Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

pitbull game type

Forum voor alle opmerkingen over hondenrassen, vragen of weetjes.

Moderator: moderatorteam

Rob*
Zeer actief

Ongelezen bericht door Rob* »

massam schreef:
Angel-eyes schreef:
massam schreef:echt wel, dus kom ik 8) maar weer vervelen... is veel leuker dan fietsen jatten.....
Precies en hier loop je geen straf op???? :mrgreen:
Alhoewel???? :H ...watch out!!!!Modjes are watching us! :mrgreen:
lief lachen. ja knikken en op de goede tijden je smoel houden en je hebt nergens last van! whahahaha :mrgreen:
:mrgreen: ...nou er zijn ook lieve modjes bij hoor? :mrgreen:
alleen niet op dit forum hahahaha
Rob*
Zeer actief

Leanne schreef:
Angel-eyes schreef:
Leanne schreef:
Angel-eyes schreef: Gewoon lekker stevig met een lekkere klodder saus erop! :mrgreen:
Afbeelding
:V....schijterd! ;)
sssttt Afbeelding
:R
Rob*
Zeer actief

v.d Lupinehof schreef:
honiahaka-kuckunniwi schreef:
v.d Lupinehof schreef:rose van mijn vind het leuk ,die kwispelt zelfs als ze aan de haal gaat, niet dat ik het goed vind hoor maar zo is ze ,ze loop ook altijd aan de lijn want of het nou reu of teef is , is haar om het even

mol 8)
heeft dat niks met dominantie te maken?
dominatie heb je alleen maar in roedel verband rose gaat voor de kill klaar hoe lief ze is voor mensen hoe gevaarlijk ze is voor ander honden

mol 8)
Is niet BM eigen om voor de kill te gaan,toch??
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door M@scha »

Angel-eyes schreef:
massam schreef:
Angel-eyes schreef:
massam schreef:echt wel, dus kom ik 8) maar weer vervelen... is veel leuker dan fietsen jatten.....
Precies en hier loop je geen straf op???? :mrgreen:
Alhoewel???? :H ...watch out!!!!Modjes are watching us! :mrgreen:
lief lachen. ja knikken en op de goede tijden je smoel houden en je hebt nergens last van! whahahaha :mrgreen:
:mrgreen: ...nou er zijn ook lieve modjes bij hoor? :mrgreen:
alleen niet op dit forum hahahaha
:mrgreen:
Afbeelding
Bianc@
Zeer actief
Mijn ras(sen): SBT en Chihuahua

Ongelezen bericht door Bianc@ »

v.d Lupinehof schreef:rose van mijn vind het leuk ,die kwispelt zelfs als ze aan de haal gaat, niet dat ik het goed vind hoor maar zo is ze ,ze loop ook altijd aan de lijn want of het nou reu of teef is , is haar om het even

mol 8)
yep mijn oudste reu heeft dat dus ook, staat te kwispelen en te piepen vaak erbij maar er hoeft echt geen enkele andere hond in zijn buurt te komen, die heeft geen ophitsen nodig. klapt er meteen in en nee dat vind ik niet leuk.
Soms lijkt het of er niets aan de hand is staat hij gewoon stil te staan en rond te kijken als ik op afstand met iemand sta te praten met een andere hond, maar laat die hond maar niet in de buurt van hem komen want dan kan ik mijn breakstick uit mijn zak halen :? Maar kan hem nu eenmaal niet meer vormen daarvoor heeft hij te veel of eigenlijk just te weinig voor meegemaakt in zijn leven voor hij afgelopen zomer bij ons kwam.
Tyson van mij (zijn halfbroer) heeft dat dus totaal niet maar die is bij ons vanaf pup af aan dat scheeld denk ik heel veel. Hij zal niet omlopen voor een andere reu hoor dat niet maar hij zal er nooit zomaar in klappen. En dat doet hamas dus wel en dat is echt niet omdat hij het zelf niet leuk vind
Groetjes Bianca, Tyson, Skunky en Fox
Afbeelding
Mol
Zeer actief

Ongelezen bericht door Mol »

Angel-eyes schreef:
v.d Lupinehof schreef:
honiahaka-kuckunniwi schreef:

mol 8)
heeft dat niks met dominantie te maken?
dominatie heb je alleen maar in roedel verband rose gaat voor de kill klaar hoe lief ze is voor mensen hoe gevaarlijk ze is voor ander honden

mol 8)
nope ,bepaalde lijnen zijn daar in tegen wel heel kort voor de wagen de ouwe engelse lijnen en zuid afrikaans en rose is bijde

mol 8)
Martin
Zeer actief

Ongelezen bericht door Martin »

Er zijn wel degelijk honden die erg graag vechten, vooral als deze honden onderdeel zijn van een roedel waarin ze leven, al in het nest kun je ze herkennen , ze slapen nooit, zijn altijd bezig met provoceren van de andere puppen, gaan voor niemand op hun rug, en kunnen net zo veel nemen als ze kunnen geven, zullen altijd bezig zijn om weer een stapje hoger op de ranglijst te komen, net zo lang totdat zij hun doel bereikt hebben.

Dit was er zo een "Jessy" , deze hond vocht erg graag, en moest een paar uur per dag aan de ketting ,om stoom af te blazen zodat de andere 5 honden ook een paar uur per dag vrij door het huis konden lopen, deze hond kon ook niet in een bench of kennel , omdat zij zich altijd aan haar bek en poten verwonde doordat zij constant bezig was met pogingen om uit te breken.

Afbeelding
Mol
Zeer actief

Martin schreef:Er zijn wel degelijk honden die erg graag vechten, vooral als deze honden onderdeel zijn van een roedel waarin ze leven, al in het nest kun je ze herkennen , ze slapen nooit, zijn altijd bezig met provoceren van de andere puppen, gaan voor niemand op hun rug, en kunnen net zo veel nemen als ze kunnen geven, zullen altijd bezig zijn om weer een stapje hoger op de ranglijst te komen, net zo lang totdat zij hun doel bereikt hebben.

Dit was er zo een "Jessy" , deze hond vocht erg graag, en moest een paar uur per dag aan de ketting ,om stoom af te blazen zodat de andere 5 honden ook een paar uur per dag vrij door het huis konden lopen, deze hond kon ook niet in een bench of kennel , omdat zij zich altijd aan haar bek en poten verwonde doordat zij constant bezig was met pogingen om uit te breken.

Afbeelding
het blijf echt een plaatje hoor martin ,echt mooi

mol 8)
Martin
Zeer actief

v.d Lupinehof schreef:
Martin schreef:Er zijn wel degelijk honden die erg graag vechten, vooral als deze honden onderdeel zijn van een roedel waarin ze leven, al in het nest kun je ze herkennen , ze slapen nooit, zijn altijd bezig met provoceren van de andere puppen, gaan voor niemand op hun rug, en kunnen net zo veel nemen als ze kunnen geven, zullen altijd bezig zijn om weer een stapje hoger op de ranglijst te komen, net zo lang totdat zij hun doel bereikt hebben.

Afbeelding
het blijf echt een plaatje hoor martin ,echt mooi

mol 8)
:ok: 35kg powerhouse teef, en zo`n schat voor ons, bijna twaalf jaar geworden ,en nooit een foutje naar ons toe meegemaakt!!
Rob*
Zeer actief

v.d Lupinehof schreef:
Angel-eyes schreef:
v.d Lupinehof schreef:
honiahaka-kuckunniwi schreef: heeft dat niks met dominantie te maken?

mol 8)
nope ,bepaalde lijnen zijn daar in tegen wel heel kort voor de wagen de ouwe engelse lijnen en zuid afrikaans en rose is bijde

mol 8)
Waarom zijn die lijnen dan wel zo....fel?
Rob*
Zeer actief

Afbeelding
Sow 8O !!!Zeker een powerhoussie!Hebbie nog meer foto's van haar Martin?Eentje van de zijkant?
Martin
Zeer actief

DEze had ik wel eens meer geplaatst, ik heb alleen nog polaroid foto`s van haar ,die moet ik eerst scannen

Afbeelding
Mol
Zeer actief

Angel-eyes schreef:
v.d Lupinehof schreef:
Angel-eyes schreef:
v.d Lupinehof schreef: dominatie heb je alleen maar in roedel verband rose gaat voor de kill klaar hoe lief ze is voor mensen hoe gevaarlijk ze is voor ander honden

mol 8)

mol 8)
de bull hoort van oorsprong wat feller te wezen er zit tenslotte bulldog in
wantrouwent tegen over vreemde en zeer waaks
in engeland hebben ze dat nog steed oop ikn afrika maar hier niet meer
africa werken ze ook nog als waak honden in de mijnen

mol 8)
Hugo
Actief

Ongelezen bericht door Hugo »

Wow, wat een bakbeest :mrgreen:
Afbeelding
U wilt werkruimte.....geen probleem, vast!
Rob*
Zeer actief

Martin schreef:DEze had ik wel eens meer geplaatst, ik heb alleen nog polaroid foto`s van haar ,die moet ik eerst scannen

Afbeelding
Yep,das een bullebak!!! :ok: Mooi tuig ook! :mrgreen:
En wat me opvalt,wat een kleine voetjes?
Rob*
Zeer actief

v.d Lupinehof schreef:
Angel-eyes schreef:
v.d Lupinehof schreef:
Angel-eyes schreef: Is niet BM eigen om voor de kill te gaan,toch??

mol 8)

mol 8)
Hebben ze in Engelan dan meer nog met de bulldog gefokt,of namen ze weer speciale lijnen bulldoggen die bekent waren omdat ze feller waren dan andere bulldoggen?
Martin
Zeer actief

Angel-eyes schreef:
Martin schreef:DEze had ik wel eens meer geplaatst, ik heb alleen nog polaroid foto`s van haar ,die moet ik eerst scannen

Afbeelding
Yep,das een bullebak!!! :ok: Mooi tuig ook! :mrgreen:
En wat me opvalt,wat een kleine voetjes?
Valt wel mee hoor , ze staat in het kleed te klauwen om naar voren te gaan, daarom zitten haar tenen een beetje raar.
Wil de hond
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Wil de hond »

Martin schreef:Afbeelding
Wat een mooie teef was Jessy, Martin.

Fijn dat je zo´n hond hebt mogen verzorgen hè?

Wat voor honden zaten er in haar?
Martin
Zeer actief

Wil de hond schreef:
Martin schreef:Afbeelding
Wat een mooie teef was Jessy, Martin.

Fijn dat je zo´n hond hebt mogen verzorgen hè?

Wat voor honden zaten er in haar?
Ja het was een waar genoegen , 12 jaar lang van haar genoten en buiten enkele kleine incidentjes, nooit geen problemen met haar gehad.
Jessy was een "patrick/mayfield" pit.
Wil de hond
Zeer actief
Contacteer:

Maar noem eens wat namen dan. :mrgreen:

Ik heb me vroeger ook behoorlijk in dit ras verdiept, alleen in de loop van de jaren zijn me veel namen ontschoten. Kijken of jij wat belletjes kunt laten rinkelen.
Martin
Zeer actief

Wil de hond schreef:Maar noem eens wat namen dan. :mrgreen:

Ik heb me vroeger ook behoorlijk in dit ras verdiept, alleen in de loop van de jaren zijn me veel namen ontschoten. Kijken of jij wat belletjes kunt laten rinkelen.
Ok, een paar voorouders van haar zijn: Indians "bolio", burtons gr, ch, "Hank", gr,ch "Zebo", klaus "Zeke", Patrick`s "tombstone" patricks "red baby"patricks "Boni maroni", enz, enz.
Bij deze namen zullen zeker belletjes bij je gaan rinkelen denk ik.
Wil de hond
Zeer actief
Contacteer:

Tingelingelingeling doet het in mijn hoofd. :mrgreen:

Kwam Jessy uit de States, of had ze ouders die in Nederland enige naam hadden?

Ik kan me min of meer het levensverhaal van Tombstone herinneren. Bijzonder indrukwekkende hond was dat. Het was toch Pat die die hond uiteindelijk groot maakte, als ik me goed herinner.
Martin
Zeer actief

Wil de hond schreef:Tingelingelingeling doet het in mijn hoofd. :mrgreen:

Ik kan me min of meer het levensverhaal van Tombstone herinneren. Bijzonder indrukwekkende hond was dat. Het was toch Pat die die hond uiteindelijk groot maakte, als ik me goed herinner.
Nee jessy is uit Saartje geboren,en ook zij is in Nederland geboren, maar haar voorouders waren wel bekend in nederland bv , Handsome , en hotlips waren hele bekende honden toendertijd in Nederland.

"Pat Patrick" was de schepper van Tombstone en vele vele andere top honden, Tombstone was een kanon op zich, maar zijn vererving was fenominaal.
Tot op de dag van vandaag worden uit deze lijnen nog geweldige honden geboren in Amerika.
Mol
Zeer actief

Angel-eyes schreef:
v.d Lupinehof schreef:
Angel-eyes schreef:
v.d Lupinehof schreef: nope ,bepaalde lijnen zijn daar in tegen wel heel kort voor de wagen de ouwe engelse lijnen en zuid afrikaans en rose is bijde

mol 8)

mol 8)
Hebben ze in Engelan dan meer nog met de bulldog gefokt,of namen ze weer speciale lijnen bulldoggen die bekent waren omdat ze feller waren dan andere bulldoggen?
dat weet ik niet ze hebben het ras gemaak rond 1800

mol 8)
Mol
Zeer actief

Martin schreef:

Nee jessy is uit Saartje geboren,en ook zij is in Nederland geboren, maar haar voorouders waren wel bekend in nederland bv , Handsome , en hotlips waren hele bekende honden toendertijd in Nederland.

"Pat Patrick" was de schepper van Tombstone en vele vele andere top honden, Tombstone was een kanon op zich, maar zijn vererving was fenominaal.
Tot op de dag van vandaag worden uit deze lijnen nog geweldige honden geboren in Amerika.
na mijn mening is het de beste lijn die er is in de pitjes

mol 8)
Martin
Zeer actief

v.d Lupinehof schreef:
Martin schreef:

na mijn mening is het de beste lijn die er is in de pitjes

mol 8)
Ben ik het toch weer helemaal met je eens :mrgreen: :ok:
Mol
Zeer actief

kijk dit is toch een mooi patrick lijntje of niet

Afbeelding

mol 8)
Wil de hond
Zeer actief
Contacteer:

Handsome en Hotlips heb ik niet persoonlijk mogen kennen. Wel weet ik dat de heren G. zeer in hun nopjes waren met deze kanjers.

Kwam Nicky uit dezelfde lijnen als deze twee honden? Ik heb het allemaal geweten hoor, maar de jaren hebben al die wijsheid vervaagt, helaas.

En Saartje, was dat ook een hond van jou Martin, of heb je het over een andere Saar?
Mol
Zeer actief

Wil de hond schreef:Handsome en Hotlips heb ik niet persoonlijk mogen kennen. Wel weet ik dat de heren G. zeer in hun nopjes waren met deze kanjers.

Kwam Nicky uit dezelfde lijnen als deze twee honden? Ik heb het allemaal geweten hoor, maar de jaren hebben al die wijsheid vervaagt, helaas.

En Saartje, was dat ook een hond van jou Martin, of heb je het over een andere Saar?
hotlips van mijn is naar die hond vernoemd :mrgreen:

mol 8)
Wil de hond
Zeer actief
Contacteer:

v.d Lupinehof schreef:kijk dit is toch een mooi patrick lijntje of niet

Afbeelding

mol 8)
Toen ik die foto zag dacht ik gelijk dat ik die eerder had gezien. Via de link begreep ik dat deze hond in Spanje zit. Of klopt dat niet?

Wat mooi dat Hotlips zo voortleeft Mol. :ok:
Plaats reactie

Terug naar “Hondenrassen en kruisingen”