Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wat een mooie en leuke hond En ik zoek een 4e hond erbij, zijn karakter omschrijving zou perfect in mijn roedel passen, maar het is net even te vroeg
Hij zal vast snel een plek vinden, maar mocht hij op de een of andere manier over een tijdje niet geplaatst zijn dan zou ik heel graag kennis met hem willen maken
Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..
Nou Bobo de brave borst is er nog steeds.
Baasje die hem wilde hebben heeft er 2 weken over na moeten denken om hem niet te nemen.
Die wie zou Bobo een goed tehuis willen en kunnen geven.????
bouvierpoedel schreef:Nou Bobo de brave borst is er nog steeds.
Baasje die hem wilde hebben heeft er 2 weken over na moeten denken om hem niet te nemen.
Mocht hij nog niet geplaatst zijn over een tijdje dan is hij meer dan welkom hier.
Alleen nu kan het helaas echt niet
Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..
Mocht hij nog niet geplaatst zijn over een tijdje dan is hij meer dan welkom hier.
Alleen nu kan het helaas echt niet
Eerste keer dat ik reageer op een herplaatser. Wat een ... .Wow... wat zou ik die vraag willen! Helaas driekwart jaar te vroeg
In dec ga ik als alles goed gaat verhuizen naar Brabant met een megatuin. Een tweede hond is mijn wens. Potverdorie ....
Natuurlijk krijgt deze kanjer voor die tijd een toffe plek.(zou ik bijna jammer vinden)
Stapper schreef:Eerste keer dat ik reageer op een herplaatser. Wat een ... .Wow... wat zou ik die vraag willen! Helaas driekwart jaar te vroeg
In dec ga ik als alles goed gaat verhuizen naar Brabant met een megatuin. Een tweede hond is mijn wens. Potverdorie ....
Natuurlijk krijgt deze kanjer voor die tijd een toffe plek.(zou ik bijna jammer vinden)
Stapper schreef:Eerste keer dat ik reageer op een herplaatser. Wat een ... .Wow... wat zou ik die vraag willen! Helaas driekwart jaar te vroeg
Woon je echt te klein om nu een hond erbij te hebben?
Als je het écht jammer vindt zou ik op zijn minst eerst zien of je huidige hond en Bobo wellicht een match zijn? Als het klikt en je hebt nu al de tijd om 1 hond goed uit te laten, dan zou een tweede erbij ook geen probleem moeten zijn.
Wil je niets aanpraten hoor, maar als een hond je echt aanspreekt en je gaat binnen korte tijd toch groter wonen.. dan zou ik het als een gemiste kans zien als je niet kennis gaat maken.
Woon je echt te klein om nu een hond erbij te hebben?
Als je het écht jammer vindt zou ik op zijn minst eerst zien of je huidige hond en Bobo wellicht een match zijn? Als het klikt en je hebt nu al de tijd om 1 hond goed uit te laten, dan zou een tweede erbij ook geen probleem moeten zijn.
Wil je niets aanpraten hoor, maar als een hond je echt aanspreekt en je gaat binnen korte tijd toch groter wonen.. dan zou ik het als een gemiste kans zien als je niet kennis gaat maken.
Klopt, zit ook tijdens een discussie met manlief. Ik zou hem heel graag willen, en zie niet echt een probleem. Tegenargumenten; verhuizen, klussen en zorgen dat de kinderen op een nieuwe plek op hun gemak zijn. Kost energie. Vervelend zeg dat ik rekening moet houden met manlief.
Och ik snap alle argumenten en zou hem zo in huis willen als het zou klikken. Maar ik moet ook rekening houden met mr. Stapper. Het feit dat hij er nu voor openstaat en heeft aangegeven kennis te willen maken is al tof. Want hij weet ook wel als je gaat kijken bij een hond je meestal voor de bijl gaat. En wie weet wat er dan bespreekbaar is. Maar stap voor stap.
Dat is in elk geval een stapje in de goede richting.
Ik kan me haast niet voorstellen dat het niet zou klikken want het lijkt me echt een gave hond maar potdikkie je haalt me dan toch wel ff wat binnen zeg.
Zou leuk zijn als ie bij een forummer zou komen.
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite
Cleva schreef:
We moeten ook niet gaan doen alsof je dit soort honden altijd te geef kunt krijgen.
Het is niet zo dat je over een half jaar alsnog ja kunt zeggen.
Precies.
Heb er zo nu ook eentje in het vizier. Ieder ander hoef ik niet, maar die toevallig wel.
Allerlei redenen waarom later/na de verhuizing makkelijker zou zijn ja.
Maar tegen die tijd is dat beest al lang en breed thuis en maakt echt het verschil niet.