Nou ja, het ligt er een beetje aan waarover dit gaat: als het ook om zijn komende 15 jaar gaat, dan vind ik wel dat we gezamenlijkKruimel53 schreef:Als iets heel belangrijk is moet het gewoon. Dat moet je als partner niet over gaan zitten jengelen. Wederzijds.Caro. schreef:Hmm, tja... min of meerKruimel53 schreef:Dat heb je dus zelf beslistCaro. schreef:
Belangrijke dingen moet je SAMEN beslissen muts
![]()
We hebben heel lang 2 honden gehad hoor, maar eerlijk gezegd werd mij dat met mijn gezondheid ook wat teveel. Dat waren wel
2 grote honden overigens (Rottweiler en Peruaan). Nu weet ik nog niet hoe groot Jessie wordt, maar volgens mij ook wel flink.
Ik vind het ontzettend leuk 2 honden en voor Jessie zou het helemaal geweldig zijn, maar mijn verstand zegt ook dat het verstandiger
is om het niet te doen.Maar ik zou er ook geen tweede hond bijnemen als mijn man echt compleet tegen zou zijn.
Als ik het echter echt perse had gewild, dan was mijn overredingskracht wel wat groter geweest, dat dan weer wel
een beslissing moeten nemen.
Als ik vind dat mijn hond iets mankeert en naar de dierenarts moet, dan gebeurt dat gewoon of hij nu vindt dat het nodig is of niet.
Overleg is er dan wel, maar dan doe ik uiteindelijk wat ik zelf vind wat het beste is.
Maar over iets in huis wat ook zijn leven beïnvloed, nee dat ga ik niet doordrukken als hij het echt niet wil. Maar wat ik al zei, het
is op dit moment echt verstandiger om het niet te doen, twee ernstig zieke moeders waardoor we op ieder moment weggeroepen
kunnen worden, mijn rug die aan gort is, enz.