Ja, als jij laveloos die hele week door gaat brengen moet ik toch zorgen dat ik alles er al goed ingeramd hebzamunda schreef:Lekker blijk van vertrouwen in je oppasnomo schreef:Ho wacht even! 6 a4tjes... *gaat pb's checken, dat horen er inmiddels al 18 te zijn*Ik denk dat je pbbox vol zit! Even wat pb'tjes verwijderen zodat ik de rest kan sturen!
![]()
.
Extra. Dit zijn de Gouden Regels Waar Niet Vanaf Geweken Mag Worden, ook wel de GRWNVGMW genoemd. De 100 geboden zijn de dagelijkse gedragsregels voor jou natuurlijk.zamunda schreef:Zijn die dan in plaats van de 100 geboden die je eerder stuurde of komt dat er nog bovenop?nomo schreef:Vooral nu ik dingen lees over leren bedelen en op de bank liggen*gaat de 10 geboden nu sturen waar je je aan dient te houden*
![]()
Er is nog zoveel waar geen foto's van zijn, bij al haar geposte wapenfeiten was er nog de mogelijkheid een foto te maken... de rest... tja... het bewijs is al vernietigdzamunda schreef:Er is nog meernomo schreef:En wees maar blij dat ik de rest van Ayla's inmiddels indrukwekkende cv niet gepost heb![]()
?
Ik maak geen grapjeszamunda schreef:Nee hè, nu maak je een grapje. Toch?nomo schreef:Oh ja, Zamundadat was ik nog vergeten, ze zit erg graag met haar dikke reuzenkleuterkont in vensterbanken
![]()
Men neme een aanloop... rent keihard tegen de hordeur op, schudt eens met kop ~waarom gaat dat ding niet open!~ Laat zich niet voor één gat vangen en gaat er dwars doorheen! Ayla-vormig gat achterlatend in de hor.zamunda schreef:Nietnomo schreef:Deze heeft ze al tot in perfectie onder de knie. Simpele magneethorren zijn een makkie en de dure rolhor kostte iets meer moeite, maar is haar ook gelukt. Ze geeft het niet zomaar op!sternentänzerin schreef:Horren tactisch aanpassen zodat niet gewenste insecten hun weg naar binnen wel weten te vinden![]()
?! Wat doet ze daar dan mee?
Ze is niet zo kieskeurig, al gaat haar voorkeur momenteel uit naar de iets zoetere dranken. Een fijne limoncello oid al zegt ze ook geen nee tegen een biertje.zamunda schreef:Ligt eraan, wat lust ze?nomo schreef:Maar ik hoor het al, naast Ayla moet ik ook genoeg alcoholische versnaperingen meenemen om je de week door te helpen. Wat moet ik op de boodschappenlijst zetten? Wijn? Advocaat? Iets sterkers?
waarom denk je dat ik zeg dat ze veel slaapt, die roes moet uitgeslapen
Ok, naast de slijter dus ook nog naar de coffeeshop, nog meer?! Ik krijg het nog druk! De oppas tevreden houden is nog een hele klusalm@ schreef:Ik zou een voorraadje pretsigaretjes brouwen. Word je superrelaxt van en met een haaltje meer zit je gillend van de lach dat weekje Ayla uit![]()