Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Pup/hond er bij in 2018
Moderator: moderatorteam
- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
- Hakkene
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Re: Pup/hond er bij in 2018
Haha goeie:)Nanna schreef:De volgende krijgt een naam in de geest van Bakkie. Om in de potten, bakken, pannen en deksels te blijven noem ik die pup Panni.Hakkene schreef:Wat een mooie kleur Nanna. En wat was Bakkie een coole naam:) veel plezier met de voorpret!![]()
Dat is ook echt een Hongaarse naam (troetelnaam voor Anna).
-
- Zeer actief
Ik ook! Dat zijn er al 3...sjm schreef:Ik stem ook voor een Whippet!Brindlecardi schreef:Kan je geen crème whippet erbij nemen?
-
- Zeer actief
Haha ik sluit serieus niet uit dat hier ooit een whippet gaat komen. Maar die tip mag je nog even houden want ik moet ver weg van alle verleidelijkheden blijvenNanna schreef:Die zul je zelf moeten nemen. Ik weet overigens wel een prima fokker met creme Whippets to die forPersistence schreef:
Ik ook! Dat zijn er al 3...Dus stuur maar een pb dan tip ik je ff

Oh god, ik moet snel een windhond hebben.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Poedel
-
- Zeer actief
Heb héél hard naar beneden gescrolld maar toch zag ik het... 

-
- Zeer actief
ik vind ze ook prachtig om te zien, maar dat jagen ee... verder zijn er bijna te leuk
- Chihuahua-paws
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar
Oo als ik mijn vriend toch ooit eens zo gek zou krijgen. Whippets zijn echt onwijs leuk.
Nee fantastisch. Maar mijn vriend vind het niks. Echt niks
het is al heel wat dat hij chihuahuas leuk is gaan vinden. Had ik al nooit verwacht. Trouwens ook niet van mezelf. Dus ergens is nog hoop. Wie weet over 15 jaar.
Nee fantastisch. Maar mijn vriend vind het niks. Echt niks

It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
- Leonie.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Markiesje, Toller
Ik keek een beetje te snel en dacht dat dit een voorbeeld was van een door de modder gesleepte witte.Nanna schreef:
Ik kan je garanderen, wit houd je niet wit, zelfs niet met regelmatig wassen. Mijn volgende Tibetaan wordt een zwarte met zwarte voeten en een zwarte snuit. Witte plek op borst mag nog wel, verder liever niet meer.Nanna schreef:Het zal wel een droom blijvensjm schreef:Haha, weer geen witte. Wel leuk hoor!
En dan volgend jaar: "Nu neem ik toch echt tóch die witte waar ik altijd al van droom"Op zich dolgraag maar het gaat een veldslag worden met die vacht.
Ik wil dit
Maar je kunt er op wachten dat het dit wordt
en hier heb ik geen trek in![]()
- Judith
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedels
Exact de reden dat ik nooooit een witte poedel wil.Neeltje schreef:Ik kan je garanderen, wit houd je niet wit, zelfs niet met regelmatig wassen. Mijn volgende Tibetaan wordt een zwarte met zwarte voeten en een zwarte snuit. Witte plek op borst mag nog wel, verder liever niet meer.Nanna schreef:Het zal wel een droom blijvensjm schreef:Haha, weer geen witte. Wel leuk hoor!
En dan volgend jaar: "Nu neem ik toch echt tóch die witte waar ik altijd al van droom"Op zich dolgraag maar het gaat een veldslag worden met die vacht.
Ik wil dit
Ik heb wel wat beters te doen dan ze te wassen.
Ik was ook dol blij dat 7 jaar geleden er 3 zwarte teefje geboren werden bij BP.

Bij de Tibetaan is ook nog dat de witte vacht gigantisch droog is en veel moeilijker te onderhouden is.Judith schreef:Neeltje schreef:Exact de reden dat ik nooooit een witte poedel wil.Nanna schreef:Het zal wel een droom blijvensjm schreef:Haha, weer geen witte. Wel leuk hoor!
Ik wil dit
Ik kan je garanderen, wit houd je niet wit, zelfs niet met regelmatig wassen. Mijn volgende Tibetaan wordt een zwarte met zwarte voeten en een zwarte snuit. Witte plek op borst mag nog wel, verder liever niet meer.
Ik heb wel wat beters te doen dan ze te wassen.
Ik was ook dol blij dat 7 jaar geleden er 3 zwarte teefje geboren werden bij BP.
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
-
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Kruising herder
Keeshond Middenslag - Aantal honden: 2
Sinds 22 mei hebben wij er een keeshondje middenslag pup bij. (helaas lukt het niet om een foto te uploeden. zit op het werk.) Maar ik heb een foto op het facebook hondenforum gezet, een paar weken geleden.
- mim
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Aussie en een Teckel
Vertel!! Ik val op bont en op whippets. Hoor het wel hoop ikNanna schreef:Die zul je zelf moeten nemen. Ik weet overigens wel een prima fokker met creme Whippets to die forPersistence schreef:
Ik ook! Dat zijn er al 3...Dus stuur maar een pb dan tip ik je ff

Haar voetjes lijken wel wit, maar als je het naast het haar op de rug ziet, kun je echt veel kleurverschil zien en laten we het maar niet hebben op de achterkant van haar achterpootjes. Ze denkt nl. dat ze een jongetje is, maar ja, als meisje zijnde mikt dat niet zo goed.Frootje schreef:Ja, daarom, ik kan me inderdaad voorstellen dat Puli- en Tibetaanvachten het vuil echt vasthouden en dat het dan knap lastig wordt om ze wit te houden. Ach, deze kleur is ook erg leuk.
- dre
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Wij gaan (weer) voorzichtig duimen dat het dit jaar toch nog mag lukken om hond nummer 3 te verwelkomen.

- Ramiek
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): borderterrier
- Contacteer:
Wij hebben dus onze Bonnie erbij, de enige pup die Spetter heeft geworpen en zij blijft
.

- Fotogravinnetje
- Technisch beheer
- Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
- Contacteer:
Dat wordt echtscheiding?Nanna schreef:We waren gisteren even zwemmen bij de IJzeren man (als in: met de benen gepoedeld) En daarna heb ik een half uur in die douche staan boenen om die meuk weer van mijn poten te krijgen. De Puli's waren schitterend zwart
Dat deed me weer twijfelen over of ik wel een witte moet nemen. Ik ken mezelf, dat moet witter dan wit. Maar dat gaat me hier met dat geraus in die bossen en door de modder uiteraard niet lukken. En mijn rug trekt het niet om steeds die hond naar boven te slepen om onder de douche te zetten en daarna uitgebreid te drogen.
Het is ook maar héél onzeker of dat nest witten wel doorgaat want er is gewoon nul aanvraag en ik snap gerust dat je dan niet wilt fokken. Ik heb vanmorgen de fokster gebeld en ze vatte het heel sportief op en gaf me gelijk.
Dus.
Nu wordt het een maszkos fakó. Net als Bakkie. Weer uit Hongarije, van dezelfde fokster als Csikasz. Zij heeft voor volgende maand een nest in de planning staan.
Beide ouders links en rechts kampioen, beide HD-A. Bewezen fokdieren. En familie van Bakkie via zijn broer.
Als er wat voor me bijzit heb ik uitgerekend dat de pup in november hier ten tonele verschijnt dus dan kunnen we weer vliegtuigspotten![]()

(Bron)Nanna schreef:Écht niet. Dan heb ik een echtscheiding aan de broekMuis.. schreef:Eerdaags dus 3 puli's
Nou, vooruit, we zijn wel bijna 8 jaar verder

- dagmar88
- Zeer actief

Als ik ruim voor het einde van het jaar verhuis, sluit ik een vierde niet uit.
- dagmar88
- Zeer actief
Wat snel!Nanna schreef:Mijn maszkos fako teefje is vannacht geboren. Hoera!
Ze heet Panni en ik kan haar in november ophalen. Foto staat op mijn FB pagina.

- Leonie.
- Zeer actief
Leuk, gefeliciteerd!
- Leonie.
- Zeer actief
Shit nu heb ik per ongeluk al je Terschelling foto's ook bekeken en word ik heeeeel ongeduldig!
-
- Zeer actief
ik was het niet van plan, maar hij is er toch 

-
- Zeer actief
ja precies t is toch echt nog een pup met zijn 5 maanden , en mocht t nog tot een dekking komen ( Van Gils) en er zit een wens pup bij doen we die ook nog, en dan zit ik echt vol hoor..... maar dat is helemaal niet zeker nogNanna schreef:Wat. Een cane corso? Of bedoel je die kleine?S@ndr@ schreef:ik was het niet van plan, maar hij is er toch

Laatst gewijzigd door S@ndr@ op 30 jul 2018 07:31, 1 keer totaal gewijzigd.
- fenneke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
- Aantal honden: 1
- dre
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
- Leonie.
- Zeer actief
23 augNanna schreef:Wanneer ga je?Leonie. schreef:Shit nu heb ik per ongeluk al je Terschelling foto's ook bekeken en word ik heeeeel ongeduldig!

In mijn hoofd ren ik al steeds het strand op daar bij de Walvis.
-
- Zeer actief
Gefeliciteerd allemaal