermoeiend zo'n pup :roll: .

Kayltje schreef:Ach... Als je het niet meer aankunt kom ik je wel redden :lol1:
Ik moest het twee keer lezen voordat ik doorhad dat je het helemaal niet zo goed bedoelde als op het eerste gezicht leek :hmmm: .
Ik zie het al voor me: vliegt Imp door het kattenluik naar buiten, duikt Ayla erachteraan :schrik: ...

Caro. schreef:Je ziet Lais denken 'Christus kan dat opwindding niet oprotten? :ugh: :roll: :ugh:
Ja echt hè, dat beest kan zo duidelijk haar ongenoegen tonen :LOL: .

hakunamatata schreef: :LOL: :LOL:
:mep:
Jeannet
Zeer actief
Mijn ras(sen): Sheltie, schapendoes en een chodsky pes
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Jeannet »

ik hoop op leuke vervolgverhalen :LOL: :LOL: en dat Ayla voor veel avontuur zorgt :mrgreen: :mrgreen:
Groetjes Jeannet, Ruby, Lotje en Uschka
Afbeelding
Fabiola17
Zeer actief
Mijn ras(sen): .
Lente: Chihuahua
Famke: Chihuahua mix

Ongelezen bericht door Fabiola17 »

Genieten hoor, dit topic!
En zo gaan we nog 10 dagen door :cheer: .

:flower: Arme Zamunda :mrgreen: :pffff: :ok: .
Groetjes Fabiola, Lente & Famke
in liefdevolle herinnering: Sinne 2007(?)-2017-30.10.2019
en Joy 2003(?)-2011-20.06.2017
Het wordt wel tijd voor een nieuw onderschrift!
natalie
Zeer actief

Ongelezen bericht door natalie »

Wat een heerlijk topic dit :LOL:
Ik dacht dat Abel erg was, maar dat lijkt nu ineens best mee te vallen :D
Zamunda
Zeer actief

*Noteert. Niet pas om twee uur gaan slapen (en denken dat de nacht voor mevrouw Drakestijn pas begint als je haar in de bench gestopt hebt).*

Gaap. Ik werd - veel te vroeg - ruw uit mijn slaap gehaald door geblaf :hmmm: . Met mijn suffe hoofd wilde ik al zeggen dat Raaf z'n waffel moest houden maar net op tijd bedacht ik dat het Ayla was. Tsja, die was natuurlijk wakker want die had wél al een paar uur op de bank liggen tukken voordat ze 'naar bed' ging :idea: . Zucht. Maar even gewacht tot ze stil was en haar toen maar gaan bevrijden want ze moest waarschijnlijk ook wel plassen. Het bevrijden ging niet snel genoeg naar haar zin dus ze wilde graag een pootje helpen en anders een aanmoedigingsblaf geven maar hoe graag ik haar in theorie ook zou verpesten, in de praktijk vind ik dat toch erg moeilijk. Dus mocht ze geduld hebben en haar pootjes thuis houden :pffff: . Duurde gelukkig niet lang voordat haar opvoeding weer boven kwam drijven, die overigens als sneeuw voor de zon verdween toen ze er eenmaal uit mocht... Mensenkinderen wat een geweld zo op de vroege ochtend :jank: . Binnen twee tellen zaten mijn benen al onder de krassen en waren mijn handen vakkundig geperforeerd :blauwoog: . Terwijl ik de bench dicht deed deed mevrouw de Horlepiep over de banken en mocht de enige andere hond in de huiskamer (zijnde Willem) kennis maken met Hurricane Ayla.
Snel de sleutel gepakt en het monster naar buiten genomen, uiteraard onder gebekras van mijn blote poten :hmmm: . Met mijn duffe hoofd en blote voeten stapte ik nog bijna in een drol op het terras :hmmm: ... Aylaaaaaaa :boos: . Geweld en poep op de stoep, ik was hier zo nog niet klaar voor :slaap: . Gelukkig ging ze snel plassen, ondertussen had ik al plaatsgenomen op de schommelbank en dacht ze me weer springend en happend en gewelddadig te komen 'begroeten' (misbruiken) maar gelukkig liet ze zich redelijk weerhouden door de uitgestoken klompen die ik inmiddels aangetrokken had. Toen was Willem de klos van haar uitgeslapen gedoe :cool2: . Gelukkig vond hij het nog wel aardig en interessant. Na een tijdje gaf Raaf vanuit de slaapkamer een paar blaffen (hij vond wat van het 'gespeel' :roll: ) en toen ging Ayla in de tuin zoeken naar Ravi :mrgreen: .
Toen vond ik dat ik wel genoeg mijn best had gedaan, ging naar binnen, wierp nog een hoopvolle blik en wat botten de kamer in en vluchtte naar de slaapkamer alwaar ik erachter kwam dat ik in alle consternatie vergeten was mijn dekbed terug te slaan (moet ik nog aan wennen) en Raaf dus met zijn poephol op mijn schone laken aantrof :blauwoog: . Gezellig zeiden ze, neem een paar honden zeiden ze :roll: .

En nu heb ik mijn lesje wel geleerd en hoop ik nog even te mogen suffen (en straks geen ravage aan te treffen als ik me weer in de huiskamer durf te begeven) :slaap2: .
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Zamunda schreef:Gezellig zeiden ze, neem een paar honden zeiden ze :roll: .

:LOL: Gek genoeg zeggen ze dat nooit wanneer je van twee naar vier gaat in een paar weken.

:O: Al vond gisteren een vriend van me van vier naar vijf wel een goed idee. Ik kon toch best alvast die husky pup nemen voor niko de pijp uit is.
bram en thijs
Zeer actief

Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding
veertje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje

Ongelezen bericht door veertje »

:LOL: :LOL:

Ik lees het al, als het ooit nodig is kan ik Tess ook eens in Huize Zamunda laten logeren. Je bent dan tegen alles bestand :mrgreen:
crutz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Contacteer:

Ongelezen bericht door crutz »

veertje schreef::LOL: :LOL:

Ik lees het al, als het ooit nodig is kan ik Tess ook eens in Huize Zamunda laten logeren. Je bent dan tegen alles bestand :mrgreen:
Idd enkele Hurricanes kunnen daar ook prima lees ik zo
Zamunda
Zeer actief

Jeannet schreef:ik hoop op leuke vervolgverhalen :LOL: :LOL: en dat Ayla voor veel avontuur zorgt :mrgreen: :mrgreen:
Fabiola17 schreef:Genieten hoor, dit topic!
En zo gaan we nog 10 dagen door :cheer: .

:flower: Arme Zamunda :mrgreen: :pffff: :ok: .
Catho schreef:Ik zit alvast klaar voor dag 2 :mrgreen:
Vanaf nu wordt het héél saai, echt waar!

natalie schreef:Wat een heerlijk topic dit :LOL:
Ik dacht dat Abel erg was, maar dat lijkt nu ineens best mee te vallen :D
veertje schreef:Ik lees het al, als het ooit nodig is kan ik Tess ook eens in Huize Zamunda laten logeren. Je bent dan tegen alles bestand :mrgreen:
Het is vreselijk, ze is echt een orkaan, een F5 :O: :help: !

dagmar88 schreef: :LOL: Gek genoeg zeggen ze dat nooit wanneer je van twee naar vier gaat in een paar weken.

:O: Al vond gisteren een vriend van me van vier naar vijf wel een goed idee. Ik kon toch best alvast die husky pup nemen voor niko de pijp uit is.
Oh jee, dat heb ik nu eigenlijk ook gedaan :80: .

En die vriend heeft natuurlijk gelijk, als je er al vier hebt merk je die vijfde niet eens meer joh :19: .

bram en thijs schreef:''Calm the fuck down''
Ja dat zeg ik steeds! Maar ze lijkt het niet te begrijpen of niet te willen begrijpen :jank: .
Laatst gewijzigd door Zamunda op 20 aug 2018 09:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Zamunda
Zeer actief

crutz schreef:Idd enkele Hurricanes kunnen daar ook prima lees ik zo
Nou, één tegelijk hè :hmmm: . En ik bouw wel een buitenkennel :Q: .
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Zamunda schreef:
dagmar88 schreef: :LOL: Gek genoeg zeggen ze dat nooit wanneer je van twee naar vier gaat in een paar weken.
Oh jee, dat heb ik nu eigenlijk ook gedaan :80: .

En die vriend heeft natuurlijk gelijk, als je er al vier hebt merk je die vijfde niet eens meer john :19: .
:mrgreen: Ja.

Ik ben er nog een tweede keer ingestonken ook.
nomo
Zeer actief

:LOL: ze moest vast poepen door al die paardenmest :cool2: Je gelooft het dus vast ook niet meer als ik zeg dat ze hier prima kan uitslapen :mann:

Tegen haar hurricane oh mijn god wat fijn dat je er bent ik dacht dat er nooit iemand zou komen ik hou van je ik hou van je ik hou van je kijk eens hoe leuk ik ben ben je wakker hoi hoi hoi ben je wakker leuk ben ik he momenten werkt een knuffel in haar bek stoppen trouwens heel goed (nou ja, hier dan :engel: ) Rust of je bekijkt het maar! Wat altijd prima werkt totdat ze met die duimnagel langs je blote been gaat, dan is het negeren even iets lastiger :mrgreen:

Maar echt, het komt goed! Over 10 dagen is ze helemaal gewend en dan kan het grote genieten gaan beginnen :cheer: oh wacht...
bram en thijs
Zeer actief

Zamunda schreef:Ja dat zeg ik steeds! Maar ze lijkt het niet te begrijpen of niet te willen begrijpen :jank: .
Zolang jij alle tijd hebt om dit soort stukken te typen heb ik geen medelijden met je.
AfbeeldingAfbeelding
nomo
Zeer actief

Ik kan je voor de komende dagen dit nog aanraden

Afbeelding

De outfit dan, de stok mag je achterwege laten :hmmm: of die laat je haar apporteren, dat vind ze wel leuk :cheer:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”