Oh en voor de goede orde, die roedel oppasTollers blijft dan thuis

Moderator: moderatorteam
runninggirl schreef:Gieten is inderdaad mooi wandelen en het bos bij Roden ook.
Oh dan ben ik niet de enigeKayltje schreef:runninggirl schreef:Gieten is inderdaad mooi wandelen en het bos bij Roden ook.Ik schijn het bos bij Roden niet te kunnen vinden.
Grijpskerk ben ik ook dol op, maar dat ligt wat uit de richting.
nomo schreef:Oh dan ben ik niet de enigeKayltje schreef:runninggirl schreef:Gieten is inderdaad mooi wandelen en het bos bij Roden ook.Ik schijn het bos bij Roden niet te kunnen vinden.
Grijpskerk ben ik ook dol op, maar dat ligt wat uit de richting.Ik kan dat ook niet
![]()
En waar kun je mooi wandelen bij Grijpskerk? Dat is voor mij wel een leuke!
Kayltje schreef:runninggirl schreef:Gieten is inderdaad mooi wandelen en het bos bij Roden ook.Ik schijn het bos bij Roden niet te kunnen vinden.
Grijpskerk ben ik ook dol op, maar dat ligt wat uit de richting.
Lauwersoog is ook prachtig inderdaad. Daar loop ik ook regelmatig. Zou leuk zijn je eens tegen te komen, ben wel benieuwd naar je hondenKells schreef:In het Noorderriet (NAM park) aan de Waardweg. Het is er mooi, maar ik wandel er bijna nooit met mijn honden vanwege de fietspaden en fietsers. Wij rijden elk weekend naar het Lauwersmeer bij Suyderoogh.nomo schreef:Oh dan ben ik niet de enigeKayltje schreef:runninggirl schreef:Gieten is inderdaad mooi wandelen en het bos bij Roden ook.Ik schijn het bos bij Roden niet te kunnen vinden.
Grijpskerk ben ik ook dol op, maar dat ligt wat uit de richting.Ik kan dat ook niet
![]()
En waar kun je mooi wandelen bij Grijpskerk? Dat is voor mij wel een leuke!
In het Mensingebos kom ik eigenlijk ook bijna nooit meer vanwege begrazing en schrikdraad overal.
Gietenerveld is prachtig!