Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Koopzieke hondenbazen

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Persistence
Zeer actief

Re: Koopzieke hondenbazen

Ongelezen bericht door Persistence »

Ik wordt altijd een beetje hebberig van de gekleurde lijntjes van Suzanne hier. Maar ik heb er nu 3, nog lang niet alle kleuren dus :tongue:

En verder zijn al die gedroogde oren, nekken, poten, hoeven en weet ik wat nog meer nog nieuw voor mij, sta altijd met verbazing in de schappen te kijken wat ze allemaal hebben. Om nooit met lege handen weg te gaan.

En die hondenkussens vind ik ook leuk. Stiekem zou ik het liefst een parcours van hondenkussens door m'n huis leggen.
Lothian
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeen Dalí, Bulgaar Lucca, lurcher Taro
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Lothian »

Wat heeft Oor een leuke knuffels :I: hier wordt de vulling er altijd uit gesloopt. En een parcours van hondenkussens lijkt mij ook wel wat :mrgreen:
Afbeelding
mijke
Zeer actief
Mijn ras(sen): krakershondje
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door mijke »

Hier wordt de vulling uiteindelijk ook uitgesloopt hoor :P Maar ik heb haar het commando 'heel laten' geleerd, en daardoor heeft ze nu geleerd dat je ook heel leuk met knuffels kan spelen. Uiteindelijk gaan ze vanzelf toch stuk en dan mag ze ze slopen. De collectie is daardoor wel tamelijk snel wisselend.

Lol, as we speak kijk ik achterom om te zien dat ze de octopus leeg heeft getrokken :LOL:
georges
Zeer actief
Mijn ras(sen): een Peruaanse naakthond & een lurcher
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door georges »

Lothian schreef:Ik geef veel te veel geld uit aan (onzin)dingen voor de honden en ik vermoed dat ik niet de enige ben. Laat hier je koopzieke aanschaffen zien - halsbanden, tuigjes, speeltjes, als je hond en vooral jijzelf maar blij werden van de aanschaf :mrgreen:

Dalí heeft een warm jasje voor als hij in de auto moet wachten gekregen.

Afbeelding

Afbeelding

Hij had er immers pas drie :engel:

Kom maar op met die aanschaffen en inspireer een mede-koopfanaat!
Ahhhh, wat een leuk jasje! :I: Waar komt die vandaan?

Hier valt het qua spullen wel mee voorlopig, enkel op kauwsnacks wordt niet bespaard! Heel assortiment ligt hier :lol1: Kijk wel enórm uit naar de dag dat mijn kleine man eindelijk volledig uitgeggroeid zal zijn (hij is nu acht maanden), laat die op maat gemaakte jasjes voor deze nakerd dan maar komen :mann:
Lothian
Zeer actief

Komt van een grote dierenwinkel hier in de buurt, Zoo en Zo. Het is een fleecejasje van BR, type "Passion" (ik heb het ook niet verzonnen :D)
Afbeelding
Leonie.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Markiesje, Toller

Ongelezen bericht door Leonie. »

Haha die Oor.

Als ik weer thuis ben zal ik ook eens wat foto’s maken. Mijn honden zijn beiden gek op speeltjes, dus ik vind het erg leuk om dat te kopen.

Vorige week extra vroeg uit bed gegaan trouwens, om te zorgen dat ik op tijd op de markt in Den Burg zou zijn om kluiven in te slaan haha.
veertje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje

Ongelezen bericht door veertje »

Vers van de pers, net gekocht. Finn gaat me in mijn slaap wat aan doen denk ik Afbeelding
En Tess heeft een agilitylijn gekregen. Nadat we gisteren ook al twee lijnen van Shibby hebben gekocht AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn Moto G (5) Plus met Tapatalk
Lothian
Zeer actief

Haha, goed zo! Wat een leuk jasje voor Finn!
Afbeelding
dre
Zeer actief

Ongelezen bericht door dre »

Ik val gelukkig wel mee :schrik:

Ze hebben hier wel allemaal 1 jachtlijntje, halsband+lijn, halsband met naam + lijn, tuig + lijn, 2 lichtgevende halsband + lijn, ieder een jas, wel speeltjes, maar die worden weinig gebruikt.
Verder koop ik eens in de zoveel tijd mezelf blut aan snacks en als blijkt dat de teef drachtig is mag ik los op pupspullen, al heeft mijn vriend net alvast de puppyren besteld :LOL:

Afbeelding
Afbeelding
fes/lou
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door fes/lou »

Ooh dat zijn gave halsbanden met naam.... ik ben op zoek, waar vind je die?
"All animals are equal, but some are more equal than others." George Orwell
dre
Zeer actief

fes/lou schreef:Ooh dat zijn gave halsbanden met naam.... ik ben op zoek, waar vind je die?
De mijne komen van May's halsbanden, Niet goedkoop, maar ze heeft goede service en de banden gaan echt jaren mee hier :wink:
Afbeelding
fes/lou
Zeer actief
Contacteer:

Koopzieke hondenbazen

Ongelezen bericht door fes/lou »

Thanks!! Ga kijken. Had vdl sweden ook gevonden! Tis voor Jacks, ff kijken of ze ook smallere heeft
"All animals are equal, but some are more equal than others." George Orwell
vaagheid
Zeer actief
Mijn ras(sen): Portugese scoobydoo
Contacteer:

Ongelezen bericht door vaagheid »

Ik vind de prijs wel meevallen voor een goede handgemaakte halsband.
Ze zijn echt mooi.

Emma's nek is een beetje mishandeld door de verwijdering van een tumor dus ze moet voorlopig eigenlijk een tuig om.
Ik ben groot fan van halsbanden dus ik vind het jammer, maar goed.

Een ander tuig moet ik wel een keer aanschaffen want haar ruffwear tuig is nogal lomp en het is een gedoe om hem aan te doen. Ik zoek een simpel exemplaar, maar wel een waar ze zich niet zomaar achteruit uit worstelt, dat maakt het een beetje lastig.

Ik heb het hele internet over gezocht naar een simpeler tuig die niet zomaar uit kan maar ze zitten bijna allemaal kort op de oksels of ze zijn net zo lomp als de ruffwear.
Washbar, 100% natuurlijke shampoo uit Nieuw-Zeeland voor paarden en honden
Lothian
Zeer actief

En zo'n sicherheitsgeschirr van Blaire.de? Ik heb er zelf geen ervaring mee maar lees er goede verhalen over op dit forum.

Afbeelding
Afbeelding
dre
Zeer actief

fes/lou schreef:Thanks!! Ga kijken. Had vdl sweden ook gevonden! Tis voor Jacks, ff kijken of ze ook smallere heeft
Desnoods even mailtje sturen hoor, ze maakt ze geheel met de hand dus er is aardig wat op maat te maken.
Afbeelding
Lothian
Zeer actief

Het topic begon met Dalí die een jas kreeg voor de kou en nu heeft Lucca een jas tegen de warmte. Stiekem zie ik mijn honden als barbiepoppen die ik aan kan kleden.

Afbeelding

Afbeelding

Ik ben twee keer in de week 's avonds anderhalf uur met de paarden in de weer op hete zandgrond en ik merkte dat Lucca de lol daarin een beetje verloor. Ze bewoog wel met me mee maar plofte steeds van schaduw naar schaduw en bleef laatst zelfs met een smekende blik bij het hek staan. Eens kijken of dit helpt.
Afbeelding
Lanavandevledders
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rottweiler

Ongelezen bericht door Lanavandevledders »

wat komt Lana er bekaaid bij langs als ik dit allemaal zo lees,
behalve voer en kluif en knaag materiaal, koop ik nooit iets voor haar,
laatst wel een kartband gekregen, wat ze geweldig vindt,
ze heeft 1 goede halsband, en heb met Moederdag een flexlijn gekregen, voor het wandelen,
en dat was het wel.
knuffels en speelgoed hoef ik niet te kopen, dat is in no time stuk.
mosquito1980
Zeer actief
Mijn ras(sen): Vusi Duitse herder

Ongelezen bericht door mosquito1980 »

Ik heb voor Vusi ook verschillende halsbanden gekocht vorig jaar........ maar ik gebruik altijd dezelfde :wink:
Hilde
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies

Ongelezen bericht door Hilde »

Mooie jas! Ik ben benieuwd of het helpt voor haar. Zit er aan de binnenkant nog iets speciaals om de warmte tegen te houden?

Ik heb pas uitgerekend hoeveel ik eigenlijk aan Elmo uitgeef per maand. Dat kan mooi, want ik koop alles op de plek waar ik werk en kan dus makkelijk bij de overzichten. Ik was namelijk zeer geschrokken van mijn veel te hoge plek in onze klanten top 100 (de 100 klanten die het meeste geld uitgeven) tussen allerlei klanten die minstens één hond van 80 kilo of twee en meer honden hebben. In mijn bescheiden mening hoorde ik daar niet te staan met mijn poedeltje van 19 kilo. Bij narekenen bleek dat ik vier keer zoveel geld uitgeef in de winkel als ik dácht dat ik deed. Oeps.
Afbeelding
Sandra&co

Ongelezen bericht door Sandra&co »

Hóe :LOL: Ik koop alleen voer en af en toe wat droge snacks om te kauwen. Plus 1x in de 2-3 maanden ofzo weer een paar Chuckitballen als ik er nog maar 1 heb. Zou niet weten wat ze nog meer nodig hadden.
Lothian
Zeer actief

Hahaha! Ik wil dat niet uitrekenen, dan schrik ik me dood. Maar deze was met 50% korting :lol1:

Je moet deze jas nat maken en doordat dat water verdampt koelt 'ie af. Het werkt echt goed zag ik vandaag, haar vacht voelde koel maar niet nat aan en ze hijgde zelfs minder dan Dalí, wat echt nóóit zo is.
Afbeelding
Persistence
Zeer actief

Ongelezen bericht door Persistence »

Sandra&co schreef:Plus 1x in de 2-3 maanden ofzo weer een paar Chuckitballen als ik er nog maar 1 heb.
Ging laatst met een splinternieuwe Chuckitbal op pad, kwam er een zwarte lab aanrauzen, Vic liet van schrik z'n bal los en de lab liet zijn bal vallen, ook een Chuckit toevallig en ging er met de nieuwe vandoor, naar z'n baasje die een paar honderd meter verderop liep.
Toen hadden wij alleen nog zijn afgekauwde lekke Chuckitbal. :oeps:
Het gaat natuurlijk nergens over maar toch... :scratch:
Hilde
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies

Ongelezen bericht door Hilde »

Sandra&co schreef:Hóe :LOL: Ik koop alleen voer en af en toe wat droge snacks om te kauwen. Plus 1x in de 2-3 maanden ofzo weer een paar Chuckitballen als ik er nog maar 1 heb. Zou niet weten wat ze nog meer nodig hadden.
Ik weet het ook niet :tongue: Het gaat gewoon vanzelf!
Afbeelding
Ptje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje

Ongelezen bericht door Ptje »

Ben niet zo koopziek, had voor Ziggy een tuigje gehaald vorig jaar van i karlie.
Het schorem heeft het misschien 3 keer aangehad en toen het borststuk kapotgebeten. :mep:
Toen waren er van die blauwe harnasjes bij de lidl voor nog geen 7euro en zowaar hij draagt het zonder problemen.
Het meest loop ik echter met een simpel jachtlijntje.
Ik wil echter nog wel een andere halsband voor Rasta omdat hij de vacht nu erg lang heeft en de jachtlijn trekt de haren mee, weet echter nog niet welke het beste is.
AfbeeldingAardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite
Soooof
Zeer actief
Mijn ras(sen): Zwitserse herder

Ongelezen bericht door Soooof »

Persistence schreef:
Sandra&co schreef:Plus 1x in de 2-3 maanden ofzo weer een paar Chuckitballen als ik er nog maar 1 heb.
Ging laatst met een splinternieuwe Chuckitbal op pad, kwam er een zwarte lab aanrauzen, Vic liet van schrik z'n bal los en de lab liet zijn bal vallen, ook een Chuckit toevallig en ging er met de nieuwe vandoor, naar z'n baasje die een paar honderd meter verderop liep.
:goeie:

Sorry, dit zou hier echt nóóit gebeuren. Meneer ruikt precies het verschil tussen zijn bal en de bal van een ander, en echt niet dat de ander er met zijn bal van tussen mag gaan. Soms best handig. :engel:
dre
Zeer actief

Mijn honden doen niet aan speelgoed, dus dat is makkelijk, hier alleen snacks en voer en af en toe nieuwe lijnen.
Owh ja en jasjes voor de winter, dan moeten ze nog wel eens achterin de auto voor paar uur (of praktisch hele dag bij wedstrijden) en dan vind ik dat wel fijn voor ze.

Ik wil weer nieuwe lijntjes, maar moet nog even wachten :wachten:
Afbeelding
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

:mann: schuldig, ik ga er echt van afkicken hoor, ik heb nu een kist voor met halsbanden, en lijnen en noem het maar op en ik gebruik de jachtlijntjes het meeste :oeps: of eigenlijk altijd. ik bestel idd mijn voer meestal bij zooplus en de snacks en zalmolie en katten voer enzo... heel slecht zullen we maar zeggen ben kapitalen kwijt aan die beesten :Q: .................maar ik ben echt aan afkicken en eerdaags gaat er een zootje in de verkoop denk ik.. of ik doneer het aan 1 of andere stichting
Laatst gewijzigd door S@ndr@ op 17 jul 2018 08:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Lucia
Zeer actief

Ongelezen bericht door Lucia »

Vroeger wel, dan weer een ander tuigje of andere maat lijn, etc. Ik heb tot nu toe 3 x een doggyride gehad en weer verkocht omdat ik eens in de zoveel jaar weer bedenk om het weer eens te proberen :roll:
Ik bedenk voornamelijk dingen die wellicht handig zijn en vaak blijkt dat niet zo.

Inmiddels blijft het voornamelijk bij snacks, voer en medicijnen.
Milo zijn tuig is al zeker 8 jaar en hun halsbanden en korte lijnen zijn ook al wel 3 jaar. Heel knap haha
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque

Ongelezen bericht door M@scha »

ik koop me scheel aan runderoren want dat is het enige waar willem écht blij van wordt. als speeltjes wil hij vooral lapjes, maar die maak ik zelf.
Afbeelding
DeDiana
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door DeDiana »

Soooof schreef:
Persistence schreef:
:goeie:

Sorry, dit zou hier echt nóóit gebeuren. Meneer ruikt precies het verschil tussen zijn bal en de bal van een ander, en echt niet dat de ander er met zijn bal van tussen mag gaan. Soms best handig. :engel:
Hier ook hoor. Mila heeft nog steeds dezelfde ballen als toen ze een jonge hond was ;-) Ze is in haar hele zevenjarige leven twee keer een bal kwijtgeraakt, waarvan een omdat ik de bal per ongeluk over een hek gooide :oeps: De andere is onvindbaar verdwenen in een brandnetelbosje in de Peel. De bal laten afpakken gaat haar echt niet gebeuren, maar zij zal ook nooit een bal van een andere hond afpakken. En kwijtraken gebeurt ook niet; ze zoekt net zo lang tot ze de bal weer heeft en anders loopt ze echt niet mee.
Mila vindt wel geregeld ballen van andere honden tijdens de wandelingen, meestal tennisballen, maar daar laat ik ze hier niet mee spelen.
Ik hoef dus zelden nieuwe ballen te kopen :D
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”