Soooof schreef:Persistence schreef:Sandra&co schreef:Plus 1x in de 2-3 maanden ofzo weer een paar Chuckitballen als ik er nog maar 1 heb.
Ging laatst met een splinternieuwe Chuckitbal op pad, kwam er een zwarte lab aanrauzen, Vic liet van schrik z'n bal los en de lab liet zijn bal vallen, ook een Chuckit toevallig en ging er met de nieuwe vandoor, naar z'n baasje die een paar honderd meter verderop liep.
Toen hadden wij alleen nog zijn afgekauwde lekke Chuckitbal.
Het gaat natuurlijk nergens over maar toch...

Sorry, dit zou hier echt nóóit gebeuren. Meneer ruikt precies het verschil tussen zijn bal en de bal van een ander, en echt niet dat de ander er met zijn bal van tussen mag gaan. Soms best handig.

Hier ook hoor. Mila heeft nog steeds dezelfde ballen als toen ze een jonge hond was

Ze is in haar hele zevenjarige leven twee keer een bal kwijtgeraakt, waarvan een omdat ik de bal per ongeluk over een hek gooide

De andere is onvindbaar verdwenen in een brandnetelbosje in de Peel. De bal laten afpakken gaat haar echt niet gebeuren, maar zij zal ook nooit een bal van een andere hond afpakken. En kwijtraken gebeurt ook niet; ze zoekt net zo lang tot ze de bal weer heeft en anders loopt ze echt niet mee.
Mila vindt wel geregeld ballen van andere honden tijdens de wandelingen, meestal tennisballen, maar daar laat ik ze hier niet mee spelen.
Ik hoef dus zelden nieuwe ballen te kopen