We hebben er allemaal zo'n zin in.
Bedankt iedereen met zijn of haar goede argumenten om er toch nu voor te gaan ipv over een half jaar
ik leg dus wel alle verantwoording bij jullie neer als er ook maar iets tegenzit

Moderator: moderatorteam
Stapper schreef:voorpret en wachten is heerlijk maar....het kado werkelijk hebben nog veel leuker.
vakantie gaat 2 weken ingekort worden en morgen gaan we Boet ophalen
![]()
Bedankt iedereen met zijn of haar goede argumenten om er toch nu voor te gaan ipv over een half jaar
ik leg dus wel alle verantwoording bij jullie neer als er ook maar iets tegenzit
WhahahaStapper schreef:voorpret en wachten is heerlijk maar....het kado werkelijk hebben nog veel leuker.
![]()
Dank je, Klopt dat we daarna allemaal nog vakantie hebben. Anders was het nog geen probleem. Als ik werk is mr. Stapper thuis en andersom.blondie schreef:WhahahaStapper schreef:voorpret en wachten is heerlijk maar....het kado werkelijk hebben nog veel leuker.
![]()
Succes en bovenal veel plezier! Het is ook fijner om nog vakantie te hebben (ik neem aan dat je de dagen vrij nog wel hebt toch?) en dan kunnen wennen aan een nieuw gezinslid![]()
Veel plezier met hem het lijkt me echt een hele fijne hond met een mooi karakter!
Klinkt leuk , gehoorzaam en heerlijk relaxt.Stapper schreef:Vandaag was het zover, opstaan, kinderen instructies gegeven hoe ga je om met een nieuwe hond ( negeren en Bente veel aandacht geven) snapte ze en hup erheen. Hond opgehaald en de kinderen gingen volledig voor BoetBente ging in de negeer of Boet moet wat tegen de regels doen dan reageert ze venijnig.
Thuis gekomen dacht ik, we doen het rustig aan en ik geef mijn aandacht aan de honden.
Even gewandeld, Boet in een gore sloot dus deze maar gelijk gewassen. Helaas een vliegenoverlast in huis dus hup aan de schoonmaak en kinderen waren ook behoorlijk druk dus hier heb je geld koop maar ijs, laat de honden even met rust! Tot zo ver onze opvoeding.
Kinderen kwamen snel weer terug, gingen weer spelen maar met beide honden dit keer.![]()
Mensen kwamen onverwachts aanlopen, de kamper snel eeg gehaald, schoongemaakt en weggezet anders heeft Bente geen rust.
Dus volledig tegen alle opvoedkundige adviezen in was het vandaag een onrustige, chaotische dag.
Maar Boet ligt nu heerlijk middenin de huiskamer te relaxen, we hebben dus iets goed gedaan![]()
Foto probeer ik later
Belangrijkste is dat hij gewenst is en dat je kinderen hem ook leuk vinden. Dus steek die pluim waar je hem hebben wil.Stapper schreef:Bedoel je de kinderen of de hond![]()