Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
► Ayla, Morris, Laissah en Ravi ✿ Beetje veel foto's...
Moderator: moderatorteam
-
Kimmie
Re: ► Ayla, Morris, Laissah en Ravi ✿ Beetje veel foto's...
wat een gave foto's en honden 
- Zamunda
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Oh wat fijn dat je het even opheldertnomo schreef:Nee neejullie hebben last van dimensie! Ik vertelde over de gekke vijf minuten, dat was niet Zamunda. Het is simpel: 'zij van zamunda' en 'zij van die stinkhond', dat zamunda moeite met namen heeft betekent niet dat jullie allemaal alles maar door elkaar moeten halen
![]()
Ik en Spartaanse opvoeding, zie je het voor jenomo schreef:Ze mag leren dat de koude, harde vloer is om op te liggenSpartaanse opvoeding!
Het ís misschien een beetje vroeg ja, nog maar even wachten dan. Maar dan moeten er wel andere ideeën komen die ik deze logeerpartij kan uitvoeren.nomo schreef:Wordt de reuzekleuter nu uitgehuwelijktEr worden geen kindhuwelijken gesloten
Al wil ik wel weten hoe die kindertjes eruit gaan zien
![]()
Nou, lekker dan. Had ik toch een Zwitser moeten nemennomo schreef:Morris is gewoon de allerbeste! Daar kom je met landgoed zamunda, een Willem, Lais en Raaf opgeteld nog niet overheen
- Zamunda
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Ik weet dat ik in geuren en kleuren kan vertellen, maar om mijn foto's nou stinkfoto's te noemen...bram en thijs schreef:En jij denkt dat wij dat gaan onthouden![]()
![]()
We moesten al door de brij van stinkfoto's heen.
Nou mij wel, ik dacht dat ik nu toch écht gek werdHillieS schreef:Het is ons verteld. Wie dat deed maakt me niet zoveel uit
Dank je wel!Kimmie schreef:wat een gave foto's en honden