Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Guus is allergisch en ik denk voor rund.

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Re: Guus is allergisch en ik denk voor rund.

Ongelezen bericht door laeken »

Het gaat al veel beter sinds de seresto band af is. Hij heeft nog wel veel kale en ook nog iets actieve plekken maar geen bloed en nattigheid meer. Ik heb hem een paar keer afgespoeld in een zwembadje en dat vond hij wel lekker.

Dus het gaat de goede kant op. Ook de onderkant van zijn lijfje heeft weer wat haargroei gelukkig!

Afbeelding

Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-A500FU met Tapatalk
Afbeelding
DeDiana
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door DeDiana »

Fijn dat het weer beter gaat, dan is de kans dus heel groot dat inderdaad de Serestoband de boosdoener was! Hopelijk knappen de rest van de plekjes ook snel op :ok:
laeken
Zeer actief

DeDiana schreef:Fijn dat het weer beter gaat, dan is de kans dus heel groot dat inderdaad de Serestoband de boosdoener was! Hopelijk knappen de rest van de plekjes ook snel op :ok:
Hij heeft natuurlijk eerder ook een allergische reactie gehad. Toen met de wandeling in Elst had je dat gezien. Ik was nog bang voor leishmania en toen had hij geen seresto band. Maar dit lijkt echt die band want het was precies op die plek het ergst.
Afbeelding
DeDiana
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door DeDiana »

laeken schreef:
DeDiana schreef:Fijn dat het weer beter gaat, dan is de kans dus heel groot dat inderdaad de Serestoband de boosdoener was! Hopelijk knappen de rest van de plekjes ook snel op :ok:
Hij heeft natuurlijk eerder ook een allergische reactie gehad. Toen met de wandeling in Elst had je dat gezien. Ik was nog bang voor leishmania en toen had hij geen seresto band. Maar dit lijkt echt die band want het was precies op die plek het ergst.
Ja, klopt. Misschien heeft hij meerdere allergieën, dus gewoon gevoelig op dat gebied en daardoor ook zo'n heftige reactie op die Serestoband?
laeken
Zeer actief

DeDiana schreef:
laeken schreef:
Ja, klopt. Misschien heeft hij meerdere allergieën, dus gewoon gevoelig op dat gebied en daardoor ook zo'n heftige reactie op die Serestoband?
Dat denk ik. Misschien zit er mops doorheen want dat schijnen enorme allergikers te zijn.
Afbeelding
Pepie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Europese korthaar

Ongelezen bericht door Pepie »

Wat een leukerd :I:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”