Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Stille liefdes
Moderator: moderatorteam
-
S@ndr@
- Zeer actief
Re: Stille liefdes
lijkt me ook enig, heeft enige begeleiding nodig, maar ik denk dat ik dat wel kan hahaha leven in de brouwerij, 2 rustige groters en een kleine druktemaker( denk ik, geen idee)
-
S@ndr@
- Zeer actief
O.k pre adoptie formulier ingevuld en ik krijg als het goed is eerdaags huisboek, ik wordt gekeurd
ahum
-
S@ndr@
- Zeer actief
Naam was voor mij gelijk duidelijk _ en het blijft geen spike
dat mogen duidelijk zijn ,.. maar ik hou hem nog even geheim tot ik hem officieel kan voorstellen
hopen dat alles goed gaat en dat ik door de ballotage kom
- Lieske_1977
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
- Aantal honden: 2
- Zamunda
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Spannend Sandra
! Heb je al wat meer info over hem?
. Blijft ze als het klikt?
OwhNiika88 schreef:ze komt als't goed is volgende week bij mij in de opvang....Niika88 schreef:
-
S@ndr@
- Zeer actief
wat een leukerd zeg, die heb je niet lang hoor in de opvang, wedden
wel een leuk vooruitzicht
-
S@ndr@
- Zeer actief
kans op een plakker dus hahahaha...... kan het me zo voorstellen ee, heb laatst een podenco voor de buuf ( die ook opvangt) gefotografeerd, hij was zo leuk...... en ook zo weg
.. succes met alles
- Zamunda
- Zeer actief
YeahNiika88 schreef:Zamunda.... ik ben bang dat ik wel zo'n falende opvanger wordt ja... ze komt ook omdat ik haar zo leuk vind
@sandra. Ze is al ruim 2mnd in nederland, er komen wel regelmatig aanvragen voor haar want ja leuk koppie he... maar mensen haken af op angst helaas...
-
S@ndr@
- Zeer actief
tja, teven.. is ook de reden dat ik voor een jongetje wou gaan, zuurtje is nog jong genoeg om de koningin te willen zijn .. dat gaat beter met jongetjes om zich heen
als ze straks ouder is ga ik wel weer eens kijken voor een meisje van het een of het ander net wat er op mijn pad komt - als ik zo lang leef
-
S@ndr@
- Zeer actief
ow, dat kan alle kanten op dus,
het zijn best gemoedelijke rasjes
komt goed, je moet dat vertrouwen hebben . ik heb ooit twee Oldie heren bij elkaar gehad en die waren dikke mik .. kan wel hoor
-
S@ndr@
- Zeer actief
super, lekker zo doorgaan, wordt een mooie zomer wedden 
- Zamunda
- Zeer actief
Ja dat was me duidelijk hoor. Maar zodra ze er is moet je wel veel foto's plaatsen (dus dan weet je dat vastNiika88 schreef:Joh.. ze is er nog niet eens.... en ik wil haar heel graag maar t moet ook gaan met mn eigen meiden he... en 3 teven..tja... dus eerst opvangenZamunda schreef:YeahNiika88 schreef:Zamunda.... ik ben bang dat ik wel zo'n falende opvanger wordt ja... ze komt ook omdat ik haar zo leuk vind
@sandra. Ze is al ruim 2mnd in nederland, er komen wel regelmatig aanvragen voor haar want ja leuk koppie he... maar mensen haken af op angst helaas...! Foto's!!!
-
Johnny Jones
- Zeer actief
Supergaaf zeg! Heel erg spannend!S@ndr@ schreef:O.k pre adoptie formulier ingevuld en ik krijg als het goed is eerdaags huisboek, ik wordt gekeurdahum
-
S@ndr@
- Zeer actief
ja dat soort dingen ben ik dan weer niet zo goed mee.......Johnny Jones schreef:Supergaaf zeg! Heel erg spannend!S@ndr@ schreef:O.k pre adoptie formulier ingevuld en ik krijg als het goed is eerdaags huisboek, ik wordt gekeurdahum
- Joyce112
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
Gaat helemaal goed komen!S@ndr@ schreef:ja dat soort dingen ben ik dan weer niet zo goed mee.......Johnny Jones schreef:Supergaaf zeg! Heel erg spannend!S@ndr@ schreef:O.k pre adoptie formulier ingevuld en ik krijg als het goed is eerdaags huisboek, ik wordt gekeurdahum
Ik was ook heel zenuwachtig voor het huisbezoek (voordat Vito bij ons kwam wonen).
Was onwijs gezellig. Ze blijkt hier om de hoek te wonen en we gaan nog regelmatig samen wandelen
- Zamunda
- Zeer actief
Ja, ze lijkt me onwijs leukNiika88 schreef:Ja, ze is echt mooi he
-
S@ndr@
- Zeer actief
ze moeten eerst even iemand vinden die hier heen wil.. misschien vinden ze mijn groters wel een riscio voor het platstampen van kleine hondjes het is meer dat iedere hobbel in de weg er 1 is en nu ik heb besloten..... wil ik niet meer dat er iets fout gaat ...Nanna schreef: Ach wat, hoe spannend kan het zijn. Je bent een prima baas en dat hondje zoekt er eentje. Het zou wel heel raar zijn als ze nee zouden zeggen. Op basis waarvan?
moet nog wel even op zoek naar een klein benchje / misschien ergens lenen of zo.... zal maar tijdelijk zijn
- AnSen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Had een Jack (R)Hussel Black&Tan
Sandra als het nodig is ik heb hier nog een bench staan is wel in Rijswijk Z-HS@ndr@ schreef:ze moeten eerst even iemand vinden die hier heen wil.. misschien vinden ze mijn groters wel een riscio voor het platstampen van kleine hondjes het is meer dat iedere hobbel in de weg er 1 is en nu ik heb besloten..... wil ik niet meer dat er iets fout gaat ...Nanna schreef: Ach wat, hoe spannend kan het zijn. Je bent een prima baas en dat hondje zoekt er eentje. Het zou wel heel raar zijn als ze nee zouden zeggen. Op basis waarvan?
moet nog wel even op zoek naar een klein benchje / misschien ergens lenen of zo.... zal maar tijdelijk zijn
-
S@ndr@
- Zeer actief
dank je wel hartstikke lief van je,
maar dat is inderdaad een heel eindje weg ee.... ik heb nu een goedkope besteld bij Witjes, gelijk nog veel pensstaafjes en als het goed ik komt die ruim op tijd aan...
-
Neeltje
S@ndr@ schreef:ze moeten eerst even iemand vinden die hier heen wil.. misschien vinden ze mijn groters wel een riscio voor het platstampen van kleine hondjes het is meer dat iedere hobbel in de weg er 1 is en nu ik heb besloten..... wil ik niet meer dat er iets fout gaat ...Nanna schreef: Ach wat, hoe spannend kan het zijn. Je bent een prima baas en dat hondje zoekt er eentje. Het zou wel heel raar zijn als ze nee zouden zeggen. Op basis waarvan?
Ik heb een kleine die je zo mag hebben, maar we wonen beetje ver uit elkaar.
-
S@ndr@
- Zeer actief
ik heb er een hoor, dus t is goed, ik hoop dat hij het fijn vind straks, zo niet dan gaat ie op zolder voor wie weet wanneer 
- Sabi85
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herder korthaar
- Aantal honden: 1
- fenneke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
- Kaiou
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Barbet
https://baasjegezocht.blogspot.com/2018 ... -lara.htmlfenneke schreef:Wat een leukerd . Waar komt zij weg ?

- DesireeB
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Old English Bulldog & Kruisingen
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Tsjah, typetjes hea.. Maar kijk nou toch..
Franse bull(geen idee of hij raszuiver is) met hangende oortje.
En nee, hij komt hier niet.

Franse bull(geen idee of hij raszuiver is) met hangende oortje.
En nee, hij komt hier niet.
- *Esther
- Zeer actief
Lijkt me meer een kruising Engelse Bull. Front en staart. Hij ziet er niet heel gezond uit zo op de eerste oogopslag.
- Paisley
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stabyhoun & working Kelpie
Dees en Maylo schreef:Tsjah, typetjes hea.. Maar kijk nou toch..![]()
Laten we zeggen dat onze smaak onmogelijk verder uit elkaar kan liggen

- *Esther
- Zeer actief
Nou....dat zijn er meer hoor.
Persoonlijk zou ik er niet aan moeten denken met zo'n eigenwijze Staby te moeten leven. Smaken verschillen nu eenmaal
Persoonlijk zou ik er niet aan moeten denken met zo'n eigenwijze Staby te moeten leven. Smaken verschillen nu eenmaal
- DesireeB
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Old English Bulldog & Kruisingen
- Contacteer:
Tsjah, typetjes. Ik kan er niet zo veel aan doen. Ik kan uren honden foto's kijken zonder er warm of koud van te worden, en dan ineens komt er zoiets voorbij. Dan krijg ik spontaan moeder gevoelentjes of zo,Paisley schreef:Dees en Maylo schreef:Tsjah, typetjes hea.. Maar kijk nou toch..![]()
Jij zoekt ze ook wel erop uit he...
Laten we zeggen dat onze smaak onmogelijk verder uit elkaar kan liggen
- Lieske_1977
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador retriever