Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Klinkt echt als de ideale hond hè? En hoewel ik van geen van die drie rassen snel een pup zou nemen, vind ik Bobo echt een mooie verschijning. Hij spookt ook al de hele dag door mijn hoofd. Maar nee, onze plannen begonnen net wat meer vorm te krijgen.
Zonder ballen en totaal niet geinteresseert in knokken.
Dat zag ik inderdaad, maar ik durf dat toch niet aan met een AmStaff reu in huis. (ook al heeft die zelfs nog nooit gegromd naar een andere hond, het blijft een klapkaak).
Ik vind het echt heel er jammer. Want ik vind hem fantastisch.
Miezemuis schreef:He jammer Kees, ik dacht dat hij al onder de pannen was.
Nee nog twijfelachtig , geen ja en ook geen nee. Vrijdag of zaterdag verhuizen ze over en Zondag gaan ze kennismaken met Bobo.
Zou gewoon mooi zijn dat als het niet doorgaat er een 2e gegadigde in de rij staat . Beest heeft wel een vast plekje verdiend na 2 x in 2 dagen tijd gedumpt te worden. Jammer want je zou zeggen dat er wel van hem gehouden is want het is een leuke nette opgevoede, vriendelijke en sociale hond. Helemaal niets op aan te merken. Maar goed sommige honden kun je gewoon geen deuk in slaan en kun je niet kapot maken en dit is er volgens mij zo'n 1.
Nee nog twijfelachtig , geen ja en ook geen nee. Vrijdag of zaterdag verhuizen ze over en Zondag gaan ze kennismaken met Bobo.
Zou gewoon mooi zijn dat als het niet doorgaat er een 2e gegadigde in de rij staat . Beest heeft wel een vast plekje verdiend na 2 x in 2 dagen tijd gedumpt te worden. Jammer want je zou zeggen dat er wel van hem gehouden is want het is een leuke nette opgevoede, vriendelijke en sociale hond. Helemaal niets op aan te merken. Maar goed sommige honden kun je gewoon geen deuk in slaan en kun je niet kapot maken en dit is er volgens mij zo'n 1.
Kap eens.
Kan er ook niets aan doen .
Het is zo als het is en de hond heeft er gelukkig geen moeite mee of trauma's van dus op zich niets zielig . Hij gaat gewoon door met zijn leven en zichzelf zijn. Is ook niet dat hij op de schopstoel zit , in het opvanggezin zijn ze gek met hem en de man wil hem eigenlijk wel houden.
Dus niet doen omdat je het zielig vind . Het is ook geen hondje wat je even onder je arm zwaait en een handje vol voer in zijn bakje gooit met etenstijd, Dat word wel balen voer aan sjouwen. 50 kg schoon aan de haak en nu weet ik het even niet meer maar 67 of 76 cm schofthoogte.
Nee, ik zou hem zeker niet uit medelijden kopen. Er zijn best wel een aantal redenen waarom het niet kan, maar waren die redenen er niet dan was het een no-brainer geweest.
Sandra&co schreef:Nee, ik zou hem zeker niet uit medelijden kopen. Er zijn best wel een aantal redenen waarom het niet kan, maar waren die redenen er niet dan was het een no-brainer geweest.
Niets kopen , voor een goede baas is hij gratis . Hij heeft mij ook iets gekost dan alleen een paar tientjes aan voer zometeen en wat zorg en kopzorg.
Nou ja, verkopen of gratis weggeven maakt dan niet zo veel uit. Over 5 dagen komt er weer een grote herplaatser-reu (Boxer x berghond-achtig iets) logeren voor ruim 3 weken, Sofi moet eind volgende maand loops worden en als ik hem erbij neem, moet m'n droom over het hebben van een windhond ook weer een jaar of 6 in de ijskast. Maar ik hou m'n ogen open als er iemand een dergelijke hond zoekt
Sandra&co schreef:Nou ja, verkopen of gratis weggeven maakt dan niet zo veel uit. Over 5 dagen komt er weer een grote herplaatser-reu (Boxer x berghond-achtig iets) logeren voor ruim 3 weken, Sofi moet eind volgende maand loops worden en als ik hem erbij neem, moet m'n droom over het hebben van een windhond ook weer een jaar of 6 in de ijskast. Maar ik hou m'n ogen open als er iemand een dergelijke hond zoekt
Goed toch.
Je kunt niet alles redden of in huis nemen.
Je eigen plannen en leven moeten ook doorgaan.
Ook al zou ik plek hebben zou ik hem nog niet willen.
Als het aan mij lag had ik een huis vol honden Maar er blijft hooguit een pup van Sofi (die vreten geen ruimte) en een windhond. Meer dan 4 is gewoon niet op te brengen in m'n eentje.
Sandra&co schreef:Als het aan mij lag had ik een huis vol honden Maar er blijft hooguit een pup van Sofi (die vreten geen ruimte) en een windhond. Meer dan 4 is gewoon niet op te brengen in m'n eentje.
Heb al een huis vol honden . 7 is voor mij ook even genoeg. Heel stiekem niet maar moet ook geen horder worden.
Ptje schreef:Haha, ik word hier al raar aangekeken met 2 honden
Dan kan die derde er ook nog wel bij!
Deze hond heeft echt een leuke uitstraling in ieder geval, hoop dat hij snel een leuk thuis krijgt
Los van jouw reactie hoor Ptje, de hond viel mij ook al op.
Sandra&co schreef:Nee, ik zou hem zeker niet uit medelijden kopen. Er zijn best wel een aantal redenen waarom het niet kan, maar waren die redenen er niet dan was het een no-brainer geweest.
Precies dit.
Hij spookt gewoon hele dagen door mijn hoofd.
Ik vind het echt een geweldige hond, maar we hebben natuurlijk onze Ari al. We hebben het er samen uitvoerig over gehad, maar Ria wil echt geen 2e hond. En eerlijkheidshalve komt het uitlaten voornamelijk op Ria neer. Dus helaas, maar met pijn in mijn hart hoor, wat een heerlijke hond is het.
Sandra&co schreef:Als het aan mij lag had ik een huis vol honden Maar er blijft hooguit een pup van Sofi (die vreten geen ruimte) en een windhond. Meer dan 4 is gewoon niet op te brengen in m'n eentje.
Ik vind 4 nog knap hoor, ik vind het met 1 al behelpen af en toe.
Ik vind 4 nog knap hoor, ik vind het met 1 al behelpen af en toe.
Ja, vind ik eigenlijk ook wel. (Meer dan) 3 Vond ik nog wel het fijnst, dan kun je nog eens makkelijk 1 hond individueel meenemen zonder dat je de ander denkt tekort te doen