DelftSandra&co schreef:Wat? Naar wat voor 'ziekenhuis' ga jij?twinkeltje schreef:Nee zeker die narcose lui niet die spuiten een melk in je en je kan niet eens tegenstribbelen
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ojee spoorloos
Moderator: moderatorteam
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- Aantal honden: 2
Re: Ojee spoorloos
- twinkeltje
- moderator
- bram en thijs
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Zwitserse Sennenhond
- Aantal honden: 0
Ja. Want dan willen wij ookSandra&co schreef:Wat? Naar wat voor 'ziekenhuis' ga jij?twinkeltje schreef:Nee zeker die narcose lui niet die spuiten een melk in je en je kan niet eens tegenstribbelen

Uhhuhbram en thijs schreef:Ja. Want dan willen wij ookSandra&co schreef:Wat? Naar wat voor 'ziekenhuis' ga jij?twinkeltje schreef:Nee zeker die narcose lui niet die spuiten een melk in je en je kan niet eens tegenstribbelen![]()
![]()

Maar Delft is wel een eind fietsen. Dat kan ik dichterbij regelen.
- twinkeltje
- moderator
Nou ik zou het niet doen ik wordt altijd wakker met draadjes hier of daar en spul waar je heel druk van wordt en veel moet lachen wat dan vaak weer pijnlijk is voor de plekken waar die draadjes zittenbram en thijs schreef:Ja. Want dan willen wij ookSandra&co schreef:Wat? Naar wat voor 'ziekenhuis' ga jij?twinkeltje schreef:Nee zeker die narcose lui niet die spuiten een melk in je en je kan niet eens tegenstribbelen![]()
![]()
- bram en thijs
- Zeer actief
Dat willen wij niettwinkeltje schreef:Nou ik zou het niet doen ik wordt altijd wakker met draadjes hier of daar en spul waar je heel druk van wordt en veel moet lachen wat dan vaak weer pijnlijk is voor de plekken waar die draadjes zittenbram en thijs schreef:Ja. Want dan willen wij ookSandra&co schreef:Wat? Naar wat voor 'ziekenhuis' ga jij?twinkeltje schreef:Nee zeker die narcose lui niet die spuiten een melk in je en je kan niet eens tegenstribbelen![]()
![]()

Ik ben helemaal voor draadjes hier en daar, maar het moet niet té gek worden nee 

- bram en thijs
- Zeer actief
Ikke niet, ze hebben hier niet bepaald netjes leren bordurenSandra&co schreef:Ik ben helemaal voor draadjes hier en daar

Maar kunnen ze wel naaien? Nou dan.bram en thijs schreef:Ikke niet, ze hebben hier niet bepaald netjes leren bordurenSandra&co schreef:Ik ben helemaal voor draadjes hier en daar![]()
![]()
- bram en thijs
- Zeer actief
Zeg ik niks, zeg jij hetSandra&co schreef:Maar kunnen ze wel naaien? Nou dan.bram en thijs schreef:Ikke niet, ze hebben hier niet bepaald netjes leren bordurenSandra&co schreef:Ik ben helemaal voor draadjes hier en daar![]()
![]()

Was een serieuze vraag hoor 

- twinkeltje
- moderator
Of als het er teveel zijn, krijg je ook nietjes, heeeeeeeeeeeel veel niets + 80 draadjes.....twinkeltje schreef:Ja als ze het niet kunnen krijg je nietjes
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Bij mijn grote buikoperatie kreeg ik 50 draadjes, geen nietjes. Die kreeg ik wel in mijn been.Neeltje schreef:Of als het er teveel zijn, krijg je ook nietjes, heeeeeeeeeeeel veel niets + 80 draadjes.....twinkeltje schreef:Ja als ze het niet kunnen krijg je nietjes

- Maltezers
- Zeer actief
Re: Ojee spporloos
Een heel verhaal ik ben op 28 Mei thuis benauwd geworden en dat werd zo erg dat het een longaanval werd met soep naar het ziekenhuis per ambulanse en daar werd ook een hartinfarct geconstateerd. 1 week IC daarna longafdeling daarna cardiologie en moest ik een een hartkatheterisatie ondergaan.3 kransslagaders verstopt waarvoor ik nu gedotterd ben, 2 stents geplaatst in de ergst verstopte ader. Na 3 weken ziekenhuis nu dus al weer 3 weken in dit revalidatiecentrum in Rotterdam. En ik weet nog steeds niet wanneer ik weer naar huis mag. Misschien dat het zo iets duidelijker is ik ben dus maar zo nu en dan online ook niet door het programma wat ik volg in mijn gevecht om toch weer thuis te kunnen komen.bram en thijs schreef:Kun je eerst uitleggen waarom je al 3 weken en 3 weken afwezig bent, je komt nu zomaar met de deur in huis vallen.Maltezers schreef:Ik kan voor het eerst weer online en ben compleet de weg kwijt. Wats kebeurd? Ik ben na verblijf van 3 weken ziekenhuis en vanaf die tijd nu al weer bijna 3 weken met nog geen einddatum in zicht in een revalidatiecentrum in Rotterdam. Maar ik ben een heleboel onderdelen kwijt. Komt het weer in orde of is die verandering definitief? Of kijk ik gewoon over berichten heen. Dat kan best namelijk, dus als ik langere tijd ofline ben weet dan dat dat nood en geen vrije keus is.twinkeltje schreef:Ik weet niet maar de vet hoek en de koffie hoek en nog wat hoekjes zijn vermist bij mij dan![]()
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Jee zeg, wat een verhaal. Beterschap en dat je maar snel naar huis mag.Maltezers schreef:Een heel verhaal ik ben op 28 Mei thuis benauwd geworden en dat werd zo erg dat het een longaanval werd met soep naar het ziekenhuis per ambulanse en daar werd ook een hartinfarct geconstateerd. 1 week IC daarna longafdeling daarna cardiologie en moest ik een een hartkatheterisatie ondergaan.3 kransslagaders verstopt waarvoor ik nu gedotterd ben, 2 stents geplaatst in de ergst verstopte ader. Na 3 weken ziekenhuis nu dus al weer 3 weken in dit revalidatiecentrum in Rotterdam. En ik weet nog steeds niet wanneer ik weer naar huis mag. Misschien dat het zo iets duidelijker is ik ben dus maar zo nu en dan online ook niet door het programma wat ik volg in mijn gevecht om toch weer thuis te kunnen komen.bram en thijs schreef:Kun je eerst uitleggen waarom je al 3 weken en 3 weken afwezig bent, je komt nu zomaar met de deur in huis vallen.Maltezers schreef:Ik kan voor het eerst weer online en ben compleet de weg kwijt. Wats kebeurd? Ik ben na verblijf van 3 weken ziekenhuis en vanaf die tijd nu al weer bijna 3 weken met nog geen einddatum in zicht in een revalidatiecentrum in Rotterdam. Maar ik ben een heleboel onderdelen kwijt. Komt het weer in orde of is die verandering definitief? Of kijk ik gewoon over berichten heen. Dat kan best namelijk, dus als ik langere tijd ofline ben weet dan dat dat nood en geen vrije keus is.twinkeltje schreef:Ik weet niet maar de vet hoek en de koffie hoek en nog wat hoekjes zijn vermist bij mij dan![]()

Ze maken zich er dan wel makkelijk vanaf. Nieten kan ik zelf ook wel.twinkeltje schreef:Ja als ze het niet kunnen krijg je nietjes
- bram en thijs
- Zeer actief
Nee hoor, dat hoeft niet. We snappen het zo prima. Allemachtig, wat een avontuur heb je beleefd en beleef je nog steeds. Ik wens je heel veel succes en nog meer volharding want dit moet je zwaar vallen, hou vol want ook al lijkt het soms van niet, fysio helpt wel degelijk. Je bent dapper, dat is te lezenMaltezers schreef:Een heel verhaal ik ben op 28 Mei thuis benauwd geworden en dat werd zo erg dat het een longaanval werd met soep naar het ziekenhuis per ambulanse en daar werd ook een hartinfarct geconstateerd. 1 week IC daarna longafdeling daarna cardiologie en moest ik een een hartkatheterisatie ondergaan.3 kransslagaders verstopt waarvoor ik nu gedotterd ben, 2 stents geplaatst in de ergst verstopte ader. Na 3 weken ziekenhuis nu dus al weer 3 weken in dit revalidatiecentrum in Rotterdam. En ik weet nog steeds niet wanneer ik weer naar huis mag. Misschien dat het zo iets duidelijker is ik ben dus maar zo nu en dan online ook niet door het programma wat ik volg in mijn gevecht om toch weer thuis te kunnen komen.

- twinkeltje
- moderator
Zo dat is ineens een hoop te verwerken ik hoop dat je goed opknapt.
Sandra&co, ik heb ook gevraagd of ze dat niet wilde doen omdat ik dat geen fijn idee vond als was het een grote wond, ze hebben zich er keurig aan gehouden
Sandra&co, ik heb ook gevraagd of ze dat niet wilde doen omdat ik dat geen fijn idee vond als was het een grote wond, ze hebben zich er keurig aan gehouden