Ho jongens, kom ik zelf terug van zwemmen met de hond heeft dit topic er ineens een paar pagina's bij.
Sandra&co schreef:Mijn reactie was meer op het hele topic gericht waarin mensen moeilijk doen over deze (in mijn ogen rete-simpele) kruising. Niet op de zoektocht van jouw vriendin

Heb ik dat verkeerd begrepen, dank voor je toelichting!
dagmar88 schreef:Wanneer ga je op puppybezoek?
Leuk voor Jip ook!
Als het aan haar ligt vandaag al, maar ik gun puppenkind ook wat rust.

Wordt uiterlijk komend weekend want ik sta wel te springen!
alinelaila schreef:
Goedzo
Was ze in Twijzelerheide geweest? Daar zit idd een broodfokker van stabij x labrador.
Ben reuze benieuwd hoe dit hondje gaat uitgroeien als het volwassen is. Op de pupfoto ziet het er in elk geval leuk uit

Klopt ja, ze was in Twijzelerheide. Het idee stabij x labrador sprak haar heel erg aan ondanks dat de foto's al een vermoeden gaven dat het om broodfok ging. Ik ben zo blij dat ze daar geen hondje heeft gehaald!
Ze heeft inderdaad ervaring, alleen nog nooit een pup opgevoed alleen. Haar vorige lab nam ze van iemand over die er toen hij 10 maanden was genoeg van had en was toen een ongeleid projectiel. Hij had echt een plaat voor zinn kop en denderde overal doorheen. Tenminste, dat heb ik mij laten vertellen want toen ik zijn vaste oppas werd (deeltijd hondje) was hij inmiddels 2 jaar oud en echt een lieve, rustige en brave hond. Ze heeft echt zoveel met hem bereikt. Helaas mocht hij net geen 3 jaar oud worden, hij had een tumor die uitgezaaid was en na de operatie hebben ze hem toch moeten laten gaan.
Van wat ik hier lees zal/kan dit een heel leuk hondje worden voor haar. Aan de begeleiding zal het niet liggen, pupje gaat het fantastisch krijgen! Ben zelf ook heel erg benieuwd hoe ze opdroogt, ik zal in elk geval regelmatig foto's van haar gaan maken.
Puur uit interesse, waarom raden jullie een teef aan ipv een reu? Vanwege onhandelbare reu-reu agressie?