Dus het gaat de goede kant op. Ook de onderkant van zijn lijfje heeft weer wat haargroei gelukkig!

Verstuurd vanaf mijn SM-A500FU met Tapatalk
Moderator: moderatorteam

Hij heeft natuurlijk eerder ook een allergische reactie gehad. Toen met de wandeling in Elst had je dat gezien. Ik was nog bang voor leishmania en toen had hij geen seresto band. Maar dit lijkt echt die band want het was precies op die plek het ergst.DeDiana schreef:Fijn dat het weer beter gaat, dan is de kans dus heel groot dat inderdaad de Serestoband de boosdoener was! Hopelijk knappen de rest van de plekjes ook snel op
Ja, klopt. Misschien heeft hij meerdere allergieën, dus gewoon gevoelig op dat gebied en daardoor ook zo'n heftige reactie op die Serestoband?laeken schreef:Hij heeft natuurlijk eerder ook een allergische reactie gehad. Toen met de wandeling in Elst had je dat gezien. Ik was nog bang voor leishmania en toen had hij geen seresto band. Maar dit lijkt echt die band want het was precies op die plek het ergst.DeDiana schreef:Fijn dat het weer beter gaat, dan is de kans dus heel groot dat inderdaad de Serestoband de boosdoener was! Hopelijk knappen de rest van de plekjes ook snel op
Dat denk ik. Misschien zit er mops doorheen want dat schijnen enorme allergikers te zijn.DeDiana schreef:Ja, klopt. Misschien heeft hij meerdere allergieën, dus gewoon gevoelig op dat gebied en daardoor ook zo'n heftige reactie op die Serestoband?laeken schreef:Hij heeft natuurlijk eerder ook een allergische reactie gehad. Toen met de wandeling in Elst had je dat gezien. Ik was nog bang voor leishmania en toen had hij geen seresto band. Maar dit lijkt echt die band want het was precies op die plek het ergst.DeDiana schreef:Fijn dat het weer beter gaat, dan is de kans dus heel groot dat inderdaad de Serestoband de boosdoener was! Hopelijk knappen de rest van de plekjes ook snel op