Een week of 14 geleden verdraaide mijn bull terrier Beer zich heel naar. Gewoon in de huiskamer, op het vloerkleed. Beer was altijd actief bezig (flirtpole, zwemmen, naast de fiets, uren wandelen) maar alles ging altijd goed. En dan zo'n stomme beweging in de huiskamer en hij trok 2 passen zijn poot op. Daarna was alles weer normaal, maar toch even langs de DA gegaan en die voelde aan beide poten. Nog naar een andere dierenarts geweest in Eersel, waar we toch moesten zijn voor een echo. Inderdaad PL door trauma, door de plotselinge draai. 2 weken daarna konden we terecht in Sleeuwijk en is Beer geopereerd. Ik ben heel erg tevreden over deze kliniek. We hebben alles mogen zien en mochten direct met hem mee naar de recovery, wat mij en Beer veel rust gaf (was trouwens niet aan me te zien, heb de hele tijd in de wachtkamer zitten huilen

). Be prepared, hier komen véél foto's.
Klein foto overzichtje...
1 dag voor de operatie:
Roomservice. Hij was na een dag alweer helemaal het mannetje. Actief en alert als altijd.
Onze slaapplek tijdens de benchrustperiode...
Weer een beetje buiten. Lopen kon hij na een dag of 4 alweer helemaal prima.
Een paar dagen na de controle in Sleeuwijk waren ze erg tevreden over zijn poot, we mochten weer gaan lopen na 2 weken benchrust. Kleine stukjes, maar het is iets.
Hij deed ook braaf zijn oefeningen: over bezemstelen lopen, sommige stelen opgehoogd door ze op schoenen te leggen. Zo leerde hij zijn poot gecontroleerd te gebruiken.
Laat ik de boel eens in tweeën delen, anders wordt deze post wel heul lang. Zie hieronder voor de recente foto's.