Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Machie schreef:Onder honden algemeen staat ie dus. Volkomen logisch
Nope. Maar de oorzaken zijn nog veel onlogischer...
Komt goed
Denk ik
We zitten maar te kutten, ik heb er alle vertrouwen in dat het weer goed komt Maar dan weet je het voor de volgende keer: don't fix it if it ain't broken.
Machie schreef:Onder honden algemeen staat ie dus. Volkomen logisch
Nope. Maar de oorzaken zijn nog veel onlogischer...
Komt goed
Denk ik
We zitten maar te kutten, ik heb er alle vertrouwen in dat het weer goed komt Maar dan weet je het voor de volgende keer: don't fix it if it ain't broken.
it wás broken, maar nu nog meer
alles is nu weer zichtbaar al staat het soms op stomme plekken.
ik kijk hoe ik het weer kan fixen. maar weet niet of dat vandaag lukt
twinkeltje schreef:Ik weet niet maar de vet hoek en de koffie hoek en nog wat hoekjes zijn vermist bij mij dan
Ik kan voor het eerst weer online en ben compleet de weg kwijt. Wats kebeurd? Ik ben na verblijf van 3 weken ziekenhuis en vanaf die tijd nu al weer bijna 3 weken met nog geen einddatum in zicht in een revalidatiecentrum in Rotterdam. Maar ik ben een heleboel onderdelen kwijt. Komt het weer in orde of is die verandering definitief? Of kijk ik gewoon over berichten heen. Dat kan best namelijk, dus als ik langere tijd ofline ben weet dan dat dat nood en geen vrije keus is.
Groetjes Yvonne. "Kennis is macht, karakter is meer" Silly: 24-06-04. ✞ Misty: 18-01-10. ✞ Kim: 04-02-13. ✞ Melanie: 11-02-15. ✞
twinkeltje schreef:Ik weet niet maar de vet hoek en de koffie hoek en nog wat hoekjes zijn vermist bij mij dan
Ik kan voor het eerst weer online en ben compleet de weg kwijt. Wats kebeurd? Ik ben na verblijf van 3 weken ziekenhuis en vanaf die tijd nu al weer bijna 3 weken met nog geen einddatum in zicht in een revalidatiecentrum in Rotterdam. Maar ik ben een heleboel onderdelen kwijt. Komt het weer in orde of is die verandering definitief? Of kijk ik gewoon over berichten heen. Dat kan best namelijk, dus als ik langere tijd ofline ben weet dan dat dat nood en geen vrije keus is.
Kun je eerst uitleggen waarom je al 3 weken en 3 weken afwezig bent, je komt nu zomaar met de deur in huis vallen.
Maltezers schreef:
Kun je eerst uitleggen waarom je al 3 weken en 3 weken afwezig bent, je komt nu zomaar met de deur in huis vallen.
Ik geloof dat ze in het ziekenhuis en revalidatiecentrum (specifieker: Rotterdam) gelegen heeft. Daarom was ze 3 weken en 3 weken pleite
Sandra&co schreef:Ik geloof dat ze in het ziekenhuis en revalidatiecentrum (specifieker: Rotterdam) gelegen heeft. Daarom was ze 3 weken en 3 weken pleite
Details graag. Je belt heus niet aan en gaat 3 weken in een ziekenhuis liggen, zo leuk zijn we nou ook weer niet.