Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Jody, 30 jaar oud, officieel lid vanaf 2009 Wat creatief geweest met verschillende namen. Moeder van Saar (4) en Eigenaresse van 2 hondjes (Kaz en Fay) (geboorte)fotografe en wonend in Zeeland. Inmiddels al zo lang niet actief geweest maar toch weer interesse om wat meer te lezen en mee te schrijven. Honden zijn niet meer mijn werk maar nog steeds mijn hobby!
Leuk om dat dan ook weer wat meer op te gaan pakken.
Judith schreef:Welkom terug! (ook in nl, ik zag je foto's voorbij komen bij een zwangere dame)
Dank je! Ah kijk eens aan! Een kennis?
Nope, bij een fb pagina voor zwangere vrouwen
Leuk! Is dat al lang geleden?
29 maart bij Anne. Er stond braaf je naam enzo bij daarom herkende ik het.
Even voor de extra info, ik ben zelf ook bevallen van een meisje in maart daarom een fb pagina voor zwangere vrouwen
Judith schreef:29 maart bij Anne. Er stond braaf je naam enzo bij daarom herkende ik het.
Even voor de extra info, ik ben zelf ook bevallen van een meisje in maart daarom een fb pagina voor zwangere vrouwen
Aaah Anne! Was een leuke reportage
Gefeliciteerd! Leuk hoor! Hoe gaat het? Is alles goed gegaan? Hoe heet ze?
Judith schreef:29 maart bij Anne. Er stond braaf je naam enzo bij daarom herkende ik het.
Gaat heel erg goed, ze heet Fenne.
Inmiddels al weer bijna 4 maanden
Gaat heel erg goed, ze heet Fenne.
Inmiddels al weer bijna 4 maanden
Hé Jody, leuk welkom terug weer! Hier gaat het goed al is het hondenbestand wat veranderd. Biko de Laekense herder van bijna 11 jaar, Frodo het rode langhaarteckeltje (van ruim 13 kilo) en Gandalfje een b&t langhaarteckeltje van 12 weken.
Ik wil je even zeggen dat ik het super vind dat je zover bent gekomen met je fotografie
Ik kan me nog herinneren hoe gefrustreerd je was als een foto niet lukte en moet je nu kijken in een paar jaar heb je er je baan van kunnen maken .
Echt top !
Ja!
Dank je wel! Ik zou niets anders meer willen doen Gelukkig ben ik het blijven proberen, haha.
alm@ schreef:Hé Jody, leuk welkom terug weer! Hier gaat het goed al is het hondenbestand wat veranderd. Biko de Laekense herder van bijna 11 jaar, Frodo het rode langhaarteckeltje (van ruim 13 kilo) en Gandalfje een b&t langhaarteckeltje van 12 weken.
Leuk! Kan ik me voorstellen. Er zal qua leden wellicht ook genoeg veranderd zijn denk ik zo. Al zie ik een hoop bekenden terug