Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

hond uitlaten met fiets strafbaar?

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Lynnepien
Zeer actief
Mijn ras(sen): Teckel
Aantal honden: 1

Re: hond uitlaten met fiets strafbaar?

Ongelezen bericht door Lynnepien »

toots schreef:In België is heel veel verboden wat gewoon gebeurd.
Haha, inderdaad, in België mag niks en geen mens die daar zich iets van aantrekt :engel:
Afbeelding
Zamunda
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Zamunda »

Maya en Pluto schreef:
** Angela ** schreef:Toch wel grappig dat men gelijk op de kast zit omdat er een journalist zijn eigen draai aan een verhaal geeft . En mensen ook niet lezen

http://dogzine.nl/nl/nieuwsartikelen/ve ... de-scooter
Op de kast zou ik het niet willen noemen, maar verbaasd over het oorspronkelijke bericht, wat ik zeker goed gelezen heb :wink:
Mooi dat Dogzine een duidelijker verhaaltje plaatst.
Mwah, als je goed leest dan lees je dat er een conclusie getrokken wordt die niet klopt. Slechte journalistiek natuurlijk, maar dat kun je met goed lezen dus ondervangen.
Gittje
Zeer actief
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Gittje »

Lynnepien schreef:Haha, inderdaad, in België mag niks en geen mens die daar zich iets van aantrekt :engel:
Nee, maar als je op een overijverige dienaar van de wet botst, gebeurt het toch wel eens dat je pech hebt. Onlangs meegemaakt in het bos toen ik een inspecteur van natuur & bos tegenkwam, die uit het niets opdook. Hij gaf zelf aan dat de hond zich keurig gedroeg, Q liep nog nog geen 2 m voor mij netjes op het pad en kwam direct op bevel, maar de man schreef mij niettemin op.

Voor het uitlaten van de hond naast de fiets, los ik het op door enkel de zondagmorgen in de vroege uurtjes de hond naast te fiets uit te laten, uiteraard op een gezapig tempo en zolang de temperatuur niet hoger is dan 18°C. In de vroege uurtjes kom ik meestal bijna geen mens tegen zodat hij op bepaalde stukken van het traject los kan.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”