Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Met de hond naar Engeland

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

crutz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Contacteer:

Re: Met de hond naar Engeland

Ongelezen bericht door crutz »

Lizzie. schreef:Zou het schelen als je voor de ramen wat handdoeken hangt zodat ze niet naar buiten kunnen kijken en misschien help het een beetje als je thuis even een paar keer oefent. Dan kan je ''ingrijpen'' als ze te keer gaan.
Er loopt niemand over de autodekken dus zijn ook geen prikkels. Zelfs m’n 8 weken oude pup kwam relaxt aan in HvH op de nachtboot.
Chihuahua-paws
Zeer actief
Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Chihuahua-paws »

Nou. Wij zijn stiekem op de terug weg van Isle of mann in de camper gebleven. Maar los van de herrie door de schroeven van de boot en dat is echt een kut gehoor. Liepen er ook af en toe bemanningsleden of mensen die wat bijv hun portomonaie waren vergeten en die uit de auto wilden halen die dan samen met zo'n beveiliger naar de auto liepen. Er zijn heel veel prikkels.
Maar het gaat om 2 uurtjes. En dat moet niet zo'n ramp zijn.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..

Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
Miezemuis
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote poedels
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Miezemuis »

Mijn honden doen het op zich prima in de auto maar vinden de auto geen plek om alleen te blijven. Ik zal s avonds wat oefenen op de oprit. Moet ik wel uitkijken dat een dierenvriend niet mijn ramen inslaat. Gelukkig zin min achterramen geblindeerd.

Nee serieus, ik verwacht dat het uiteindelijk wel goed komt, maar ik wil dat ze 100% veilig zitten. Ik ben bang dat ze vanuit paniek naar voren willen klimmen en zich dan verwonden. Of zich ophangen in en ukkiemukkie autorek. Maar heb er nu een op maat besteld. Dus dat komt ook goed.
Afbeelding
Neeltje

Ongelezen bericht door Neeltje »

toots schreef:Nou. Wij zijn stiekem op de terug weg van Isle of mann in de camper gebleven. Maar los van de herrie door de schroeven van de boot en dat is echt een kut gehoor. Liepen er ook af en toe bemanningsleden of mensen die wat bijv hun portomonaie waren vergeten en die uit de auto wilden halen die dan samen met zo'n beveiliger naar de auto liepen. Er zijn heel veel prikkels.
Maar het gaat om 2 uurtjes. En dat moet niet zo'n ramp zijn.
In een pension zijn er heel wat meer prikkels en komt zowat iedere hond hees van terug.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”