Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Voorstellen

We vinden het leuk als iedereen zich even voorstelt.
Dat kan in dit forumonderdeel

Moderator: moderatorteam

ellen en de birmanen
Zeer actief
Mijn ras(sen): 4 tollers
Aantal honden: 4

Re: Voorstellen

Ongelezen bericht door ellen en de birmanen »

hoi Jody, welkom terug. Hoe gaat het met Fay?

ellen
Afbeelding
Ήυs
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Ήυs »

ellen en de birmanen schreef:hoi Jody, welkom terug. Hoe gaat het met Fay?

ellen
Hee Ellen!

Mwah, matig. Ze heeft twee operaties achter de rug, alle tanden eruit vanwege een chronische ziekte in haar bek. En ze kan eigenlijk niet langer dan 30 minuten lopen. Als ze rent of een verkeerde beweging maakt dan kan ze de dag erna niets meer. Daarnaast is ze dik en krijgt ze eigenlijk nooit wat extra's, nooit gehad ook. Na het eruit halen van haar baarmoeder is ze erg dik geworden en afvallen dat lukt eigenlijk niet meer. En veel lopen is dus ook geen optie.

Ondanks alles heeft ze nog steeds haar streken en genoeg lak aan regels ;) Ze is onverwacht, vrij gek op onze dochter. Daar is ze echt lief voor en verder geniet ze wel elke dag. Maar de actieve, mooie en slanke Fay gaan we nooit meer terugzien. Maargoed, In oktober wordt ze ook alweer 10. Ik ben blij dat die pijn uit haar bek over is en moet zeggen dat ik ook wel merk dat ze nu een stuk blijer is. We hebben haar hoektanden laten zitten zodat ze wel nog altijd haar bal kan dragen ;)
pioenroos
Zeer actief
Mijn ras(sen): xteckel Mies, eurasier Diem en schapendoes in deeltijd Flora.

Ongelezen bericht door pioenroos »

Ήυs schreef:Daarnaast is ze dik en krijgt ze eigenlijk nooit wat extra's, nooit gehad ook. Na het eruit halen van haar baarmoeder is ze erg dik geworden en afvallen dat lukt eigenlijk niet meer. En veel lopen is dus ook geen optie.
Ik ken een toller die dat ook had. De castratie kreeg in eerste instantie de schuld maar uiteindelijk bleek dat haar schildklier het nauwelijks meer deed. Inmiddels is ze met pillen op een veel beter gewicht. Ja, je ziet dat het een castraat is maar dik van lucht wordt ze niet meer.

En hoi! We zijn nu stadsgenoten begrijp ik :wink: We komen elkaar ongetwijfeld ooit wel weer eens tegen :tongue:
Afbeelding
Maryanne
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
Aantal honden: 12
Contacteer:

Ongelezen bericht door Maryanne »

Hoi Jody, welkom terug! :flower:
Ήυs
Zeer actief

pioenroos schreef:
Ήυs schreef:Daarnaast is ze dik en krijgt ze eigenlijk nooit wat extra's, nooit gehad ook. Na het eruit halen van haar baarmoeder is ze erg dik geworden en afvallen dat lukt eigenlijk niet meer. En veel lopen is dus ook geen optie.
Ik ken een toller die dat ook had. De castratie kreeg in eerste instantie de schuld maar uiteindelijk bleek dat haar schildklier het nauwelijks meer deed. Inmiddels is ze met pillen op een veel beter gewicht. Ja, je ziet dat het een castraat is maar dik van lucht wordt ze niet meer.

En hoi! We zijn nu stadsgenoten begrijp ik :wink: We komen elkaar ongetwijfeld ooit wel weer eens tegen :tongue:
Zou ik nog eens na kunnen laten kijken. Ze lijkt soms meer opgeblazen dan dat het vet is.

Ja klopt! We wonen midden in het centrum nu! Ik loop regelmatig over het bolwerk :)
pioenroos
Zeer actief
Mijn ras(sen): xteckel Mies, eurasier Diem en schapendoes in deeltijd Flora.

Ongelezen bericht door pioenroos »

Ήυs schreef: Ja klopt! We wonen midden in het centrum nu! Ik loop regelmatig over het bolwerk :)
Leuk, wel iets heel anders dan waar je eerst zat.

Het bolwerk loop ik niet zo vaak, Diem is te veel een opgefokte bemoeial voor losloopgebied zonder veel uitwijkmogelijkheden :engel:
Afbeelding
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Welkom terug!
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Ήυs
Zeer actief

pioenroos schreef:
Ήυs schreef: Ja klopt! We wonen midden in het centrum nu! Ik loop regelmatig over het bolwerk :)
Leuk, wel iets heel anders dan waar je eerst zat.

Het bolwerk loop ik niet zo vaak, Diem is te veel een opgefokte bemoeial voor losloopgebied zonder veel uitwijkmogelijkheden :engel:
Jazeker. Maar na een jaar reizen wilde we wat anders. En dit bevalt super! Huis is best ruim, 4 slaapkamers en dakterras van 100m2, echt oud en sfeervol. Dat verwacht je toch niet aan de winkelstraat, die ruimte. Dus voorlopig plakken we hier nog wel wat jaren ;)

Haha ja daar had ik met Fodor ook nooit gelopen. Fay die is te oud om bitchie te doen, en eh... ze mist al haar tanden en sinds die eruit is weet ze zelf volgens mij prima dat ze een beetje moet dimmen. En Kaz die vindt iedereen leuk en lief. Dus voor ons wel ideaal nu!
Elmo/maureen
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dalmatier
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Elmo/maureen »

Welkom terug Jody :mrgreen:
Afbeelding
Barnsley
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden retrievers
Aantal honden: 5