Moderator: moderatorteam
Wat leuk om te lezenZamunda schreef:Maar goed, vandaag kwam er dan toch echt een eind aan () en vanavond zijn ze gelijk weer overgegaan op spelen, darren, racen en stoeien
. Man, wát een genot. We hebben uren van het prachtige schouwspel mogen genieten. Wat een rijkdom: samen met mijn man genieten van de ruimte, stilte, de natuur, vogels, heerlijk weer, katten en paarden om ons heen, Willem die op een afstandje heerlijk ligt en dan die twee mafkezen die voor spektakel zorgen. Voor mij is dat ultiem genieten
.
Wat leuk! En ja ik vind het ook een ontzettend leuke fase, het ontdekken en het samen groeien/steeds meer leren samenwerkenTamara81 schreef:Gisteravond heb ik met plezier je stukje gelezen. Wat mooi dat jullie zo kunnen genieten![]()
Het leren kennen van elkaar vind ik een leuke fase. Je ontdekt steeds weer iets aandoenlijks of iets grappigs en je leert elkaar langzaam meer vertrouwen. En op een gegeven moment ken je Raaf zo goed dat er maar 1 blik nodig is om te begrijpen wat hij bedoelt en andersom. Bijzonder hoe zo een proces gaat.
Niet dat ik me kan herinneren. Als je eens een paar minuten tijd hebt.Zamunda schreef:Had ik al verteld dat ik hem heel leuk vind?
Ah wat leuk om te lezen! Sowieso vind ik het wel erg leuk om reacties te lezen (en daar ook op te reageren)miriam schreef:Zo leuk om te lezen steeds. Ik geniet gewoon mee op deze manier. Echt een top combi, die lange en de lompe dus
Heavy schreef:Eindelijk kan het genieten gaan beginnen
Ja echtLunatic schreef:Loopsheid voorbijhet grote genieten kan weer beginnen
Nou inderdaad, het lijkt echt wel een geweldige combi die tweemarrieeeb schreef:Het klinkt alsof Ravi geweldig op zijn plek zit bij jullie en een gouden combi is met Lais!
Ik ga er nu even voor zitten, omdat je zo aandringtbram en thijs schreef:Niet dat ik me kan herinneren. Als je eens een paar minuten tijd hebt.Zamunda schreef:Had ik al verteld dat ik hem heel leuk vind?
Hahaha, ik voelde het gewoonZinodo schreef:Aaaaah kijk ze dan, ik wilde al zeiken waar de fotos bleven!![]()
Ja ze heeft een vreselijk zwaar leven vindt zeZinodo schreef:Wat is Lais toch een zielige hond eigenlijkmaar ik kan me zo voorstellen dat je zo van ze kan genieten
prachtige roedel heb je!
Zwemmen doet ie niet, hij gaat met zijn tenen tégen de waterrand aanstaan om heel voorzichtig te drinkenbram en thijs schreef:Bram was ook wel een beetje een buikplasser, als het erg geel werd dan gingen we maar weer eens naar Bussloo. Thijs was de doorplasser, die kon slingerende sporen trekken van de oprit naar de overkant van de straat. Proberen om vanaf een bepaald tijdstip de waterbak weg te halen, plas voor het slapengaan en zien of je hem de nacht door krijgt?
Ja preciesZinodo schreef:Wie houdt nou niet van een beetje prinsessengedragze lijkt wat dat betreft best op mijn honden, die weten vooral wat ze NIET willen
ik vind het ook altijd komisch, maar inderdaad alleen omdat het binnen bepaalde grenzen gebeurt en niet de hele tijd
Grote Zwitsers zijn geen haarballen, de buik is heel dunbehaard. Bram kon tegen zijn eigen voorpoten, zijn buik en zijn broer aan zeiken, Thijs kon figuurplassen.Zamunda schreef:Het scheelt dat hij nauwelijks vacht heeft en dus vrij makkelijk schoon (en droog) te maken is, dat was met die haarballen van jou wel wat lastiger gok ik zo.
Haha, die slingerende sporen deed Mister ook, maar niet zo ver als Thijs (of jouw oprit is heel kort). Raaf krijgt het zelfs voor elkaar om in dezelfde plasbeurt én zijn linkervoorpoot én zijn rechtervoorpoot onder te zeiken
en dan tussen die twee in uiteraard zijn borst (iew).
Ja water weghalen heb ik overwogen, wil ik nog niet toe overgaan maar ik hou de optie open (ik vind dat ze eigenlijk altijd moeten kunnen drinken). Ik probeer ze in elk geval niet zo laat meer te voeren (dus ik ga ze zo maar weer voeren), maar helemaal waterdicht () is dat nog niet.
Dankjewel, ik ben ook best heel verliefd op mijn trioLothian schreef:Wat heb je toch prachtige honden, daar mag je nog veel vaker foto's van plaatsenen Willem onder de stoel bij de kabelbaan, zo herkenbaar, net of ik Dalietje daar zie zitten. En toch: langzaam zal je denk ik, hoop ik zien dat Willem minder angstig wordt. Het gaat nooit weg en soms zal hij je blijven verrassen, maar hopelijk vaker positief dan negatief. Dat merk ik tenminste bij Dalí. Er is nu al zoveel waar hij niet meer van schrikt en zoveel waarbij hij snel herstelt maar tegelijk schreeuwde hij het vandaag nog uit omdat meneer Lothian vandaag zijn mobiel naast hem liet vallen.
Hoe veel kilometer loopt die dhr. Z van jou wel niet in de week?![]()
bram en thijs schreef:Grote Zwitsers zijn geen haarballen, de buik is heel dunbehaard. Bram kon tegen zijn eigen voorpoten, zijn buik en zijn broer aan zeiken, Thijs kon figuurplassen.
Krijgen ze brokken of vers?
Zeg dat danbram en thijs schreef:Ik wou alleen maar zeggen dat ze met vers niet overmatig veel water hoeven te hebben.
Zeg, mag een mens nog even hardop mijmerenbram en thijs schreef:Crisis, wat een verhaal.
Pcies. Ik ben ook gelijk maar vrij hoog gaan zitten, leek me met zo'n magere energievreter wel handig. Ik denk ook niet dat áls hij minder moet dat dat veel zal zijn. Bij nader inzien (let op, dit is weer hardop mijmeren) kan het eigenlijk niet teveel zijn want hij poept nette hoeveelheden (voor zover ik dat kan beoordelen aan de drollen die hij geregeld op het terras deponeertbram en thijs schreef:Maar bij de weg, Thijs was ook zo'n slungel en die kreeg volgens de letter der verpakking ook teveel. Yeah, whatever. Dat maakte ik zelf wel uit.