Eva blijft
Cajesa's you are the dream

Het is een heerlijk zelfzeker stabiel pupje, dikke vrienden met zowel Sara als Jess. En volgens mij is ze heel erg slim, dus ik kan straks weer mijn lol op met truukjes leren
Moderator: moderatorteam

Zamunda schreef:Heerlijk zeg, heel veel plezier van haar.
Thnx, ik denk dat ze met haar karakter een goede aanvulling is op drukke SaarRamiek schreef:Gefeliciteerd met je keuze, klinkt helemaal goed.
Ik weet het echt niet. de 2 rode pups wel, die worden zoals Saar, en Dries wordt ook duidelijk lichter, bij de ogen zie je vaak de kleur waar ze heen zullen gaan, maar bij haar zie je dat niet zo. en sinds de geboorte is ze eigenlijk niet veel lichter geworden.Nanna schreef:het is een dotje. Ik neem aan dat ze nog een stuk lichter van kleur wordt?

Ik zou het niet kunnen om ze allemaal weg te doen.Hilly45 schreef:Wat een prachtig pupje, zo heerlijk dat je er 1 uit het nest ook houdt.![]()
Dank je!fenneke schreef:wat een leukerd
heel veel plezier![]()

Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite
Zeker weten! Saar heeft ook zojuist weer ontzettend lang met haar gespeeld en Jess vindt haar ook heel erg leuk.Maryanne schreef:Wat een schatje, Suus, goede keuze denk ik maar zo
We gaan het zienJohnny Jones schreef:Wat een heerlijke pup! Zou leuk zijn als ze deze mooie kleur houdt.
Dank je wel!miriam schreef:Gefeliciteerd met je keuze, en heel veel geluk met haar.
Met een enorme kop, dat wel haha. Maar dat is leuk!Mirri schreef:Oh wat een enorm schatje
Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
En? Knuffelde lekker he?crutz schreef:heerlijk, tot zo, dan mag ik met haar knuffelen
Als het goed is wel. Iedereen heeft facebook, we hebben al even een apart groepje zodat ze makkelijker delen. En bij dries gaat het gewoon in het contract, ik eis elke ochtend een goedemorgen filmpje.S@ndr@ schreef:gefeliciteerd , keuzes maken valt niet mee...... ik hoop dat je de rest ook kunt volgen.....is wel net zo leuk
Dank je welTamara81 schreef:Gefeliciteerd met je mooie pup![]()
![]()
Heel veel geluk en plezier samen!![]()
Ze is een scheetje
Nou zeg dat wel. Kiezen met mijn hart of verstand. Ik blijf verliefd op dikke dries maar ook eva is gewoon echt een fantastisch hondje. En die do... Oh wat is ze een Saar.... Alleen om die reden wil ik haar al niet kwijt, maar daar zou ik over 3 weken gek van worden denk ik.Ptje schreef:Wat zal de keuze lastig zijn geweest, ze zijn allemaal superschattig.
Leuk dat we Eva kunnen blijven volgen.
Heel veel plezier met haar.
We moesten welCatho schreef:Oh, zo zoet![]()
Wat knap dat je hebt kunnen kiezen uit zoveel leuks en liefs, hopelijk kan je de rest ook nog volgen.
Ik had juist de eerste 3 weken niets met haar. Ze was de mooiste bij de geboorte en daar hield het wel mee op. De anderen waren allemaal uitgesprokener. Maar ineens in de laatste weken kwam er echt verandering in en stal ze mijn hartHillieS schreef:Wat een leukerd is het. Ik had vanaf het begin de voorkeur voor haar. Geen idee waarom precies, maar ach.
Veel plezier met haar!
Ik ben echt heel benieuwd. Ik denk dat ze wel ietsjes lichter wordt, maar niet veel. Dat het vooral anders lijkt door de lengte die de vacht krijgt. Net als dat Saar veel lichter lijkt dan toen ze een jaar was, puur omdat de donkere punten verder naar beneden zijn gegaan en haar snor enkel wat lichter is geworden.dagmar88 schreef:Heb het even gegoogeld, brindle havanezers blijven zo te zien behoorlijk donker. Mooi hoor.
Hoe dan ook een lekker pupje
Hahaha! thnx!crutz schreef:Ze zijn leeeuuuuukkkkk!!!!
Shibby schreef: