Ik heb vandaag op mijn werk bericht gekregen dat ik in de maand augustus aan een intensief project zal meewerken. Omdat Georges nog jong is, en momenteel absoluut niet gebaat bij veel alleen thuis zitten, kom ik hier eens kijken of iemand het ziet zitten hem een maand in huis te nemen. Ik baal er zelf erg van, maar ik maak hem er niet gelukkig mee hem hele dagen thuis te houden, dus liever zo... Ik woon zelf in Brussel, België, maar voor een goed adres wil ik gerust ver reizen. Zolang hij maar goed zit bij mensen die ik kan vertrouwen.
Georges is een jonge reu van iets meer dan een jaar oud (31/05/2018). Hij is vrij actief, en houdt enorm van rennen en ravotten met andere honden. In het contact met andere ongecastreerde reuen is hij onwennig, maar het gaat steeds beter om hem uit de situatie weg te roepen. Valt de andere hond uit reageert hij wel. Het gaat met ups en downs, daar wil ik eerlijk in zijn. Teven zijn een feest en gecastreerde reuen meestal geen enkel probleem.
Binnenshuis een absolute schat: rustig, sloopt niet en kan zonder problemen 5u alleen zijn wanneer nodig. Op wandeling volgt hij goed, jaagt niet en loopt niet weg. Wil enkel wel graag elke hond gaan begroeten (zelfs als hij er daarna niets mee wil), dat heb ik er helaas nog niet uit gekregen

Kort gezegd: het is een schat van een hond met iets te weinig zelfvertrouwen.
Moest er iemand zijn die hem voor (een gedeelte van) augustus een goede logeerplek kan bieden hoor ik het graag! Alle kosten voor hem verzorg ik natuurlijk zelf (voeding ed) en een extra vergoeding kan uiteraard altijd besproken worden.