Mevrouw Sloopmonster komt logeren, een dag of 10/11 en ik maak me toch een klein beetje zorgen om mijn inboedel en vingers (''pas op voor je vingers'' zei Nomo)

. Het kind is er nog niet eens en ik heb al zes a4-tjes met (gebruiks)aanwijzingen en waarschuwingen gekregen

. Ik heb nog gevraagd of ik nog terug kan, maar nee, geen annuleringsmogelijkheid zei mevrouw Nomo streng

. Goed, dan gaan we er maar het beste van maken, hopen dat we het hier een beetje heel houden en dat mijn honden Ayla maar goed bezig houden.
Nou had ik eigenlijk bedacht om dan maar van de nood een deugd te maken en eens te kijken hoezeer je een hond in tien dagen kunt verpesten

. Maar ik ben zo'n braaf watje dat ondanks dat ik ze sowieso niet zou uitvoeren ik niet eens op ideeën kan komen, dus dat plan valt al een beetje in duigen. Misschien hebben jullie nog (onschuldige) creatieve ideeën, een beetje fantaseren mag wel toch

?
Voor het eerst een pup in huize Zamunda, ik ben benieuwd hoe afgetaaid ik ben na tien dagen. Ik ga ervan uit dat ik op jullie steun kan rekeken en dat jullie zullen duimen dat het goed gaat

. Dit is Ayla's CV

:
Ayla die de kattenbak schoongemaakt heeft...
Ayla die haar mening over het interieur niet onder stoelen of banken steekt...
Ayla die nogal een uitgesproken mening heeft over planten in huis...
Maar ook schoeisel perforeert ze zonder problemen...
Beetje jammer dat ik om al deze foto's keihard heb zitten lachen destijds

.