Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hondenpensions
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
- Aantal honden: 2
Hondenpensions
Hebben jullie ervaringen met hondenpension Marijke in Kamerik?
Volgend jaar hebben wij een congres in augustus en dan zullen de honden een paar dagen naar een pension moeten.
De reviews zijn over het algemeen goed, wel een paar minder goede ook. Vandaar dat ik hier maar even vraag of iemand het kent.
Volgend jaar hebben wij een congres in augustus en dan zullen de honden een paar dagen naar een pension moeten.
De reviews zijn over het algemeen goed, wel een paar minder goede ook. Vandaar dat ik hier maar even vraag of iemand het kent.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Poedel
-
- Zeer actief
Re: Hondenpensions
Hahahaha, ja, die zit vast te wachten op twee k..Pinschers.Lizzie. schreef:breng ze naar pension ''nanna''
Groetjes Gonnie.
- veertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
Je hebt nog een jaar voor wat opvoedinggonnie schreef:Hahahaha, ja, die zit vast te wachten op twee k..Pinschers.Lizzie. schreef:breng ze naar pension ''nanna''

- Fotogravinnetje
- Technisch beheer
- Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
- Contacteer:
Wie weet kan ik tegen die tijd mijn man wel overtuigen om er tijdelijk 2 Pinchers bij te nemen, mits ze niet loops zijn/worden uiteraard. Kan het alleen niet beloven dat dat lukt...
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie
Ik hoor over het algemeen goede verhalen over Marijke. Zelf eens een dag meegedraaid maar ik zou het niet aanraden. Gebeurd daar zat achter gesloten deuren. Merendeel zit gewoon in kennels bijvoorbeeld. Weten niet altijd wie welke hond is. Misschien is dat afgelopen jaren verbeterd, dat kan ook. Mijn ervaring is namelijk wel al van tijdje terug.
-
- Zeer actief
Bedankt voor je aanbod, maar ze zijn best druk. En Anne sloopt weleens wat.
Ik breng ze wel naar een pension. Het is vroeg in augustus dus ik hoop dat Anne dan nog niet loops is.
Ik breng ze wel naar een pension. Het is vroeg in augustus dus ik hoop dat Anne dan nog niet loops is.
Groetjes Gonnie.
- Liesbeth
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Je bent dan een jaar verder en er kan van alles in de tussentijd veranderen.gonnie schreef:Bedankt voor je aanbod, maar ze zijn best druk. En Anne sloopt weleens wat.
Mocht je tegen die tijd nog verlegen zijn voor opvang van de dames dan wil ik dat best overwegen.
Ik ben tenslotte pinschers gewent. Goed weliswaar de ruwharige versie maar toch.
Komt bij dat ik heb zitten overwegen om tzt van ruwharig naar gladharig over te stappen

Groetjes Liesbeth en een lebber van Luuk.
Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
-
- Zeer actief
Ja, ik las ook een paar slechte ervaringen.duitse herder schreef:Ik hoor over het algemeen goede verhalen over Marijke. Zelf eens een dag meegedraaid maar ik zou het niet aanraden. Gebeurd daar zat achter gesloten deuren. Merendeel zit gewoon in kennels bijvoorbeeld. Weten niet altijd wie welke hond is. Misschien is dat afgelopen jaren verbeterd, dat kan ook. Mijn ervaring is namelijk wel al van tijdje terug.
Maar Gerard zei net dat hij gewoon thuis blijft en ik dan maar alleen moet gaan.
Hij is bang dat hij ze dood terug krijgt. Hahahaha.
Groetjes Gonnie.
-
- Zeer actief
Bedankt, zal het in gedachten houden. Maar Gerard blijft dan thuis zegt hij. Haha.Liesbeth schreef:Je bent dan een jaar verder en er kan van alles in de tussentijd veranderen.gonnie schreef:Bedankt voor je aanbod, maar ze zijn best druk. En Anne sloopt weleens wat.
Mocht je tegen die tijd nog verlegen zijn voor opvang van de dames dan wil ik dat best overwegen.
Ik ben tenslotte pinschers gewent. Goed weliswaar de ruwharige versie maar toch.
Komt bij dat ik heb zitten overwegen om tzt van ruwharig naar gladharig over te stappen.
Nou ja, een jaar is nog ver weg.
Groetjes Gonnie.